29 kwietnia 2015

best place on earth | So Sweet Project


Pewnie to będzie dla Was niezłe zaskoczenie, bo wreszcie udało mi się spotkać z osobą o którą nałogowo pytacie. Mianowicie widziałyśmy się z Pacią. To dość dziwne że mieszkamy w Warszawie obydwie od października i ciężko było nam aż do tej pory zobaczyć. Na szczęście dzisiaj do mnie napisała i udało się! Jako miejsce naszej pogawędki wybrałyśmy So Sweet, bo co innego mogłam wybrać? To miejsce za każdym, kolejnym razem kiedy się tam pojawiam zadziwia mnie coraz bardziej i za każdym razem jest coś nowego. Dziewczyny sobie nie folgują i na serio bardzo przykładają się do wyglądu całej cukierni, jak i smaku pyszności jakie można tam znaleźć. Poza tym zawsze się tam pojawię to mogłabym z nimi gawędzić, gawędzić i gawędzić bez końca. Co tu dużo mówić.. zobaczcie kilka zdjęć z dzisiejszych odwiedzin z mojego ulubionego miejsca na całej kuli ziemskiej!!! A inne zdjęcia możecie oglądać na moim instagramie.



Dodatkowo dla lubiących świeże powietrze, przestrzeń i słońce - na zewnątrz pojawiły się już krzesełka i koce! Można się owinąć i wtedy nawet najgorszy wiatr nie straszny. Osobiście mogłabym tam przesiedzieć 24/24. 

Co myślicie o takich miejscach? Czy w waszych miejscowościach takie są? 

31 komentarzy :

  1. Jak tam swietnie. W wakacje wybieram sie do Warszawy, wiec postaram sie odwiedzic to miejsce. U mnie w miescie jest jedna, czy dwie takie kawiernie utrzymane w podobnym stylu, ale to jednak nie to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są takie miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:30

    Czemu zablokowałaś instagrama?
    Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia a nie mam tam konta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, jakoś mnie naszło i póki co tak zostanie :) można oglądać logując się też przez internet, ale nie wiem czy da radę założyć konto w ten sposób

      Usuń
  4. Za każdym razem kiedy pokazujesz te smakołyki, cieknie mi ślinka :D U mnie w mieście też są takie kawiarnie, restauracje itp. gdzie można usiąść sobie na zewnątrz, owinąć się kocykiem i miło spędzić czas. Ale takiej cukierni z taką ilością pyszności to chyba nie ma :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne miejsce! chciałabym pójść do takiego, ale niestety nie mieszkam w Warszawie

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie brakuje takich przytulnych miejsc :) A te wszystkie pyszności wyglądają uroczo!
    roxanne-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie tam jest! I jakie pyszne rzeczy♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:09

    Masz rację Paula świetne miejsce które powstało na naszych Kabatach :) Słodkości w tej cukierni są nieziemskie a dziewczyny bardzo miłe i przyjazne.Brakowało takiego miejsca :) Odwiedzam często tą cukiernię ponieważ mieszkam w bloku obok a myślę, że nie ma lepszej cukierni na Kabatach :)
    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ten sklep jest angielski skoro nosi nazwę : so sweet project ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to tylko nazwa :) jest polski

      Usuń
  10. Anonimowy20:46

    Paula mam pytanie. :) Czy Pacia ma instagrama ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale narobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się tam kiedyś koniecznie wybrać, coś tak czuję, że to będzie dla mnie raj, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przepysznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne miejsce!!!! Chętnie bym tam zajrazła, ale pół Polski trzeba przejechać;)

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie najbardziej przypominającą cukiernią jest Sowa. Warszawo, czekaj na mnie!
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo urocze miejsce! Mam nadzieję, że trafię na nie kiedyś, będąc w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:23

    cudowna ta portmonetka kota! można wiedzieć skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:29

    dlaczego zablokowałaś instagrama? ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy00:05

    co studiuje Pacia?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:26

    mogłabyś napisać coś o swoim telefonie? zastanawiam się nad jego zakupem. Jesteś zadowolona? polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co tu pisać.. bardzo fajny telefon ;) kupiłam go, bo muszę mieć łączność z internetem przez cały czas + dobry sprzęt, a apple bezsprzecznie do takich należy, polecam poczekać, bo pewnie niebawem sprzedaję swój, a jest niezniszczalny :)

      Usuń
  21. Anonimowy12:52

    Pacia niezmiennie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:23

    ile kosztuje przesyłka z choies ?

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń