24 maja 2015

MIX.IT || create your own


Dzisiaj mam dla Was coś zupełnie z innej beczki! Czy wy też na co dzień borykacie się z problemem pod tytułem: Dlaczego musli w sklepach zawsze musi mieć rodzynki? To mój odwieczny problem i wbrew pozorom, nie jest łatwo znaleźć sklep, który oferowałby ten produkt bez nich. Niedawno, całkiem przez przypadek natknęłam się na ciekawą stronę. Mam tu na myśli MIX.IT, otóż aplikacja która się tam znajduje, pozwala na stworzenie własnej kompozycji musli totalnie według siebie! A co lepsze wybór jest na serio konkretny.. możecie mieszać, miksować, wprowadzać rewolucję w waszej tubie. Zaraz zaprezentuję wam w jaki sposób ja spożytkowałam moje musli, jak dobrałam składniki i za co pokochałam ten produkt.


Mam nadzieję że ze zdjęcia powyżej każdy jest w stanie wyczytać co dodałam do mojej mieszanki. Chcę nadmienić że uwielbiam suszone owoce typu maliny, truskawki, jeżyny, jagody w musli. Poszalałam i dodałam nawet orzechy włoskie. Żeby jednak nie było zbyt kwaśno, gorzko i nijako, na koniec dosypałam płatki zanurzone w jogurcie.


Pierwszy sposób na wykorzystanie pysznej mieszanki, to poranne płatki do jogurtu naturalnego. Coś, co raczej każdy zna i próbował. Wersja dla osób które potrafiłyby żyć bez cukru. Osobiście nie jestem w stanie jeść tylko jogurtu naturalnego, wolę zastąpić go czymś słodszym. Jednak razem z moim chłopakiem postanowiliśmy że właśnie tak będzie wyglądało nasze śniadanie! Ps. nie najedliśmy się tym na długo.. 


Drugi sposób i zarazem mój ulubiony, to po prostu wrzucenie do pojemnika musli, a później zalanie całej mieszanki jogurtem (PITNYM!!!) + jeśli poczekacie koło 10 minut, to wszystko Wam fajnie namięknie i się "zetnie". 


Opcją trzecią jest taka a'la zupka owocowa. Możecie do niej dodać takie owoce, na jakie tylko macie ochotę! Ja miałam akurat świeże banany, a do musli ich nie dodałam, więc super się sprawdziły. Poza tym, to dość syte, możecie się najeść na dłuższy czas a roboty przy tym jest bardzo mało! Dla leniwych.


Ta strona spadła mi z nieba i nie jeden raz z niej jeszcze skorzystam. Myślę że to coś innego, ale bardzo przydatnego. Za co kocham ten produkt?

- wygoda przy zamawianiu, bo wszystko dzieje się online
- przesyłka ekspresowa + bieżące info na email 
- świetna jakość produktów i prawdziwe smaki
- piękny design (na co ja bardzo zwracam uwagę)

Mogłabym tak wymieniać bez końca, bo plusów jest ogrom! Osobiście, bardzo sobie cenię jak ktoś dba o klienta. Daję sto na sto. Zamówcie sobie swoje musli. Jeśli ktoś z Was zdecyduje się na zakup lub nawet jeśli nie, to napiszcie mi pod spodem jak wyglądałoby wasze musli idealne. Ciekawa jestem, czy tylko ja się borykam z problemem o którym pisałam na początku posta. Po kliknięciu w obrazek przeniesiecie się na stronę.


26 komentarzy :

  1. slyszalam o tej stronie, nawet chcialam sobie zamowic taki wlasny mix, zawsze chcialam sprobowac drugiego sposobu podania, ale myslalam, ze nalezy tam dodac zwykly jogurt! bardzo fajny sloiczek, to po jakiejs butelce, czy mozna go gdzies kupic?

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. oo pycha! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam co nie co o tej stronce :D
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:28

    sama sobie kupiłaś tą mieszankę czy dostałaś ze współpracy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam :) ale zakupię jeszcze nie jeden raz!

      Usuń
  5. Nigdy o tym nie słyszałam, ale muszę wypróbować! *^*
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. już drugi raz słyszę o tym, fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:47

    Mam dokładnie ten sam problem, nienawidze rodzynek i dlatego po wejściu do sklepu bralam zwykle płatki kukurydziane a nie musli :) Dlatego teraz może się skusze tylko zastanawiam się czu takie musli z przykładowym jogurtem bedzie mi smakowalo, jest to raczej słodkie czy takie bez smaku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co wybierzesz :) można na słodko, można na kwaśno, jak kto woli

      Usuń
  8. chyba się skusze i spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny wpis podobają mi się takie

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to niezmiernie! :)

      Usuń
  10. Hej! Super sprawa z tymi mixami! Właśnie sobie jedną skomponowałam: płatki kukurydziane, mak, pszenica preparowana w miodzie, siemie lniane, jagody, truskawki, kiwi, maliny, czereśnie, płatki kokosowe, wiórki czekoladowe białe i płatki kukurydziane w czekoladzie. Coś wspaniałego, tylko nie wiem czy nie za dużo tego haha, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też wydawało się że przegięłam z rozmaitością, ale na bank będzie pyszne! :)

      Usuń
  11. Super pomysł, żeby skomponować swoje musli, a przez twoje zdjęcia zrobiłam się jeszcze głodna :**

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetne! Koniecznie muszę to zamówić!:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa stronka :) Myślę, że kiedyś z niej skorzystam.
    Blog.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:17

    Howdy! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew
    where I could get a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding
    one? Thanks a lot!

    Feel free to visit my page ... Venus Factor System

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm pysznie :) http://elisaedvige.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis :) piekne zdjęcia :)
    http://nasti-nastiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm.. zachęciłaś mnie do spróbowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy post ze zdj z telefonu? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sprawa! Ja tam lubię po prostu musli śniadaniowe z Biedronki, ale z chęcią spróbowałabym czegoś nowego, Twoja wersja wydaje się być naprawdę pyszna :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna sprawa z taką mieszanką :)

    OdpowiedzUsuń