13 maja 2015

delicate jewelry


Jakieś fatum! Najpierw jestem oderwana od laptopa na kilka tygodni, a teraz do 20 w mieszkaniu na studiach mamy niedobór internetu. Niech to się już skończy.. mam już chyba z 5 postów, które są zaplanowane, a nie opublikowane. Nie cierpię mieć tu zaległości, bo sprawy o których pod danym postem chcę napisać, uciekają mi z głowy. Obecnie przez przypadek znalazłam się u mamy i będę tu do czwartku. W weekend mam pewien event, o czym napiszę jak już będzie po. Ci, którzy obserwują mojego instagrama, na pewno wiedzą że w miniony weekend miałam okazję być z siostrą na castingu, o czym również napiszę osobno, bo za dużo by opowiadać. To tak w formie wyjaśnień.

Teraz czas już na to, o czym chcę napisać. Otóż każda kobieta lubi czasem nałożyć na szyję, uczy, nadgarstek, kostkę czy cokolwiek innego, jakieś świecidełko. Osobiście przekraczam granice minimalizmu w minimalizmie. Kolczyków nie noszę, pierścionki mi przeszkadzają i jak dotąd nie znalazłam w tym temacie faworyta, bransoletki lubię, ale noszę rzadko. Za to uwielbiam zegarki i łańcuszki. W szczególności te złote, bo według mnie mają niepowtarzalny urok i wyglądają po prostu mega kobieco. Nie jakieś wielkie, ogromne krzyże, dziwne znaczki, czy kolorowe wisiory.. to nie dla mnie! Jako typowa minimalistka wybieram te lekkie, delikatne i przyjemne w noszeniu. A właśnie taka okazała się moja karma. Dość spory kawałek czasu temu, zerwał mi się łańcuszek od mojego chłopaka i serduszko które mi z niego zostało do tej pory nie znalazło towarzysza do zawieszenia. Latałam po stronach internetowych i szukałam czegoś nowego, by moja szyja znowu mogła pokryć się jakimś pięknym motywem. Trafiłam na stronę sotho.pl i dosłownie zwariowałam! Po pierwsze duży wybór, po drugie kobieco, po trzecie tanio! Na serio, jak na jakość biżuterii i pięknie zapakowaną rzecz, to cena jest miód. Radzę wam tam zajrzeć, jeśli ktoś boryka się z problemem szukania odpowiedniej biżuterii. Poniżej kilka zdjęć mnie, w wydaniu bardziej kobiecym i w sukience. Takie rzeczy nie często się tu dzieją! Może by to zmienić?   

SOTHO.PL - strona z biżuterią || mój naszyjnik - bezpośredni link




sukienka maxi - BEZPOŚREDNI LINK 

Czy mieliście już okazję zamówić coś z sotho.pl dla siebie? A może chciałybyście polecić mi jakąś inną równie ciekawą stronę z biżuterią online? 

17 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia i te twoje włosy! <3
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zmień, zmień, bo taki styl zdecydowanie Ci pasuje :) Ja jeszcze nie zamawiałam nic z tej strony, ale na pewno zaraz przejrzę jej asortyment i kto wie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmienić, nie zmienię na pewno! :) ale czasem będę się taka pojawiać :) ale dziękuję

      Usuń
  3. Anonimowy14:33

    Polecam sklep http://otien.com/, ja akurat kupiłam u nich zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzałam, ale nic mi jakoś szczególnie nie wpadło w oko ;)

      Usuń
  4. Jaki cudowny naszyjnik!:) ciekawe jaki casting:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie male naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz cudowne włosy! Chętnie bym się z Tobą zamieniła.:)
    Świetny naszyjnik


    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:59

    Często widujesz się z Kinga?

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka delikatna, subtelna biżuteria - lubie to :)

    pozdrawiam, zapraszam :) www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:31

    Hey there! I understand this is sort of off-topic but I needed to ask.

    Does running a well-established website like yours
    take a large amount of work? I am completely
    new to blogging but I do write in my journal daily.
    I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and
    thoughts online. Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new aspiring blog owners.

    Thankyou!

    My blog post: CindieCFuapau

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:24

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like
    you wrote the book in it or something. I think
    that you could do with some pics to drive the message home
    a bit, but other than that, this is excellent blog.

    An excellent read. I'll certainly be back.

    Look into my web page: AletaOBerzins

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:45

    Hello There. I found your weblog the use of msn. That is an extremely neatly written article.
    I will make sure to bookmark it and return to read more of your
    useful info. Thank you for the post. I'll certainly return.

    Here is my website; ClarenceXMerine

    OdpowiedzUsuń