8 marca 2015

Women's Day


Pomyślałam, że skoro już jestem w domu i mam chwilę wolnego to napiszę wam jak minął ten niby zwykły, ale jednak nieco inny dzień. Dzień Kobiet! Dla jednych bardzo ważny, dla innych mniej. To dzisiaj każda z nas powinna poczuć się wyjątkowa i zrobić coś dla siebie. Rano zanim wyjechałam do Warszawy, mój chłopak przywiózł mi bukiet świeżych tulipanów, które wniosły do mojego pokoju delikatny akcent wiosny! Wychodząc z domu stwierdziłam że razem z Magdą musimy się gdzieś wybrać, bo taką piękną pogodę trzeba wykorzystać. Byłam w mieszkaniu wcześniej niż ona, więc odrobiłam pracę domową z angielskiego, a jak przyjechała, to od razu wybrałyśmy się coś zjeść. Naszym celem był lokal 'bobbyburger' na Nowym Świecie. Zrobiłyśmy sobie spacer i od Powiśla szłyśmy piechotą. Jak zjadłyśmy to na szybko do Złotych Tarasów i oczywiście musiałam zaopatrzyć się w milionową parę skarpet.. nie wiem co się ze mną dzieje, ale zaczęły mi się podobać te jak najbardziej rzucające się w oczy i kolorowe. Mam już chyba każdy możliwy motyw. Czy wy też macie fioła na jakimś punkcie? Potem wróciłyśmy do domu, wzięłam prysznic i siedzę z ciepłą herbatą uświadamiając sobie że w nadchodzącą sobotę kończę 20 lat.. 




Aktualnie mam problemy z laptopem i muszę szybko kupić jakiś nowy, mój odmawia posłuszeństwa i zaczęłam bać się o zdjęcia i inne ważne rzeczy, dlatego do kiedy nie dostanę przenośnego dysku, to nie mam zamiaru go uruchamiać. Nie darowałabym sobie gdyby mi to wszystko uciekło! Póki co będę korzystała z laptopa Magdy, a jak wszystko się rozwiąże, to dam wam znać.

21 komentarzy :

  1. Ale cudowne zdjęcia i kwiaty! Ja dostałam ogrom słodkości :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas szybko leci, ale nie wyglądasz na 20 :) Masz przepiękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe skarpetki są bardzo fajne :))
    Udany dzień kobiet :)
    Ech 20 lat dwójeczka już wskoczy :D To nie przelewki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te tulipany - moje ulubiony kwiaty! Niestety ja w tym roku ich nie dostałam.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne kwiaty :)

    Pozdrawiam : http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipany piękne :) ja mam fioła na punkcie białych koszulek- im bardziej minimalistyczne tym lepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:40

    ŁOŁ jak to 20 lat O.o? Pamiętam jeszcze jak ostatnio czytałam o twoich 18 urodzinach....rany jak ten czas leci. przec ciebie uświadomiłam sobie, że robię się stara haha (mam 17 lat), ale pozazdrościć wyglądasz bardzo młodo :) jak na 16 a nie 20 lat ^^ Piękne kwiaty ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:08

    Może załuż snapchata była byś z widzami na bieżąco i dodawała byś zdjęcia i filmiki na my story? 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę tego, nie podoba mi się ta aplikacja :)

      Usuń
  9. Anonimowy23:12

    Nie uważasz, że zwykłe, białe skarpetki są bardziej uniwersalne i lepiej pasują osobie, która ma 20 lat xd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie! kolorowe skarpetki strasznie mi się wkręcił i kupuję je teraz nałogowo!

      Usuń
    2. Anonimowy23:31

      Ja mam 21 lat rocznikiem i noszę najróżniejsze i nie widzę w tym niczego złego. Zwłaszcza, że gdy gdzieś się idzie na miasto jest się w butach i nie zawsze widać skarpetki więc nie ma tu co rozważać czy coś pasuje czy nie. Trzeba się dobrze czuć :)

      Usuń
  10. O ja! W życiu nie powiedziałabym, że masz 20 lat! :O

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kwiaty *.* pomysł z fejsem moje bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kwiatki ;) robisz bardzo ciekawe zdjęcia :D
    no i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:41

    Czy obcinalas grzywke?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy21:35

    Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i
    read this piece of writing i thought i could also make comment due to this brilliant paragraph.


    Feel free to visit my webpage :: YulandaEWebre

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16:50

    I don't even know how I finished up right here, however I believed this put up used to be
    good. I do not recognize who you might be however definitely you're
    going to a famous blogger if you happen to are not already.
    Cheers!

    Here is my website :: LillyUFarmsworth

    OdpowiedzUsuń