30 maja 2015

phone photos


Ten post miał się ukazać już dawno, ale nie miałam w sumie okazji by zabrać się za przygotowywanie go, bo to zajmuje trochę więcej czasu niż inne. Nawet nie wiecie jak mam dość autobusów na tą chwilę.. dwa dni temu przyjechałam do domu, przedwczoraj pojechałam do Warszawy, a wczoraj ponownie wróciłam do rodzinnego domu.. dość! W poniedziałek jadę do Warszawy, a już we wtorek wracam. Haha, niestety plan na uczelni jest na tyle bezmyślnie ułożony, że ciągle jestem na walizkach. Nie przeszkadzałoby mi to zupełnie, gdybym mogła przelecieć ten dystans samolotem, bo stanie w Warszawie w korkach, gdzie przejechanie jej zajmuje 45min. w momencie kiedy z reguły jest to 10min., nie jest niczym przyjemnym. Plany na ten weekend były zupełnie inne i w tym momencie miałam być w Poznaniu, ale okazało się że nic z tego i postanowiłam że na weekend wrócę do domu. Myślę że to była trafna decyzja. Na uczelni mam teraz natłok wszystkich spraw i dlatego moja obecność tutaj ogranicza się do bolesnego minimum. Nie lubię tych przerw bo wtedy wypadam z blogowego rytmu i ciężko mi później ubrać w słowa to, co chcę powiedzieć. No nic! Zdjęć z telefonu nie było już dawno, więc przewijajcie ekran w dół i oglądajcie. 



Warszawa - dworzec zachodni 
pierwsze lody w tym roku / tabletka artystycznie / (nie)zdrowa kolacja / róża na kolejny miesiąc razem :) / pierwsze podejście do ciasta "zielony mech"

subway<3 czyli moja codzienność..

 pierwszy grill w tym roku, z najlepszymi ludźmi na świecie 

 Karolcia / 18 Paulisi & 18 Paulisi / deser w Posiaduffce / piękna karma, naszyjnik od sotho.pl

 sesja zdjęciowa backstage / pysznie w redberry / który kolor wybrać (?!) / patrzcie na tego słodziaka w domku.. / prasa + mini tarta z owocami 

 nowe buty z jednego z lepszych sklepów online jak dla mnie butsklep.pl 

 goferki z truskawkami i bitą śmietaną, mniam / cudne sznureczki i spinacze od instadruk.pl / kolejna wizyta w SSP / różyczka bez okazji / najlepsze naleśniki świata, czyli mojej babci!

 jedno z najlepszych miejsc na świecie " So Sweet Project "

 widok z skm - Warszawa 

 wreszcie znaleziony! / czasem jadam tak / kręcone / z wizytą w SSP / backstage sesji 

 widok z kuchennego okna w warszawskim mieszkaniu :)

 backstage sesji / ryba w wodzie.. / pyszne koktajle w costa.. / kwiaty bez okazji / z Sylwią tuż przed OVF

 pierwsze ciasto marchewkowe jakie jadłam i jednocześnie jedno z najlepszych ciast jakie miałam okazję spróbować, mniam, coś niesamowitego ( polecam szczególnie osobom, które lubią posmak cynamonu )

 w hotelu po OVF

 ajgor ignacy OVF, nie taki szary człowiek / mcflurry, pycha! / SSP i ich pyszności / herbaciana choroba, tak jestem uzależniona / widok z przedwczoraj z autobusu
kolejne piękne pudełko od beGlossy, na maj we współpracy z hebe / całusy, całusy / prezent dla mamy na dzień jej święta & jego wnętrze, coś niesamowitego! dziękuję chocolissimo.pl !

Dobrnęłam do końca, mam nadzieję że większość z tych zdjęć widzicie po raz pierwszy, bo takie jest założenie przy tworzeniu postów o tematyce zdjęć z telefonu. Chcę dodawać najwięcej takich, których nie macie okazji zobaczyć na innych moich stronach. Niebawem kolejny post, a tymczasem do zobaczenia!

Też robicie telefonem milion zdjęć? Mi zawsze jest szkoda je usuwać.. 

28 komentarzy :

  1. Bardzo fajny mix. Mi też zawsze szkoda usuwać jakiekolwiek zdjęcia :/

    www.agnieszkaboczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam milion zdjęć na telefonie :D Niedługo mi pamięci na karcie zabraknie... Sporo się u Ciebie fajnych rzeczy działo :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny mix :3 widac, ze swietnie spedzasz czas. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja robię miliony, a potem usuwam, bo mam małą pamięc niestetty;/ ale na szczęście kończy mi się umowa i niedługo będzie nowy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam problem z pamięcią :)

      Usuń
  5. widok z okna masz piękny! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto zielony mech, ja chyba nigdy się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję życia na walizkach. Na dłuższą metę to na pewno uciązliwe.. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post ja już obserwuje więc może ty tez bys zaobserwowała jeśli tak to bardzo dziekuje .

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:43

    Zielony mech? U mnie to ciasto chodzi pod nazwą Leśny mech ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jedno, możliwe że się pomyliłam :)

      Usuń
  11. Anonimowy19:50

    lubię tego typu posty w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Leśny mech to najlepsze ciasto świata!

    Zapraszam do siebie na bloga, w którym piszę (zaczynam) o second handach, pokazuję stylizację oraz staram się rozpropagować poszukiwania perełek :) Serdecznie zapraszam na: znalezionenamiare.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:44

    brak pamięci, skąd ja to znam?? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mix zdjęć!
    PS: Ciasto zielony mech jest przepyszne- sama miałam okazję spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym zaprosić do zapoznania się z moim blogiem. Jest on w dojść nietypowej tematyce, jednakże jest to moja historia, z którą chciałabym się podzielić. Nie robię tego, by wzbudzić jakieś współczucie, bo to nie o to chodzi. Sama daję sobie z tym wszystkim radę. Bardzo bym chciała, aby ten blog był dla innych oparciem, dla osób, które doskonale wiedzą o czym piszę, co czuję. W ten sposób będą mogli uchronić się przed popełnieniem najgorszych błędów…


    Zapraszam : http://bol-ktorego-nie-zapomnisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. przeszukałam butsklep i nie moge znaleźć stąd moje pytanie co to za model butów? z góry dziękuję za odpowiedź :* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że nie ma ich już w sprzedaży :)

      Usuń
  17. Anonimowy17:33

    Wonderful goods from you, man. I've have in mind your stuff previous to and you're just too wonderful.
    I really like what you have got here, certainly like what you are stating and the best way wherein you say it.
    You are making it enjoyable and you continue to care for to stay it smart.
    I can't wait to learn much more from you. That is actually a
    tremendous web site.

    Here is my web site baby by justin bieber ()

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:51

    jak oceniasz NB?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są okej, wygodne bardzo, czuję się jakbym nic na nogach nie miała, ale denerwujące jest to, że się gniecie w nich przód co wygląda mega nieestetycznie :(

      Usuń
  19. zawsze milion selfies, z których tylko 1 wygląda wyjściowo :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18:02

    Fantastic blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I'm planning to start my own blog soon but I'm
    a little lost on everything. Would you recommend starting with a free platform like
    Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally confused ..
    Any ideas? Thanks a lot!

    Feel free to surf to my web blog :: CherylYNoaks

    OdpowiedzUsuń