4 marca 2015

So Sweet Project!


Tak słodko jak się zaraz zrobi, chyba jeszcze tu nie było! Od razu powiem, że Ci którzy są na diecie powinni darować sobie czytanie tego wpisu. W poprzednim poście zapytałam was o to, jakie w swoim mieście polecacie kawiarnie i restauracje. Tak się szczęśliwie złożyło że któraś z was podpowiedziała mi niesamowitą cukiernię artystyczną, a żeby tego było mało - znajdującą się w Warszawie. Po przejrzeniu zdjęć w internecie i dość długim przeglądaniu stwierdziłam że wybiorę się tam już dziś! Tak - dzisiaj miałam wolne. Zacznę od małego wyjaśnienia, otóż 'So Sweet Project' to taka cukiernio/kawiarnio/piekarnia w jednym, prowadzona przez dwie przesympatyczne dziewczyny. Po dość długim czasie jaki tam spędziłam i po moich płytszych, czy głębszych obserwacjach, mogę śmiało stwierdzić że wszystko od a do zet tworzone jest tam z pełną pasją i zaangażowaniem, co z resztą przekłada się na smak i jakość słodkości. Ciasta, babeczki, torty ale również kawa czy herbata czekają na każdego miłośnika łakoci. Mimo brzydkiej pogody która wzmogła we mnie wahanie co do wyprawy, zdecydowałam się wyruszyć. I wiecie co? Wyszłam stamtąd pełna (w przenośni i dosłownie) optymizmu, uśmiechnięta i taka jakaś inna. Rozmowa bardzo nam się kleiła, przez co wcale nie miałam ochoty opuszczać tego miejsca, poza tym mają one takie podejście do pieczenia, jakie ja mam do fotografii, więc tym bardziej łątwo było nam się zrozumieć. A ten wystrój... Ul. Wąwozowa 4 lokal H2 staje się od dzisiaj jednym z miejsc które będę odwiedzać tak często, jak tylko się da! Cóż więcej mogę powiedzieć - miłego oglądania! Napawajcie się widokiem wyśmienitych wypieków, bo może nie każdy będzie miał możliwość ich skosztować.




Tym słodkim akcentem się z wami żegnam i mam nadzieję że wszyscy już po kolacji? To wszystko tak kusi, że oczy same jedzą zdjęcia.. 

28 komentarzy :

  1. moja ciekawosc wziela gore i mimo proby ograniczenia slodyczy, musialam zobaczyc te cudenka hahah!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:49

    skad masz takie kotki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:50

    jaki masz pokrowiec na tel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne mam, ale aktualnie noszę taki fioletowy, co można zauważyć na zdjęciach :) jest mega wygodny

      Usuń
  4. Anonimowy20:50

    kiedy zrobisz pst z odpowiedziami na pytania ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:50

    zacznij dodawac czesciej zdj na insta <3 prosze <3 uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie restauracje/cukiernie/kawiarnie! Takie - tworzone z sercem i pasją, nie jedynie po to, by zarobić. Częściej mają ładny wystrój, pyszności w menu i przemiłą obsługę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż tam słodkości! Aż ślinka cieknie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, bardzo piękne i klimatyczne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ! cóż za słodkie miejsce :) dosłownie !

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAKOCHAŁAM SIĘ *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności. Niektóre z tych ciastek to małe dzieła sztuki - jak te żabki! :)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:52

    O jak mi się zrobiło miło kiedy zobaczyłam, że napisałaś o cukierni, którą poleciłam :) Ja też ją uwielbiam <3 Mają cudny wystrój, nie wspominając o jedzieniu babeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś ochoty na babeczki!!! :P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dość, że wyglądają mega smacznie, to jeszcze są meeega urocze, aż szkoda byłoby zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny post :) super zdjecia :)
    Pozdrawiam Cie i zapraszam : http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  16. sama słodycz <3 a zdjęcia piękne !

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:55

    Babeczki wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu u mnie w mieście nie ma takiego miejsca? Wypieki wyglądają smakowici i jaki duży wybór słodkości :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż wstyd się przyznać, że pomimo bycia Warszawianką nie miałam pojęcia o tej kawiarni. Mam nadzieję to jak najszybciej zmienić. Wygląda przepysznie (pod każdym względem).

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz racje, zdjęcia bardzo kuszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:39

    I couldn't resist commenting. Perfectly written!

    Here is my blog RaguelSYe

    OdpowiedzUsuń