8 kwietnia 2015

something for photographer


Dla osoby, która jest totalnie uzależniona od aparatu i praktycznie 3/4 ścian w pokoju ma wypełnione wszelkiego rodzaju obrazami, wycinkami, zdjęciami, prezenty dotyczące właśnie fotografii są chyba tymi najprzyjemniejszymi. Dla mnie to coś totalnie pięknego jeśli dane zdjęcia możemy mieć wywołane, możemy je wziąć do ręki i cieszyć oko. Wiadomo że komputer odgrywa tu dość znaczącą rolę, bo to właśnie za jego pośrednictwem odbywa się większość procesów upiększających (choć nie zawsze, haha) daną fotografię, ale ja jednak jestem za tym aby w miarę możliwości mieć jak największą ilość zdjęć wywoływanych. Dlatego też nieźle się ucieszyłam jak otrzymałam urodzinową przesyłkę od projektogram'u. Zazwyczaj większość osób, które tak jak ja na co dzień używają instagramu jest bardzo przywiązana do swoich zdjęć i teraz powiedzcie mi, kto nie chciałby uwolnić swojego instagramu? Macie taką możliwość, bo właśnie projektogram oferuje wam super produkty (case na telefon, poduszkę, plakat, torbę) właśnie z motywem waszych zdjęć! Nie muszą to być foty z instagrama, możecie wybierać je dowolnie. Fajna sprawa, bo sami sobie projektujecie daną rzecz i macie własny, niepowtarzalny motyw. Kolejną za to propozycją jest instadruk, który również oferuje fajne opcje niemalże "wywoływania" naszych zdjęć! Coś niesamowitego. Co dość dziwne, zdjęcia są w super jakości. Ja jestem totalnie zakochana, nie wiem jak wy.. 




Strasznie doceniam takich kreatywnych ludzi, a jeśli coś dodatkowo wiąże się z fotografią to już na początku ma u mnie wielkiego plusa! Jeśli chodzi o zamówienie, to w projektogramie zdecydowałam się na tubę z plakatem 96 zdjęć, a od instadruk porwałam foty na kwadratach 48 sztuk. Myślę że na tym się nie skończy, bo powoli zaczynam rozmyślać nad kolejnymi projektami! 


Teraz mam kolejną porcję miłych wspomnień na ścianach, a do tego piękną ozdobę pokoju. Obecnie poszukuję odpowiedniej ramki na plakat, a kiedy już wszystko dokończę, to być może pokażę na blogu moje zagospodarowanie ścian. Na instagramie jestem dużo częściej niż na blogu - dla zainteresowanych!


Czy ktoś z was zdecydował się na podobny zakup? A może wybraliście inną rzecz? Co myślicie na temat wywoływania zdjęć? Którą opcję preferujecie? 

40 komentarzy :

  1. Genialny pomysł na prezent! :) Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, może się skuszę na coś takiego, bo muszę zapełnić pustą ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zbieram się na wywołanie zdjęć od bardzo długiego czasu. Taki plakat to fantastyczna sprawa. Być może ze i ja zdecyduje się na taki zakup!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złożenie zamówienia to kwestia kilku minut, więc polecam :) przesyłki są ekspresowe :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł na prezent. Chętnie taki bym dostała
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas i ramę idealną do plakatu dostaniesz, i antyramę - co kto woli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne dla mnie! :o

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam o tym kiedyś ale teraz gdy wynajmuję na razie zrezygnowałam z tego :) na pewno zamówię, gdy tylko będę "na swoim" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszą taką stroną, o jakiej słyszałam był fotomaton, potem instadruk, ale o projektogramie jeszcze nie słyszałam (no i jeszcze empik-foto.pl). Ja nigdy nie potrafię zdecydować się, które zdjęcie jest wystarczająco dobre, by zostało "uwiecznione". Zazwyczaj wyruszam z pen drivem w kierunku galerii, do Rossmanna i tam przy automacie drukuję zdjęcia. Mój instagram, przyznam jest dosyć ubogi (@pasteliron) i nie ma tam co drukować. Ale mam zamiar to zmienić! Bardzo fajny post, dzięki, że napisałaś o kolejnej takiej stronce, może właśnie z niej skorzystam C:
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fotomatonie nie słyszałam, także dziękuję za info :)

      Usuń
  9. Naprawdę jest to bardzo kreatywne! Zastanawiam się nad zakupem.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna sprawa! :) Nie dość, że pięknie wygląda, to jeszcze idealna pamiątka, można powspominać najlepsze momenty :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Bardzo ladne zdjecia :) Bardzo dobry pomysl zrobienie komus prezentu :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne są te plakaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie super to wygląda! zachęciłaś mnie do tego by złożyć zamówienie. Myślę, że byłby to dobry prezent dla mojej przyjaciółki, także dziękuje:)
    teruart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co! to jest super pomysł na prezent :)

      Usuń
  14. hej, jaki polecasz aparat, taki głównie do kręcenia filmików, ale również ogólnie dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kręcenia raczej coś lekkiego, stawiałabym na cyfrówki, chociaż w sumie ja głównie robię zdjęcia więc mam lustrzankę i jeśli zdarza mi się nagrać coś, to właśnie nią :)

      Usuń
  15. Anonimowy07:04

    Paula, jak nazywa się twoja strona na facebooku, bo nie mogę jej znaleźć. Gdy klikam to po lewej stronie pojawia się strona główna facebooka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usunięta :) jednak nie chcę mieć strony na facebook'u

      Usuń
  16. Marzy mi się taka ścianka ze zdjęciami, przypominająca wspaniałe chwile! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. zarombisty post bardzo pozytywny
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamówiłam kiedys mamie na dzień matki magnesy ze zdjęciami członków rodziny z instadruku, bardzo sie cieszyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:50

    Paula jakich wymiarów sa te zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam, ale nie są małe, są takiej średniej wielkości

      Usuń
  21. te kwadraty co zamowilas z instadruku to kazdy byl osobno i sama je sobie ulozylas w antyramie czy to jakis plakat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama je ułożyłam i tak, dostałam je osobno

      Usuń
  22. Anonimowy20:12

    hej Paula ;) mam pytanie. czy pilnie uczyłaś się w liceum czy troche zlewałaś na naukę i potem w 3 klasie takie bum? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ale fajne !!!


    A ja zapraszam na ROZDANIE kilku kosmetyków - http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super to wszystko wygląda :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne fotografię, od zawsze wiedziałam, że instadruk to jeest coś dla mnie :)
    Pozdrawiam, Sandra.

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Epicko to mało powiedziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam już kiedyś o instadruku. Uważam, że to świetna sprawa, mieć swoje zdjęcia z instagrama powieszone np. na ścianie nad łóżkiem! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy17:38

    czy zdjęcia z projektogramu przychodzą w ramce?

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy miniprinty nie są na żywo za małe i ze zdjęcia niewiele widac? Jak to się przedstawia na sznurku ze spinaczem?

    OdpowiedzUsuń