8 maja 2015

one more time SSP || wifi complications


To prawda że daną rzecz doceniamy dopiero wtedy, gdy nam jej zabraknie. Obecnie jestem totalnie bez internetu i ratuje mnie wyłącznie to że mieszkam w Warszawie. Przyszłam do centrum handlowego, zjadłam Subway'a i biorę się za pisanie tego posta. Zdjęcia do niego gotowe były już w środę, bo właśnie wtedy wybrałyśmy się do So Sweet Project po raz kolejny. Ostatnio zdążyłam dostrzec że nie chce wam się czytać tych długich postów.. słuchajcie, wiem że to nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy i że 3/4 z was ogląda wyłącznie zdjęcia, ale nie jestem w stanie streścić niektórych spraw w 2 zdaniach, nie będąc tu przez kilka dni. Nie da się! Chcę wam zawsze tyle powiedzieć i wychodzi, jak wychodzi. Nie miejcie mi tego za złe, ale uważam że piszę również dla siebie i lubię czasem wrócić sobie do konkretnego posta i go poczytać. Będę starała się pisać mniej! Przechodząc do tematu, w środę odwiedziłam moją ukochaną cukiernię So Sweet, o której pisałam już wiele. Kocham gadać z tymi dziewczynami i spędzać tam czas, poza faktem że napawają mnie pozytywną energią, to po prostu tak odpoczywam! Coś niesamowitego.. zawiozłam im też mały podarunek, za co dostałam śliczne ciasteczka w kształcie babeczek. Łał! Zamiast czytać, zobaczcie zdjęcia, oczywiście towarzyszyła mi Magdalenka. Zdjęcia są pomieszane, niektóre z telefonu, niektóre cykane aparatem.




Chciałabym wam o czymś napisać, ale jednak pozostawię rąbek tajemnicy. Za tydzień będę miała okazję wziąć udział w fajnym evencie, post na ten temat wraz z relacją oczywiście się pojawi! Także czekajcie cierpliwie! Aktualnie jestem w trakcie rozmowy przez telefon, pisania ustawy, a jeszcze czekam na moją siostrę z którą jutro ruszam w pewne miejsce. Bądźcie ze mną na bieżąco na moim intagramie, a dowiecie się dużo więcej! Do napisania. 

26 komentarzy :

  1. Mmmm.. widzę same pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście baaardzo lubię gdy się rozpisujesz, ale rzadko motywuje się do komentowania. Postaram się to zmienić! :)
    Ciasteczka są mega urocze a samymi ciastami zrobiłaś mi ochotę na coś słodkiego. Już nie mogę się doczekać, abyś powiedziała jaki to event!

    Pozdrawiam, Wiktoria z http://little-crazy-dreams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:51

    Plapart pisz dużo bo ja uwielbiam czytać twoje wpisy! A jak będzie tak malo to juz nie będzie to samo :c

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekam na relacje, pewnie to cos super :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:00

    Ja uwielbiam czytac twoje dlugie posty. Kurcze jak ogladam zdj wypiekow z SSP to za kazdym razem mam taka mega ochote na te ciacha. W lipcu odwiedzam stolice, musze tam koniecznie wpasc. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:23

    Ale się cieszę, że poleciłam ci tą cukiernię ;>) ja o niej przeczytałam w Glamour i nie mogę przestać tam uczęszczać :) Super zdjęcia...ale szkoda, że już tak mało jest o fotografii. Kiedyś ciągle dodawałaś zdjęcia z sesji, pisałaś o książkach..POMYŚL O TYM :) Studiujesz fotografię? czytam twojego bloga, ale przez pewien czas mnie nie było..ii nie wiem xd A może napiszesz coś o egzaminie na prawko? Ja niedługo będę zdawać i jestem kłebkiem nerwów. Może jakieś rady? Post ?:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie studiuję, aczkolwiek plany są ;)

