25 marca 2015

another part of this city


Kolejny kąt Warszawy zaliczony! Dzisiaj pogoda dopisała, słońce świeciło tak intensywnie, że nie byłyśmy w stanie poruszać się w kurtkach. Strasznie irytuje mnie fakt, że nie mogę znaleźć sobie odpowiedniego płaszcza na wiosnę, nie wspominając już o tym że zupełnie straciłam orientację w doborze ubioru na obecną pogodę. Chyba czas zacząć na poważnie zastanawiać się nad porządnymi zakupami. A wy zaopatrzyłyście się już w wiosenne łaszki? Mam nadzieję że nie tylko ja jestem aż tak w tyle. Nawiązując do tematu, dzisiaj odwiedziłyśmy północno-zachodnią część stolicy, czyli Wolę. Jakiś czas temu przypomniałam sobie o Parku Moczydło który zdarzyło mi się odwiedzić za dzieciaka, będąc na kilka dni u cioci (tak, tam również mam rodzinę). Kiedy dotarłyśmy na miejsce kupiłyśmy sobie lody żeby trochę ochłodzić się po przebyciu dość długiej drogi autobusem. Atmosfera panująca w parku sprawiła że poczułyśmy się na maksa odprężone, dlatego zrobiłam dość mało zdjęć. Na szczęście mogę wam przekazać chociaż namiastkę tego, co się tam znajdowało. Na marginesie, strasznie się cieszę jak widzę te rozkwitające pąki i budzącą się do życia przyrodę. 




Jak możecie zauważyć, słońce było tak mocne, że zrobienie interesujących zdjęć graniczyło z cudem. Ale tak, czy siak koniecznie chciałam wam pokazać namiastkę tego miejsca. Jeśli ktoś chce odpocząć, to serdecznie polecam to miejsce. Według mnie jest genialne na piknik! Na pewno kiedyś je do tego wykorzystam. Cieszę się że powoli zaczyna do mnie wracać dobra aura, już w piątek jadę na noc do moich braci, a w sobotę przyjeżdża mój chłopak. Nie widzieliśmy się ponad tydzień, więc strasznie za nim tęsknię! 

Wracając do pytania ze środka posta, czy macie już okrycia wierzchnie na wiosnę? Co fajnego możecie polecić? Gdzie się rozglądać? 

30 komentarzy :

  1. Ja również nie mam wiosennego płaszcza i bardzo trudno mi go znaleźć.
    Świetnie zdjecia!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:04

    Ja man jeansowa kurtke jak i skorzana ktore idealnie nadaja sie na taka pogode ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie zaopatrzyłam się jeszcze wiosenne ciuszki także nie jesteś sama :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/03/10h.html#

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając Ciebie na pewno kupisz jakiś świetny płaszcz na wiosnę i go pokochasz. Zdjęcia jak zwykle piękne:) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:27

    pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze i przedostatnie zdjęcie robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie śliczne są te zdjęcia! <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też szukam jakiejś kurteczki na wiosnę :) Śliczne zdjęcia.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:12

    jaki planujesz tatuaż ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:52

    Ja w tym roku zaopatrzyłam się w świetny płaszczyk!!! Jestem bardzo zadowolona. Kupiłam go w New Look. Jest tam bardzo dużo takich over-size płaszczów, polecam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość często tam bywam i nic nie wpadło mi w oko :o ale skoro tak mówisz, to chyba muszę się wybrać :)

      Usuń
  12. Anonimowy02:04

    Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes that produce the most important changes.
    Thanks for sharing!

    Check out my page - Simcity Buildit Hack

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy04:23

    I always spent my half an hour to read this website's articles or reviews
    every day along with a cup of coffee.

    Take a look at my page :: Boom Beach hack tool ()

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę Ci tej Warszawy, dobrze, że robisz zdjęcia, mam chociaż namiastkę tego haha :)
    http://juliettaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Długo szukałam dobrego płaszcza bo jestem chudzinką. Znalazłam w sinsay różowy, i chociaż nie noszę kolorów to się w nim zakochałam :))))

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10:02

    Bardzo fajny blog ;) Ps. Co robicie z Twoim chłopakiem gd do Ciebie przyjeżdza a nigdzie nie wychodzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leżymy i coś oglądamy najczęściej :)

      Usuń
  17. Ja również mam problem z wyborem jakiegoś nakrycia. Hm, ciekawe. Gdy jechałam na konwent, który akurat odbywał się w tej dzielnicy nie zauważyłam nic ciekawego, a tu proszę takie piękne miejsce! Genialne zdjęcia, pytanko: jaki masz aparat? ^^
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:06

    Witaj Paulo! Mam pytanie:)
    Mogłabyś mi powiedzieć jakie dotychczas książki o fotografii przeczytałaś? Bardzo proszę, może kiedyś jedną z tych książek sama zakupie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję dodać o tym konkretny post, bo wiele osób pyta :)

      Usuń
  19. Anonimowy22:10

    jaki masz obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kilka, najczęściej fotografuję 50mm i kitem :)

      Usuń
  20. Anonimowy22:16

    Paula, proszę powiedz mi do jakiej szkoły średniej uczęszczałaś? nie chodzi mi o dokładne podanie, tylko profil:) bardzo ważne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:34

      Czy jest ciężko w takiej szkole/ na takim profilu? Jakie są szanse dostania się potem na studia policyjne/kryminalistykę? Mogłabyś cos o tym więcej powiedziec ? :) jesli byl taki post na blogu, to przepraszam ale nie pamiętam :(

      Usuń
  21. muszę Ci powiedzieć, że zaraziłaś mnie miłością do Warszawy! czytam Twojego bloga już dłuuuugo, tyle zdjęć się naoglądałam, że w końcu sama po kilku latach wybrałam się do stolicy i nie obeszło się bez miliona zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń