6 czerwca 2015

day description + what happens?


Pewnie jak powiem że tego posta miałam dodać już wczoraj, to mi nie uwierzycie.. wcale się wówczas nie zdziwię, bo moja obecność na blogu ulega powolnej autodestrukcji. Koniecznie muszę to zmienić. Wybaczcie mi, ale mając te kilka dni wolnego, spędzam je w gronie bliskich i laptopa który ze mną przyjechał otwierałam dokładnie 3 razy! Po to aby mniej więcej prześwietlić co dzieje się w internecie. Tak jak już kiedyś wspominałam, czasem są rzeczy po prostu odgórne, które zabierają dużo czasu i nie jest się wtedy w stanie pisać. Szczerze? Strasznie tęsknię za czasem, kiedy posty same układały się w mojej głowie, a jedynym co musiałam zrobić, to tylko przelać je na bloga. Nie powiem, bo trochę wyszłam z wprawy pisania, a to wszystko przez wieczny "brakczasizm". Na szczęście zbliżają się wakacje, a z czym to się wiąże? Właśnie! Z najciekawszymi jak dla mnie postami na blogu, bo nie wiem jak wy, ale lubię sobie pooglądać klimatyczne, letnie foty a do tego czasem przeczytać co dana osoba robiła, gdzie była, co poleca. Fakt wakacji pociesza mnie bardzo, plany na lipiec już są, więc zostało czekać. W międzyczasie czekają mnie jeszcze 3 kolosy i 2 egzaminy. Ale to chyba wcale nie tak dużo, prawda? 

Jeśli chodzi o dzisiejszego posta, to chciałabym pokazać wam zdjęciami co robiłam wczoraj i przedwczoraj. Nadmienię, że odkąd jestem tutaj w swoim mieszkaniu, to ciągle przesiaduję u mojego chłopaka i chyba każdy kto jest w podobnej sytuacji mnie zrozumie. Wczoraj wybrałam się w pewnym celu do centrum handlowego, które znajduje się spory kawałek od miejsca mojego zamieszkania, ale wzięłam ze sobą brata i calutką drogę przegadaliśmy. Wieczorem wybrałam się na grill'a do Karolci i w sumie całkiem miło spędziliśmy tam czas. Była zabawa, tańce, śmiech, pogaduchy. Super sprawa. Szczególnie w momencie kiedy widuje się z kimś tak rzadko.




podaję BEZPOŚREDNI LINK do narzutki ze zdjęć, bo sporo osób pytało o nią
BEZPOŚREDNI LINK do koszulki, która jest moim obecnym ulubieńcem, ma fajne wycięcia z boku i myślę że pojawi się z nią jakaś stylizacja na dniach!


kiwi - marakuja & oreo - zielona herbata


To ostatnie zdjęcie wywołuje uśmiech na mojej twarzy i kojarzy mi się z wakacjami, mam nadzieję że nie jesteście źli że znowu zdjęcia z telefonu? Wiem że bardzo je lubicie, a ja mój canon został w Warszawie, więc jestem bez aparatu.. ale już niebawem zasypię was falą zdjęć! Dosłownie i w przenośni.

Macie już jakieś wakacyjne plany? Praca, a może tylko wypoczynek? 

24 komentarze :

  1. ja tez zdecydowanie najbardziej lubie letni czas, jesli chodzi o blogosfere! Wszystko jest takie kolorowe, ludziom nie brak pomyslow i zdjec, ogolnie zycie jest jakies bardziej radosne!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji.

    Zapraszam :http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam twoje zdjęcia z telefonu! Są świetne! Czekam na kolejne posty.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:18

    Oj prawda, że nie dużo - ja mam 5 zaliczeń i 5 egzaminów, więc czeka mnie niezwykle pracowity czas. Plany na wakacje? Lipiec całkowity reset mózgu po studiach i maksymalny relaks. Sierpień, wrzesień jak się uda to praca. No i czekamy na więcej postów! Dużo siły i wytrwałości życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:16

    Oo widzę, że nie tylko ja jeżdżę z maskotką na kokpicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:29

      Nie tylko Ty :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:36

      To cieszę się, że nie jestem sama :D

      Usuń
  6. cudowna z was para ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula masz piękne nogi! Mogę wiedzieć ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,76 :) dziękuję, nieskromnie powiem, że też je lubię

      Usuń
  8. chyba każdy cierpi na 'bezczasizm' niestety xd!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami trudno znaleźć czas na wszystko ;-) bardzo fajne zdjęcia poza tym ;-)

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:28

    o matulo ale twoj brat wyrósł pamietam go jak takiego dzieciaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, strasznie się zmienił :)

      Usuń
  11. Cudne zdjęcia <3



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale nie dziwię się, że stale przebywasz u swojego chłopaka, ja jestem w podobnej sytuacji. Zdjęcia jak zwykle świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:09

    czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy23:32

    Nie wiem czy takie pytanie już padło więc jeśli tak to przepraszam, tak samo przepraszam jeśli uznasz je za prywatne. Zastanawiam się teraz jak Twój chłopak podchodzi do tego, że jesteś blogerką? Tzn rozumie to czy jest jakby zdziwiony tym, że robisz te zdjęcia, piszesz tutaj i w jakimś stopniu go to śmieszy? Zawsze mnie zastanawiało podejście facetów blogerek do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa wygląda tak, że na początku w sumie sam to nawet czytał, czasem wchodzi, coś ogląda. Myślę że już się przyzwyczaił :) czasem sam jak widzi coś, to mówi że fajne zdjęcia bym porobiła. Raczej jest na tak ;)

      Usuń
  15. piszesz dobrze i ciekawie, nie masz sobie nic do zarzucenia :3
    Zdjęcia ładniutkie, wakacje juz niedlugo!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/delete.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16:31

    Mogłabys powiedzieć ile płaciłaś za kolczyk pod wargą? On był mega! Chciałabys znów go mieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie pamiętam :( nie zrobiłabym już chyba..

      Usuń
  17. Anonimowy18:02

    drugi outfit świetny! :D

    OdpowiedzUsuń