29 czerwca 2015

cosmetic 'must have' for holidays!


Dzisiaj czas mija mi bardzo szybko! Rano zajęłam się sprzątaniem, później przygotowywaniem sesji zdjęciowej o której pisałam w poprzednim poście. Na głowie mam dużo, a czasu bardzo mało. Już jutro jadę do mojego chłopaka, a w nocy wyjeżdżamy ze znajomymi na kilka dni. Przed wyjazdem, oprócz tego posta mam dla was jeszcze jeden - tematyczny. Pojawi się on podczas mojej nieobecności (nie będzie mnie 7 dni). To tak w ramach wyjaśnień. Teraz przejdę już do tematu posta. Chcę wam pokazać mój niezbędnik pielęgnacyjny na wakacje. Produkty, które w większości nie były jeszcze przeze mnie użyte, ale chcę wam je pokazać i napisać co nieco.


Zacznę od tego, że jakiś czas temu sklep internetowy kosmetykomania.pl postanowił pomóc mi w mojej wakacyjnej 'wyprawce' i przygotowali dla mnie super pudło! Znalazło się w nim dużo praktycznych rzeczy, które będą stanowiły dla mnie wyjście awaryjne podczas wyjazdu. Mam tu oczywiście na myśli głównie pilniczek do paznokci i przeźroczyste gumeczki bobble. Dodam że nigdy w życiu nie dostałam równie pięknie zapakowanej paczki! Niesamowite z jaką dokładnością i starannością ten sklep śle produkty. Robi wrażenie. Poza tym cenię sobie jak ktoś wrzuca krótkie wpisy na papierkach do środka pudeł. Nadmienię że mają ogromny wybór i standardowe ceny. Można trafić na fajne promocje i kontakt z nimi jest sprawny. Zobaczcie niżej co dla siebie wybrałam.


1. masło do ciała z shea " bita śmietanka "

2. pilnik (niezbędny każdej kobiecie podczas wyjazdów), osobiście nie jestem za robieniem sobie hybryd czy innych rewelacji na paznokciach gdyż zwyczajnie szkoda mi na to płytki i wolę naturalne, zadbane paznokcie

3. kostka lakierów z essie, których zawsze chciałam spróbować 

4. suche szampony Batiste, na wakacjach must have!

5. invisibobble gumeczki na włosy, to coś co ułatwia mi codzienne życie

I na koniec dwie rzeczy, które w tym zestawie mogły zwrócić na siebie uwagę - czyli tusz i paletka z cieniami. Owszem, na co dzień się nie maluję, ale jeśli gdzieś jadę to staram się zabrać ze sobą podstawowe rzeczy do makijażu. Te dwa produkty zwróciły moją uwagę, dlatego postanowiłam że się skuszę! Mam nadzieję że będę z nich zadowolona. 

6. tusz do rzęs 

7. paletki niestety nie mogę znaleźć na stronie, prawdopodobnie została wykupiona - jest z firmy catrice jak widać powyżej.

Napiszę po wyjeździe o tym, co sprawdziło mi się najlepiej! 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Oprócz tego co mogliście zobaczyć powyżej, zabieram ze sobą także inne moje niezbędniki. Obecnie jestem w trakcie testowania produktów do twarzy z ziaji, których szukam od kilku dobrych miesięcy. Nigdzie w rossmann'ie nie mogłam na nie trafić, a do apteki było mi nie po drodze. Po pewnym czasie o nich zapomniałam i odpuściłam szukanie, lecz próbka kremu w gazecie mi o tym przypomniała. Niedługo po tym, udało mi się dorwać całą serię! Używam tych produktów od 2 tygodni i moja cera znacznie się polepszyła. Nigdy nie miałam ogromnych problemów z krostami, ale mam tu na myśli takie ogólne oczyszczenie i odświeżenie, bo właśnie to daje nam seria 'liście manuka'! Obok możecie zauważyć waniliowy balsam do ciała, który trochę mnie przeraża, bo gdy nim potrząsam to mam wrażenie że wewnątrz jest woda! Bądźmy jednak dobrej myśli, na marginesie.. waniliowe balsamy to moje ulubione. Będę go używać na przemian z tym z bomb cosmetics o zapachu bitej śmietany.


Nie wyobrażam sobie wychodzenia na szczere słońce bez odpowiedniego zabezpieczenia skóry. Jak widać jestem totalną fanka pryskaczy, bo nie lubię rozsmarowywać sobie kremów na ciele. Wszystko mi się wówczas klei. Uwielbiam olejki, a produkt o błękitnym kolorze skusił mnie ceną, jedyne 10zł. Myślę że może fajnie sprawdzić się jako mgiełka. Pachnie bardzo świeżo! Jutro zainwestuję chyba w jeszcze jeden produkt z wyższym filtrem, bo dopiero zauważyłam że wszystkie które posiadam są dość niskie. Nie miałam okazji jeszcze się w tym roku dobrze opalać, więc nie chcę fundować mojemu organizmowi szoku.. przezorny zawsze ubezpieczony! 

Czy któryś z produktów szczególnie wpadł wam w oko? Które z nich mieliście już okazję przetestować? Może macie jakieś ulubione, które polecacie?

20 komentarzy :

  1. Rewelacyjny zestaw!!!! *.* I życzę miłego wyjazdu. :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:39

    ładnie pachnie to masełko do ciała? jaką ma konsystencje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma dość specyficzny zapach, kojarzy mi się z czymś, ale nie wiem z czym.. jest jak taka pianka

      Usuń
  3. aaaa te lakiery z essie mają śliczne kolory, chcę to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do twarzy stosuję produkty z UnderTwenty :)
    Jeśli chodzi o opalanie, to mam kupione już kremy, ale w sumie teraz dzięki Tobie pomyślałam, że następnym razem może skusze się na spray :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiej wyprawki - ja właśnie pakuję się na wyjazd i kompletnie nie wiem od czego zacząć :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:26

    super post!!! więcej takich :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:26

    ale fajny ten spray, aloes uwielbiam :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:26

    super super super ^^^^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13:26

    Paula, może dasz opisy z wakacji?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:26

    będziesz coś wrzucała po wyjeździe?

    OdpowiedzUsuń
  12. o jakie super rzeczy :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również aktualnie testuje tę serię z Ziaji.:)
    Świetne pudełko! Życzę miłego wyjazdu.

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te suche szampony :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:27

    używam tego zielonego toniku z zjai i śmialo mogę polecać :) musze się skusic jeszcze na krem

    http://www.vinted.pl/members/654202-fashionsummer

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy07:51

    a co trzeba zrobic zeby dostac taki zestawik do przetestowania ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten balsam z Eveline! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19:39

    Good replies in return of this issue with
    real arguments and describing the whole thing
    regarding that.

    Feel free to surf to my page: ErynSMilsaps

    OdpowiedzUsuń