15 marca 2015

my 20th birthday


Akurat teraz zachciało mi się usuwać dziwne komentarze ze skrzynki ze spamem, w ilości ponad siedmiuset.. zawsze w dobry momencie! Dzisiaj chcę trochę wam przekazać jak spędziłam urodziny i na wstępie powiem że zgadzam się ze wszystkimi którzy pisali do mnie że 'pamiętam jak miałaś 16/17/18 itd. lat', więc ja również doskonale to pamiętam i nadal jestem w szoku że wczoraj wybiło mi moje 20! Urodziny, jak to urodziny.. masa życzeń. Zarówno telefonicznych, jak i pisanych. Jedno mnie zaskoczyło - było tego bardzo dużo. Chyba w żadne moje urodziny, które spędzam żyjąc po części w internetach, nie otrzymałam tak wielu ciepłych, miłych i przepięknych życzeń. Zaszokowało mnie to totalnie i wiele osób uświadomiło mi że to co robię jest dobre, idzie w dobrym, idealnym dla mnie kierunku. Pisaliście żebym spełniała marzenia, a niedługo jedno z nich mam nadzieję się spełni.. jestem coraz bliżej! Dziękuję Wam wszystkim bardzo serdecznie. To niesamowite w jak dużej ilości otrzymałam życzenia. To mi pokazało dla ilu osób ja tu piszę, wiem teraz że jest was masa. Fajnie, lubię mieć dla kogo pisać. Mój chłopak wparował do mnie rano znienacka, dał mi kolejny bukiet pachnących róż, który z pewnością mogę nazwać najpiękniejszym jaki kiedykolwiek dostałam! Wszystko tak pięknie wymyślił i zorganizował. Później dziewczyny wleciały do mojego pokoju z babeczką ze świeczką, kwiatami i pudłem z bardzo ciężką zawartością.. okazało się że w środku znajdowały się wszystkie smakołyki i rzeczy które lubię, zawinięte w kolorową bibułę! Dziękuje Wam, jesteście najlepsze na świecie. Tort który zamówiła mi moja mama również nie miałby sobie równych. Motyw aparatu, który z pewnością nawiązuje do mojej osoby strasznie mi przypadł do gustu.. Oprócz tego dostałam także upominki z internetu. Oprócz dwóch par spodni, cudownych czekoladek od firmy chocolissimo i upominków od mojego ukochanego, niezastąpionego Subway'a, otrzymałam o wiele, wiele więcej. Dzisiaj skupię się jednak na tym co najbardziej skradło moje serce i co po prostu muszę wam pokazać dzisiaj! Kończąc dodam z przykrością, że mój laptop właśnie zakończył życie. Myślę że w przeciągu dwóch tygodni dobiorę się do czegoś nowego, tymczasem działam na laptopie Magdy. Zdjęcia będą częściowo z telefonu, a częściowo z canona. Niżej zobaczycie też dziwnie wyglądającą butelkę, którą dostałam od Madzi, a napis wszystko powinien wyjaśnić! Haha.




Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję! Nawet nie wiecie jak super minął mi ten dzień, jak wiele sobie uświadomiłam i jak było mi miło. Mam najlepszych czytelników! Czy jest tu ktoś jeszcze z marca? 

28 komentarzy :

  1. Ooo *.*
    Też chciałabym spędzić tak swoje kolejne urodziny . Marzenie :3
    Ja niestety ze stycznia jestem :)
    Zapraszam na mojego bloga :
    mojeprzeyciaimoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze ci tylu cieplych slow, chociaz nie narzekam, bo moje urodziny co roku sa takze piekne! zycze ci spoznionego wszytkiego najlepszego i zebys zawsze byla tak sliczna i mlodziutka, bo dla mnie wygladasz na 16 lat! (w pozytwynym sensie)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:39

    Super prezenty i zdjęcia...widać że najbliżsi zadbali o to, aby twój dzień był wyjątkowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:52

    Ja też marzec haha! Spóźnione ale wszystkiego najlepszego! Spełniaj marzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:14

    Spóźnione, ale szczere:
    Wszystkiego najlepszego! Duuużo zdrowia, mnóstwo uśmiechu, szczęścia, samych radosnych chwil, spełnienia marzeń, wspaniałych osób wokół Ciebie i sukcesów na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego, co najlepsze kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile słodkości! Spełnienia marzeń i wielu radosnych chwil :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci takich urodzin! U mnie ZAWSZE ktoś się z kimś kłóci i atmosfera robi się nieprzyjemna. Mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej :)
    Aha, no i spóźnione wszystkiego najlepszego!
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10:08

    Hej wszystkiego najlepszego :)
    Mam takie pytanie gdzie kupiłaś nasiona chia ?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna mialas oprawe urodzin, spoznione wszystkiego najlepszego! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:05

    Spóźnione, ale szczere : WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :) Ja wspominam teraz właśnie twoje pierwsze spotkanie z Beatą (woohoo16xo) i wasz filmik "$", coś świetnego!

    Bardzo proszę o głosy na grupę HEALTHYOUTH tutaj: http://www.rossnet.pl/1000wakacji/galeria

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:17

    27 marzec już niedługo i tym razem moje 17 urodziny ;) świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18:36

    wszystkiego najlepszego! spóźnione ale szczere!:*
    PS świetny balon '20' ! :D gdzie można upolować coś takiego? świetnie by się nadawało dla mojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22:32

    Super, że miałaś takie fajne urodziny. 2O powinna być wyjątkowa ! =D Spóźnione życzenia ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:37

    16 marzec , 16 lat tak na okrągło

    OdpowiedzUsuń
  16. taak, już jutro mam 19-ste ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju Paula, pamiętam jak byłaś młodą nastolatką i ciągle jeździłaś na rolkach! Wszystkiego najlepszego! :))))

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń