28 kwietnia 2015

Obiektywy do telefonu! recenzja


Podejrzewam że jestem jedną z osób dla których mogłaby istnieć tylko Biedronka, jeśli chodzi o markety. Nie dość że jest tam tanio, co studenci szczególnie sobie cenią, to w dodatku można spotkać nietuzinkowe rzeczy i gadżety. Takim to właśnie sposobem udało mi się ostatnio namierzyć tam coś totalnie dla mnie! Obiektywy do robienia zdjęć, ale uwaga! Do telefonu. Myślę że to będzie prawdziwy hit i słysząc jak szybko ubywa ich w tej sieci sklepów, cieszę się że jestem posiadaczką tego cacka! Myślę że każda osoba, która na swój sposób wiąże życie z szeroko pojętą fotografią się tym zainteresuje. Telefon towarzyszy mi niemalże 24/24, ciągle coś tam sprawdzam, wyszukuję i oczywiście fotografuję. W niektóre miejsca i w niektórych sytuacjach, po prostu nie jestem w stanie mieć ze sobą lustrzanki, a telefon jest fajną alternatywą, więc czemu by nie dołożyć do niego jakiegoś pakietu dodatkowego? Najpierw odpowiem na kilka zasadniczych pytań, które pojawiły się pod zdjęciem dodanym przeze mnie na instagramie, bo wywołałam poruszenie! Ps.myślę że w wakacje z tymi obiektywami może być niezły fun. Nie mogę się doczekać!!!



1. Gdzie dostanę obiektywy?

Jak już napisałam wyżej, ja zakupiłam swoje w Biedronce, ale podejrzewam że znajdziecie je również w sklepach online.

2. Ile zapłaciłam?

Tu małe zdziwienie! Bo tylko 22,99zł!! Także żal nie brać..

3. Czy polecam?

Szczerze mówiąc, polecam osobom które lubią fotografię i w jakiś sposób się nią zajmują, a nie polecam tylko po to żeby zrobić jedną fotkę i odłożyć. Jeśli jesteście pewni że będziecie się dobrze bawić, to kupujcie. 

4. Jak wyglądają zdjęcia robione poszczególnymi obiektywami?

Poniżej zdjęcia i krótkie opisy, dotyczące każdego z nich.

5. Do jakich telefonów pasuje klips?

Wiem tylko że na pewno do wszystkich telefonów typu iPhone, osobiście używam 4s i na moim sprawuje się genialnie. To będzie zależało od tego, czy macie "oko" kamerki na brzegu, czy w środku telefonu. 



Na wszystkich zdjęciach powyżej widzicie obiektyw tzw. "rybie oko", który fajnie urozmaica nam zdjęcie, robiąc z niego beczkowato zniekształcony obraz. Poniżej macie ukazane jak to mniej więcej wygląda. A jeśli chodzi o klips, to mocujemy go po prostu jak spinacz do naszego telefonu i gotowe! 

Teraz przejdę do kolejnego obiektywu z zestawu, czyli tzw. szerokokątnego. O nim nie ma sensu pisać, tylko efekt zobaczycie po zdjęciach! Pierwsze zrobione jest normalnym aparatem, drugie z obiektywem. Już widzicie różnicę? 
Kolejną i chyba najbardziej interesującą mnie opcją, jest obiektyw do zdjęć makro. Nałożyłam go i nie wiedziałam przez dłuższą chwilę dlaczego obraz tak strasznie się rozmazuje i nie mogę złapać czułości. Okazało się że zdjęcia należy robić z bardzo bliska, trzeba dosłownie prawie dotykać nim do danej rzeczy! Ale myślę że w tym wypadku byłam najbardziej zaskoczona tym jak świetnie sobie poradził! Te zdjęcia od razu kojarzą mi się ze słynnym "rozmazanym tłem" jakie występuje w przypadku zdjęć z lustrzanki. Czego to nie wymyślą! 

Myślę że te zdjęcia prezentują się całkiem, całkiem jak na robione za pomocą telefonu! Oceńcie pod spodem jak wam się podoba ten gadżet? Może same macie go i już zrobiłyście jakieś zdjęcia? Możecie pokazać mi je w komentarzach! Co sądzicie? Który obiektyw najbardziej was zaciekawił? 

51 komentarzy :

  1. byłam już w trzech biedronkach i nie mogę dostać tych obiektywów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, te zdjecia z obiektywem makro naprawde swietne. Jakby zrobione lustrzanka. Szkoda, ze nie mam Biedry niedaleko, bo na pewno bym kupila :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dzisiaj poleciłam te obiektywy koleżance i mówi, że jest zachwycona! Zastanawiam się, czy sprawdzą się w mojej xperii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz popytać :) albo może któraś z dziewczyn tutaj Ci podpowie jak zobaczy komentarz

      Usuń
    2. Anonimowy16:44

      Skoro poleciłaś koleżance i jest zachwycona to rozumiem, że je zakupiła. Więc co za problem spotkać się z nią i poprosić żeby Ci pokazała?
      Dodam, że mój tata ma Xperie M i wszystko super jak na każdym innym telefonie.

      Usuń
  4. Anonimowy18:12

    kupiłam je i są świetne ! http://www.photoblog.pl/yoxluq/172601248 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, gdzie kupilas swoj case? piekny kolor :O a co do obiektywu, jutro ide zakupic :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam tyle razy w biedronce i ich nie widziałam. Fantastyczna sprawa, szkoda tylko, że u mnie aparat jest centralnie po środku, co uniemożliwia wszystko :(
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:46

      Ale jako, że są na tym klipsie to powinno i tak pasować bo przecież po to jest ten klip żeby sobie dopasować do miejsca. Może się mylę w Twoim konkretnym przypadku, ale koleżanka również ma na środku i problemów nie ma.

      Usuń
  8. Anonimowy18:30

    Fajny gadżet :) ostatnie zdjęcia makro najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:41

    Czy to prawda ze nie mozna zalozyc oddzielnie szerokokatnego i makro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macro można, WA nie można samego :)

      Usuń
  10. Jutro rano lecę do Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze, że zobaczyłam ten post ! Gdybyś zobaczyła moją reakcję jak szybko zebrałam sie i pojechałam do Biedronki haha :D
    Musiałam objeździć trzy Biedronki, żeby dostać ostatnią sztukę :D Jutro przetestuję i oczywiście również recenzja na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod wrażeniem! Kupiłabym, ale cóż, póki co funduszy brak, trzeba się zadowolić tym co się ma, ale kto wie, jak znajde pare groszy to sprawie sobie takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, ale świetne! Lecz nie sądzę, by na alcatele takie były:c

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz o tym słyszę i naprawdę mega mi sie ten pomysł spodobał! Jade jutro szukać, moze nie wykupili jeszcze wszyskich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:26

    Nie sądziłam, że te obiektywy dają aż taki efekt zdjęć! Mam nadzieję, że jutro uda mi się zakupić to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:31

    Dzisiaj rozwniez kupiłam sobie te obiektywy :) cena była naprawde kusząca i byłam ciekawa efektów. Niestety mam problem z jednym z nich. Czy te obiektywy trzeba przykręcać kazdy osobno bezpośrednio na klips? Bo Fish Eye i Macro pięknie sie "wczepiają" w owy klips a Wide Angle nie pasuje do niego...czy robie cos zle? Prosze o odpowiedz bo sie mecze z tym i mecze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpośrednio na klips owszem, ale nie wszystkie oddzielnie, bo WA trzeba przyczepić wraz z macro ;)

      Usuń
  17. Anonimowy20:34

    Te obiektywy wczepiają sie bezpośrednio w klips czy jak? Mam problem z Wide Angle bo nie pasuje i nie chce sie "wczepic" ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, trzeba je wkręcić :) a ten o który mówisz mocuje się razem z macro :)

      Usuń
  18. Ten makroobiektyw jest przepiękny! chyba będę musiała sobie taki sprawić <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha też już mam owe małe obiektywy do telefonu. DLA ZAINTERESOWANYCH powiem że dzierżę telefon samsung galaxy s4 mini i obiektywy również pasują. Tylko lampę jakby ktoś chciał użyć to trochę przeszkadzają, bo w połowie ją zasłaniają.. taki mały minus. Ale tylko taki mały. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze.. pierwszy raz słyszę o obiektywach do telefonów, ale jak najbardziej mnie zachęciłaś do ich kupna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze lecieć do biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę je mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy16:47

    Zakupiłam takie same dobre pół roku temu w auchanie, bo wcześniej miałam dedykowany konkretnie do Iphone 5 z allegro i fajna sprawa jak się ma stale ten sam telefon, a jak się zmienia to zostaje bezużyteczny. No i jestem w szoku, że dopiero jak pojawiły się w biedronce taki szał się na nie nagle zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju mega! :) Na pierwszy rzut oka trudno uwierzyć, że zdjęcia są robione telefonem, bo efekt jest na prawdę mega! :) Teraz przez Ciebie chcę jak najszybciej lecieć do Biedronki choć z moim szczęściem już ich nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17:25

    1. Jaki masz telefon?
    2. kiedy go wymieniasz ?
    3. Jestes z niego zadowolona ?
    4. Jak się sprawuje i jakie robi zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy18:21

    teraz już cięzko bedzie spotkać te obiektywy w biedronkach, bo ludzie wykupili :D ja wczoraj kupiłam jedną sztukę, a było jeszcze może jakieś 10 i dzisiaj idę, a tu puf, nie ma ani jednego obiektywu :D schodziły jak świeże bułeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Z jakiej firmy masz ten lakier na paznokciach? :)
    + dziś zakupiłam obiektyw i jestem zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. te obiektywy są świetne! pasują do każdego telefonu o średnicy mniejszej niż 1 cm, nie musi być aparat z brzegu :p dzięki Tobe się o nich dowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:30

    kiedy zmieniasz telefon?
    jestes zadowolona ze swojego?
    ile ma pamieci ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy14:40

    Kiedy zdjęcia z Kinga?

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy16:08

    1. Jaki masz telefon?
    2. kiedy go wymieniasz ?
    3. Jestes z niego zadowolona ?
    4. Jak się sprawuje i jakie robi zdjęcia ?
    5.ile ma pamieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iPhone 4s
      nie mam pojęcia, pewnie gdzieś za rok
      jestem, tylko ta bateria..
      zdjęcia robi takie jak widać u mnie na blogu
      nie pamiętam :D haha, serio, uświadomiłaś mi moją niewiedzę na ten temat

      Usuń
  32. Anonimowy16:29

    czy obiektyw można założyć na przednią kamerkę jeśli tak to czy w jakiś sposób poprawi to jakość zdjęć z przedniego aparatu? Przyznam, że nie jestem zadowolona z przedniej kamerki w 4s :( I chciałabym jakoś temu zaradzić stąd moje pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy12:33

    Yes! Finally something about books.

    Feel free to visit my site :: SherellIBurian

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16:35

    When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get several emails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service?
    Appreciate it!

    Here is my webpage: AlleneWLeif

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy18:04

    Spot on with this write-up, I really feel this
    site needs far more attention. I'll probably be returning to read more, thanks for the advice!



    Here is my blog: BenedictHStroebel

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne zdjęcia. Możesz zrobić artykuł gdzie pokazujesz stricte różnice. Pomogłaby to tym niezdecydowanym na wybór

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam troche inny ciekawie robi zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  38. Obiektywy spisują się świetnie, no może poza fish eye. Dzisiaj zrobiłem test i opisałem to u siebie na blogu: http://88geek.blogspot.com/2016/06/obiektywy-do-telefonu-z-biedronki-test.html

    Zapraszam do lektury!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna recenzja. Przyda mi się, bo planuję zakup obiektywu, a do tej pory nie za wiele wiedziałam na ten temat. Dzięki za wskazówki.

    OdpowiedzUsuń