23 marca 2015

photos from last days


Niemalże miesiąc temu, bo dokładnie 22 lutego dodawałam posta ze zdjęciami z telefonu. Nie chce mi się wierzyć że to tak szybko minęło.. mamy wiosnę! Niestety dla mnie ostatnie dni były dość kiepskie i nie miałam ochoty nawet dotykać aparatu, a to w moim przypadku zdarza się bardzo, bardzo rzadko. Ale co tu biadolić? Mamy wiosnę. Nie ważne co się dzieje, ptaki śpiewają, rośliny budzą się do życia, trawa z brunatnej, robi się zielona. Nie ma innej możliwości, jak pozytywnie się nastawić i dać tej dobrej energii działać! Szczerze mówiąc nieźle się zdziwiłam jak wczoraj po przebudzeniu za oknem dostrzegłam śnieg. Mam nadzieję że to tylko przejściowe, bo dzisiaj jest już dużo lepiej. Oprócz tego że od jakichś 2 tygodni nie mam laptopa i jestem na łasce Magdy, to równie długo mam problem z prawym kolanem. Ból jaki wyczuwam, potrafi czasem nawet wyrwać mnie ze snu.. co nie jest zbyt komfortowe. Na ten weekend nie byłam u mamy, bo miałam pewne plany, ale i tak nic z nich niestety nie wyszło i strasznie żałuję że nie pojechałam. Na szczęście święta za pasem i nim się obejrzę będę już u siebie. Mam kilka spraw do załatwienia. Dzisiaj wrzucę dużo, dużo zdjęć, więc jeśli macie ochotę to zostańcie do końca, a jeśli nie, to zawsze możecie śledzić mnie na instagramie, gdzie zdjęcia potrafię wrzucać nawet kilka razy dziennie. znajdziecie mnie tu: @paulamroczkowska
Należy nadmienić, że w tym miesiącu zdecydowanie najczęściej fotografowałam jedzenie i krajobraz. Szczerze mówiąc zaczyna mi brakować miejsca na zdjęcia! Mam nadzieję że nie będziecie mieć mi za złe że nie podpisałam wszystkich zdjęć, niestety to zabiera masę czasu. Miłego oglądania!



ostatni miesiąc należy do tarty z truskawką z carrefour'a! zdecydowanie coś pysznego / na noc u braci :) / świętowanie roku razem / selfie
odsypianie tygodnia / bez okazji / grycan ma najlepsze koktajle / przypadkowo ten sam kolor 

nie muszę powtarzać.. subway ponad wszystko! / pierwsze odwiedziny w so sweet & ich wyśmienite wypieki / fajny prezent na Dzień Kobiet od beGlossy
deser od dziewczyn z so sweet / backstage sesji z zespołem Martess / jeden z prezentów urodzinowych / kwiaciarnia

odwiedziny w najlepszej kwiaciarni na świecie / z Madzią świętowałyśmy Dzień Kobiet / kolejny piękny bukiet / zbita szyba przy Stadionie Narodowym (fajny motyw, prawda?)
Magdy dziwna kolacja / namiastka moich 20 urodzin / kolejne odwiedziny w so sweet / tak! robię zdjęcia wszystkiemu i wszędzie 

odwiedziny w so sweet - wiedziałam że na jednych się nie skończy | polecam wszystkim! ( jest na ten temat oddzielny post, więc warto tam zajrzeć )
próbowaliście już nowego somersby? mi strasznie smakuje!!! / lody z biedry - polecam / standardowo subway / tarta truskawkowa & kawa karmelowa! 

Tymczasem, jak już mam taką okazję i akurat szukam dobrego laptopa, to chciałabym się Was zapytać czy macie mi coś konkretnego do polecenia? 

27 komentarzy :

  1. Mmm ile pyszności się tu przewinęło :D Bardzo lubię takie mixy.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:43

    mcbook ale cholerstwo drogie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o tym, ale zdecydowanie szkoda mi kasy więc odpada :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia :D
    OMG warszawaaa :*
    Jak ja bardzo chce tam pojechac :D
    Śliczne tulipany :-)
    Tez mam podobny bukiet^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym zdjęciem, jest to Twoje z tulipanami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również bardzo je lubię! :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! ;)
    Super mix, przyjemnie się ogląda ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ma, Dell Inspiron 5521 i jestem mega zadowolona. polecam.
    Zdjęcia jak zwykle super :) Lubię takie posty najbardziej. Ostatnio się nawet zastanawiałam, gdzie się podziałaś i dlaczego nie piszesz nic.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj robię kilkudniowe przerwy między postami :)

      Usuń
  7. Myślę, że mogę polecić z czystym sumieniem laptop Packard Bell TK85. Sama go mam, więc jak dla mnie to jest najlepszy laptop z jakiego kiedy kolwiek korzystałam. Serdecznie polecam na pewno się nie zawiedziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję bólu w kolanie, mnie czasami również takie łapią, więc wiem jakie potrafią być uciążliwe. Zdjęcia świetne jak zwykle, miło się je ogląda. Pozdrawiam serdecznie! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, to jest bardzo uciążliwe

      Usuń
  9. super się oglądało taki przegląd zdjęć! te donaty wyglądają pysznie !
    Pozdrawiam fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ty jedna robisz zdjęcia wszystkiemu i wszędzie. ;) Ja ostatnio wybrałam się na spacer z psem i zrobiłam koło 100 zdj z czeko zaledwie kilka poleciały na bloga, haha!
    Hej Paula byłoby miło jakby ktoś taki jak ty, z doświadczeniem, je ocenił. Może wpadniesz jak będziesz mieć chwilkę. :)
    http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia,. uwielbiam takie posty u Ciebie, mają w sobie to coś! rewelacja :>

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie takie mixy zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że Pałac Kultury tak fajnie podświetlają :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecamy coś z firmy Asus! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Masz "rękę" do nich :) miło mi się oglądało

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, bardzo lubię takie posty! :)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19:11

    Sama mam laptopa firmy Asus, wszystko było okej dopóki po roku nie zaczął się zacinać, zawieszać itp, słaby kontakt jest z firmą jeżeli chodzi o reklamacje, nic nie potrafią załatwić, wymieniają dobre części i twierdzą, że wszytsko to moja wina :) poczytaj sobie o tym, bo ja znalazłam i spotkałam się z takimi przypadkami już pare razy :)
    Pozdrawiam i świetny wpis a także blog :* :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:19

    Polecam laptopy hp. Mam i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesli nie chcesz inwestowac jakies wielkiej sumy na np. macbooka, to polecam ci laptopy hp lub lenovo E530. Mam go od grudnia i swietnie sie sprawdza. Jest bardzo zapelniony ale sie nie zacina ani nic w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16:25

    This page certainly has all the information and facts I wanted concerning this subject and didn't know who to ask.


    my site :: LedaEHass

    OdpowiedzUsuń
  21. robisz zdj telefonem ? *-* jak tak to jaki masz ? :)

    OdpowiedzUsuń