11 kwietnia 2015

spontaneous decisions


Chyba nigdy w życiu nie byłam tak usatysfakcjonowana moją pracą fotograficzną, jak dzisiaj. Niesamowite że dosłownie w 100% udało mi się wykorzystać tę piękną pogodę jaka towarzyszyła mi przez cały dzień. Zacznę od tego że na weekend zostałam w Warszawie. Po pierwsze całkiem niedawno, bo dopiero we wtorek tu przyjechałam, więc najzwyczajniej w świecie nie opłacało mi się znowu jechać do domu, a po drugie.. no właśnie byłam umówiona dzisiaj na sesję zdjęciową z niesamowitą Agatą, którą poznacie w kolejnym poście. Dzisiaj za to wasze oczy zabawi widok mojej siostry, która jest moim pewnego rodzaju życiowym towarzyszem fotograficznym, ale również królikiem doświadczalnym. Przyjechała do mnie wczoraj, miło spędziłyśmy wieczór, pogadałyśmy jak dawniej i w sumie chyba obu nam tego brakowało, bo niestety ze względu na studia mamy ograniczone możliwości. Szkoda, ale staramy się sobie z tym radzić i chyba wychodzi nam całkiem nieźle. Decyzja o sesji była podjęta zupełnie spontanicznie, a to właśnie takie decyzje są u nas najlepsze i zazwyczaj skutkują satysfakcjonującymi zdjęciami. Mam nadzieję że i tym razem tak będzie. A w ukryciu muszę wam wyznać, że na moje oko ta sesja ma szansę stać się jedną z naszych lepszych. Popatrzcie na zapowiedź.

uszka królika - BEZPOŚREDNI LINK / kombinezon - BEZPOŚREDNI LINK



Zapowiada się ciekawie, a ja lecę dalej oglądać zdjęcia. Przerwałam tylko na chwilkę, chcąc dodać tu posta najszybciej jak to możliwe! Podobają wam się zdjęcia? Co o nich myślicie? A jak u was się sprawdzają decyzje spontaniczne?

23 komentarze :

  1. moje spontaniczne sesje zawsze udaja sie najlepiej! (tylko nie w roli fotografa, a modelki na bloga :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Spontany zawsze najlepsze!! :) a wy z Kingą wyglądacie cudownie, jakbyście były rodzonymi siostrami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:23

    Masz jeszcze kontakt z Pacią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio miałyśmy się spotkać, ale jakoś nie wyszło :)

      Usuń
  4. Świetna sesja :) Jesteście strasznie do siebie podobne ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie czekam na więcej zdjęć! :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal nie mogę uwierzyć w to, że jesteście do siebie tak podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to by było, gdyby jedna z was miała długie, a druga krótsze włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteście to siebie podobne! Zdjęcia cudowne, obie macie takie śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna zdjecia! Czekam na wiecej :)

    http://polne-maki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:30

    Kinga taka glamour ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:34

    https://instagram.com/kingacesarska/
    http://lookbook.nu/kingac
    http://www.maxmodels.pl/modelka-kingacesarska.html
    To prawdziwe konta Kingi? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obie jesteście piękne i bardzo fotogeniczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:11

    Nie chcę żeby to zostało odebrane jako hejt czy coś takiego, ale dla mnie po zapowiedzi sesja się na jedną z lepszych nie zapowiada. Ale ocenię jak zdjęcia ujrzą światło dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, okej :) myślę że zmienisz zdanie, ale w sumie na temat gustów, a już przede wszystkim w kwestiach fotografii się nie dyskutuje, bo zawsze komuś coś się podoba, a komuś nie, to raczej normalna sprawa

      Usuń
    2. Anonimowy00:15

      Ale tak jak mówię nie mogę ocenić dopóki się nie ukażą zdjęcia :) Chociaż znając życie i tak mi się spodobają. Nie chcę żeby to wyszło jako podlizywanie się (chociaż piszę anonimowo więc raczej nie ma tutaj mowy o czymś takim), ale praktycznie od śledzę Twoje poczynania na blogu i naprawdę jeszcze nigdy nie było sytuacji, że jakieś zdjęcia mi się nie podobały. Tzn jedne bardziej inne trochę mniej, ale nigdy nie byłam całkiem na NIE :) Więc nie mogę się doczekać efektów :)

      Usuń
  14. Anonimowy16:11

    Czy Ty albo Kinga używacie jakiś kosmetyków do makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga się maluje, ale z tego co wiem to bardzo delikatnie :)

      Usuń
  15. Macie śliczne uśmiechy :)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń