21 kwietnia 2015

Old Town by phone


Niesamowite jaka przepaść ukazuje się pomiędzy aktualnie dodawanym przeze mnie postem, a poprzednim. Za każdym razem obiecuję sobie że się poprawię, a niestety życie nie pozwala mi na to. Wyszła sytuacja gdzie nie mam laptopa, bo ten który miałam na oku ktoś postanowił kupić, a pakiet na internet ot tak zapragnął się skończyć właśnie w kwietniu. Chwała że mam moją współlokatorkę Magdę pod ręką i korzystam póki co właśnie z jej komputera. Szczerze mówiąc? Ratuje mi w ten sposób życie! I tak mam wyrzuty że nie mogę bywać tu częściej, ale z drugiej strony te posty pewnie są bardziej wyczekane? Przechodząc do tematu, miałam napisać o nowościach i ulubieńcach z ostatnich kilku tygodni. Później stwierdziłam że to jeszcze nie czas i że pokażę wam Stare Miasto w Warszawie poprzez moje zdjęcia z telefonu. Jakiś czas temu udało mi się wreszcie spotkać z koleżanką, która na stałe mieszka w Warszawie, ale jakoś nie było wcześniej okazji. Znamy się od małego i w sumie zawsze mamy wspólne tematy. Warszawa na wiosnę wygląda tak pięknie, że stwierdziłam że muszę ją wam pokazać. Także oglądajcie! Ps. może się też pojawić zdjęcie z centrum, które na tą chwilę jest moim ulubionym!




Osobiście uważam że to miejsce ma niezwykły urok i mogłabym je fotografować bezustannie! Jak wam się podoba Warszawa widziana okiem mojego telefonu?

Jeśli chcesz być na bieżąco:

18 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia. To miejsce jest rzeczywiście takie klimatyczne i tajemnicze ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że masz taką fajną współlokatorkę. Ja na Twoje posty nie narzekam, zawsze każdy mi się podoba :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Warszawę wiosną, jest naprawdę piękna! Świetne zdjęcia!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze tak samo i jeszcze bardziej zachwycam się twoimi zdjęciami :)
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym mieszkac w Warszawie, w takiej powojennej kamienicy. Idealny klimat :D swietne zdjecia jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:56

    Piękna ♥ ❤♥ ❤Warszawa♥ ❤♥ ❤ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że masz taką fajną współlokatorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój telefon robi piękne zdjęcia, pod względem jakość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mialam okazji byc w Wawie :(
    Zapraszam na nowy post i proszę o klikanie w bannery Sheinside i Romwe w pasku bocznym :)
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać, aż się tam przeprowadzę (jeszcze dwa lata, eh). Uwielbiam to miasto! ♥
    Ps. jaki masz model telefonu? Genialne zdjęcia i zachwycająca jakość :3
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jak pięknie *.*
    Aż ma się ochotę wskoczyć w pociąg i pojechać do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11:39

    Jakie miejsce na lunch warto odwiedzić w Wawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrym miejscem jest Manekin, jak wpiszesz w wyszukiwarce to pewnie Ci znajdzie, ale lepiej rezerwować miejsce, bo później jest problem :)

      Usuń
  13. Jakość zdjęć powala, mega śliczne wychodzą te zdjęcia! *.*
    Nigdy nie byłam w Warszawie, ale bardzo chcę i mam nadzieję, że uda mi się zwiedzić to miasto

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:11

    Kiedy dodasz post ze zdjęciami z telefonu? :)
    Takie posty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy02:05

    zajrzyj do Posiaduffki tam też możesz różne dobrocie dorwać,a wiem,że masz chyba po drodze/blisko :) https://www.facebook.com/posiaduffka?fref=ts

    OdpowiedzUsuń