18 marca 2015

here and there


Dzisiaj w stolicy pogoda dopisywała od rana. Wraz z Magdą już jakiś czas temu uznałyśmy że wreszcie musimy odwiedzić Łazienki Królewskie. Ostatni raz byłam tam jako dziecko. Zebrałyśmy się dość wcześnie, dlatego najpierw pojechałyśmy zjeść coś i wypić herbatę w moim ukochanym 'so sweet project', o którym pisałam kilka postów wstecz. Piękny dzień, trzeba było pięknie zacząć! Dziewczyny uraczyły nas tartą waniliową z malinami i bezą z mascarpone i owocami. Jak zwykle nie mogłam nadziwić się ich kulinarnemu talentowi. Później żeby nie tracić słońca, szybko pojechałyśmy do parku. Najpierw przy wejściu zdziwiła nas kaczka idąca sobie niczym człowiek po schodach ku górze. Następnie chyba koło 30min. spędziłam fotografując wiewiórki, później obserwowałyśmy panią, która karmiła pawia serkiem almette i sałatą niczym własnego psa. Po raz X spotkałam się z sytuacją gdzie ludzie proszą mnie o zdjęcie, a co lepsze w języku angielskim! Dzisiaj udało mi się poprowadzić nawet krótki dialog, super sprawa. I tak właśnie minął cały dzień! Jeśli chcecie otworzyć z nami bramę parku i obejrzeć co ciekawego mam do przedstawienia, to zostańcie tu do końca. 




koszulka - reserved | szal - KLIK | okulary - si | spodnie - KLIK | buty - reebok classic | kurtka - KLIK

Ten post miał na celu głównie ukazać wam to, jak pięknie wiosna rozwija się w Warszawie, a przy okazji dać możliwość zobaczyć co tam się dzieje osobom, które mieszkają daleko i nie mogą zobaczyć tego na żywo. U was w parkach też tak pięknie? 

26 komentarzy :

  1. Zdjęcia jak zwykle piękne. Aż chciałoby się pojechać do Warszawy gdzie tak normalnie nigdy mnie tam jakoś nie ciągnęło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne zdjęcia, a te z wiewiórką to już wogóle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Wiosna wisi w powietrzu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:59

    A kurtkę skąd masz?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:00

    Kocham Warszawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam wczoraj w Wawie :) o jaka szkoda, że nie poszłam tam gdzie wy :(

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post! Zapraszam Cie do mnie + nowa notka, zajrzyj! :)

    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wiosnę, a Łazienki Królewie to już w ogóle! to miejsce jest piękne, o każdej porze roku, jednak gdy jest słoneczko wygląda jeszcze piękniej! muszę któregoś dnia jechać tam na spacer! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy07:27

    Jaki masz telefon ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taką dużą dawkę zdjeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:17

    Czytam twojego bloga już tak długo i widzę jak twoje zdjęcia stają się coraz lepsze i to jest cudowne! Ten post ma coś czego ostatnie nie miały, nie wiem sama co to (może wiosna w powietrzu), ale zdjęcia świetne :D kolory, kadry wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jak co, ale zdjęcie tej pani z pawiem wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zdjęcia są cudowne <3
    Uwielbiam twojego bloga, najlepszy z najlepszych.

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać takie posty.
    Pozdrawiam, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy13:37

    Hej, czasami odwiedzam Twojego bloga i w jednym z postów napisałaś, że chcecie wraz z koleżanką odwiedzić różne miejsca w Warszawie (w tym kawiarnie itp). Ostatnio natknęłam się na to miejsce: https://instagram.com/mrpancakepl/ i pomyślałam, że być może będzie warte Twojej uwagi i pokażesz nam je 'z bliska' w jednym z postów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkryłaś mój kolejny plan! :) już dawno rozmyślałam tą opcję i taki post niebawem się tu pojawi

      Usuń
  18. Anonimowy20:06

    Skąd okulary przeciwsloneczne? Genialne są! *.* wiesz moze jak sie nazywają :) z gory dziekuje za odpowiedz, a poza tym cudowny blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19:30

    jakie masz buty firma model ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19:30

    jakie masz buty firma model ?

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki masz obiektyw ? :)

    OdpowiedzUsuń