      Usuń
    2. Anonimowy22:24

      Zdawałam na prawko 5 miesięcy temu i jeśli mogłabym Ci coś doradzić, to musisz być pewna na 100% swoich umiejętności, jak czujesz, że jeszcze jakiś manewrów nie umiesz to weź kilka dodatkowych jazd, to jest tylko z korzyścią dla Ciebie, lepiej dać 100 zł na jazdy niż 140 na kolejny egzamin. Powodzenia i najważniejsze patrz na znaki, oczy miej dookoła głowy! :)

      Usuń
  7. Ja wszystkie posty czytam z przyjemnością i często sprawdzam czy nie pojawiło się coś nowego. Nie zawsze piszę komentarz, ale czytam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:48

    Hej Paula! Chcialam Ci napisac, zebys nie przejmowala sie tymi komentarzami typu np za duzo tekstu w poscie. Obserwuje Cie od dobrych kilku lat i zawsze milo sie czyta co u Ciebie slychac niezaleznie czy post sklada sie z kilka zdan czy jest ich troch wiecej. Widac, że masz reke nie tylko do zdjec ale rowniez do pisania. A Twoj blog jest rowniez dla Ciebie i powinnas go prowadzic tak jak Ty tego chcesz.
    A do ludzi ktorzy tak komentuja, rozumiem prosic blogera o zmiany techniczne badz kiedy pisze naprawde sporo tekstu w postach ale serio bedzie mowic Pauli ile ma pisac na SWOIM blogu bo WAM sie nie chce czytac? Skoro takie z Was lenie to mozecie od razu przewinac posta do zdjec zamiast pisac tak glupie komentarze. Bo tak sa glupie, zeby pisac blogerce jak dlugie maja byc posty bo komus sie nie chce czytac.
    Przepraszam Paula za ten komentarz, ale naprawde szanuje Cie obserwujac od tych kilku lat i po prostu cos mnie juz tknelo czytajac takie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisałaś <3




    zapraszam do mnie martynkasardynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę odwiedzić to miejsce, często jestem w Warszawie, a jeszcze nie udało mi się go odwiedzić.:(
    Co do ilości tekstu w postach, to mi odpowiada tyle ile jest.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz jak najwięcej! Lubię czytać te Twoje "wypociny" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Martyna18:24

    Według mnie to dobrze, że piszesz. Posty zupełnie bez zdjęć są puste, do nich zawsze możesz wrócić w folderach na komputerze czy dysku zewnętrznym, a do myśli, którymi tutaj się dzielisz, nie wrócisz w głowie, bo nie wszystko spamiętasz :) także, jak najbardziej to, co piszesz, jest czytane. Może nie przez wszystkich, ale przez tych, którzy chcą poza obejrzeniem zdjęć (i dzięki tym z powyższego posta, nabraniem ochoty na jakieś pyszności), poczytać też o tym, co u Ciebie, trochę Cię poznać :) treści na blogu też są istotne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja odkąd cię znalazłam czytam całe posty :**
    + fajne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie: agnieszkaboczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na relacje :) fakt, jesli cos mamy w nadmiarze, nie doceniamy - jak tego zabraknie, inna bajka :D

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna tak cukiernia:)

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:39

    Stawiam, że chodzi o coś ze sfery bloga i może chodzi o te spotkanie gdzie Maff będzie czy coś, ale pewnie się mylę :)
    I dodam, że ja osobiście lubię jak dużo piszesz i trochę szkoda, że przez leniuchów może być tego mniej. Chociaż z drugiej strony jak się komuś nie chce tyle czytać to niech nie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie interesuję się nią zbyt mocno :) więc nie!

      Usuń
  17. Anonimowy19:22

    Długie posty sa o wiele lepsze bo przez to mamy z toba tak jakby lepszy kontakt, nie czytaj głupot Paula tylko pisz tyle ile masz ochote. Ja osobiście uwiebialm długie wpisy buziaki i pozdrawiam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Petardaaa!
    Zdjęcia cudowne, modelka śliczna! <3
    Dopiero co zaczynam, ale może mogłabyś wpaść do mnie i najwyżej poprawić mnie co do notek i zdjęć?
    Byłoby mi niezmiernie miło.
    http://jowitaslusarczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sensu kogoś poprawiać, bloger sam sobie powinien wymyślać to co chce pokazać

      Usuń