18 maja 2015

time used


Wasze życzenie zostaje spełnione! Dodaję kolejnego posta poniekąd związanego z moją siostrą. Nie miałam niestety okazji dodać zdjęć z sesji, którą udało się zrealizować już tydzień temu z moją Kingą. W środę już normalnie będę w posiadaniu internetu, tymczasem siedzę w Złotych Tarasach i staram się streścić wam to co chcę dodać. Dzisiaj backstage z kolejnej realizacji. Myślę że nie ma co pisać więcej, tylko przejść do zdjęć. Z resztą kolejny post będzie obfitował w moje odczucia i to co wydarzyło się w weekend! Ale to niebawem, teraz obejrzyjcie sobie backstage. I oczywiście na dole znajdziecie link do strony na fejsie, gdzie będzie ich dużo więcej. 



SPÓDNICA - BEZPOŚREDNI LINK

Ależ tu się zrobiło kwiatowo! Mam nadzieję że to dla was coś nowego, bo osobiście nie trafiłam jeszcze na portrety w bzie. Wejdźcie na facebook'a i napiszcie mi co myślicie o wszystkich zdjęciach. 


Tymczasem do zobaczenia w kolejnym poście, który pojawi się tu na dniach! 
Jak już niektórzy pewnie zdążyli zauważyć na instagramie, miałam okazję być na OVF w sobotę w Warszawie i właśnie tego eventu będzie dotyczyła relacja.

13 komentarzy :

  1. piekne zdjecia, bardzo oryginalny pomysl, a druga mysla, ktora mi sie nasunela bylo "ale ja bym tam kichala!" haha :D niestety alergia :C

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musi być coś strasznego, w momencie gdy bez kwitnie :o

      Usuń
  2. Jejku, za kazdym razem zachwycam sie Twoimi zdjeciami, ale tutaj ten bez jest taki klimatyczny. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnego masz bloga! Oby tak dalej, trzymaj sie!
    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:24

    Mi się kompletnie nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie dowiem się co się nie podoba i jakie masz dla mnie rady, skoro wyrażasz taką opinię

      Usuń
  5. Jeju już nie mogę się doczekać następnego posta z ovf :) Zdjęcia mega, ale najbardziej podobają mi się na których Kinga jest uśmiechnięta. Powodzenia i owocnej pracy przy następnych sesjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie sliczne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:27

    super są te zdj na których Kinga się uśmiecha, powinnyście więcej takich robić, ponieważ dostarczają pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham bez Twoje portrety, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Jesteście bardzo do siebie podobne :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń