13 kwietnia 2015

time for ballet


W ten weekend oprócz nagłego przybycia mojej siostry, byłam również umówiona na sesję zdjęciową, teraz uwaga! uwaga! - z baletnicą. Szczerze mówiąc marzyłam o zrobieniu takich zdjęć i miałam ich własną, wewnętrzną wizję. W sumie nie myślałam że w 100% uda mi się ją przelać na aparat. Jestem strasznie zadowolona z efektów mojej ostatniej pracy z Agatą, bo tak nazywa się piękna dziewczyna która pomagała mi wyrwać z myśli moje wizje i im sprostać. Co tu dużo mówić? Wyszło subtelnie, delikatnie i przede wszystkim mega naturalnie! Agata cudownie wpasowała się w całość zdjęć i dzięki jej wygibasom (czasami aż bolały mnie kości, patrząc jak się rozgrzewa i wygina na wszystkie możliwe strony) nabrały one tajemniczego charakteru. Nie będę przedłużać, koniecznie zobaczcie sobie backstage z tej sesji zdjęciowej! 

body - american apparel || spódnica - BEZPOŚREDNI LINK 
maska - BEZPOŚREDNI LINK




Uwielbiam całą tą sesję, jak i Agatę! Od razu złapałyśmy dobry kontakt i myślę że świetnie się uzupełniamy jeśli chodzi o pomysły na zdjęcia. Właśnie wgrywam je na facebook'a i za chwilę ujrzycie sesję w całości. Mam nadzieję że wam się spodoba. Napiszcie pod spodem co o nich sądzicie, a tymczasem zapraszam tutaj:


18 komentarzy :

  1. Nie mogę się doczekać,aż zobaczę więcej zdjęć,bo jak na razie to nie widać, że to baletnica. :)
    Też mam taką wizję tanecznej sesji i kto wie, może kiedyś mi się uda to spełnić;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze na co zwrocilam uwage, to figura modelki. Zwykle kiedy myslimy o baletnicy, jako pierwsza na mysl przychodzi nam wychudzona dziewczyna bez zadnych ksztaltow (przynajmniej ja tak mam). Zrobilo mi sie bardzo milo, kiedy zobaczylam, ze Agata ma bardzo ładne, kobiece kształty, a przy tym rozwija taka pasje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:31

      ja miałam dokładnie takie samo zdanie na temat balentnic, a tu proszę niespodziianka :)

      Usuń
    2. Anonimowy20:07

      Nie każdego można nazwać baletnicą i swoją drogą to określenie jest dość infantylne. Tancerzem może być każy i robić to co lubi, wiadomo że są zachudzone przetrenowane dziewczynki ze szkół baletowych ale jeśli ktoś lubi to co robi to szkoła baletowa nie jest mu potrzebna, szczególnie, gdy nie skupia się tylko na balecie. Balet składa się z bardzo wielu czynników, technika, repertuar, muzyka itd, nie zrozumie tego osoba która nie spędza choć trochę czasu przy drążku i nie zdaje sobie sprawy z tego jaki to wysiłek. Mam nadzieję, że trochę Wam przybliżyłam jak to z grubsza wygląda, dziękuję Wam, że nie myślicie aż tak stereotypowo - Agata (tak, ta ze zdjęć :))

      Usuń
  3. Piekne zdjecia! Super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę sie doczekać kolejnych zdjęć! piękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:53

    piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:53

    cudowne foty !!!! jaka ona delikatna i kobieca, tyle wdzięku :O jestem w szoku, bo zdj przegenialne

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:53

    cudnie, cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:53

    róbcie więcej sesji razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:35

    Przyzwyczailam sie juz do Kingi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sesja! Bardzo mnie się podoba.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:13

    czy każdą rzecz, którą się dostaje od sheinside.trzeba pokazać na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejjku cudowne są te zdjecia :)

    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/photo-mix.html
    Zapraszam na nowy post i proszę o klikanie w banner Romwe i Sheinside. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy23:28

    świetne zdjęcia, czekam również na efekty sesji z Kingą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11:16

    Są piękne, subtelne i delikatne, ale patrząc na nie nigdy bym nie wpadła na to, że ona jest baletnicą. Zazwyczaj baletnice są mega dobrze rozciągnięte i potrafią na serio dużo zrobić ze swoim ciałem. Uważam, że nie wykorzystałaś w pełni możliwości tej modelki. ;) Ale to tylko moja opinia! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać więcej podobnych sesji! zdjęcia wyszły pięknie i widać na nich, że dobrze się dogadywałyście:)
    teruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń