16 lutego 2015

wind didn't discourage us!


Z tego co mi wiadomo posty tego typu lubicie najbardziej? Mam na myśli te, które pokazują moje działania i życie od kuchni. Tak więc dziś był czas na kolejną sesję zdjęciową, tak - znowu z moją siostrą. Obydwie jesteśmy obecnie na studiach, ale każda z nas w zupełnie innym mieście, dlatego kiedy się spotkamy czas staramy się na max'a fotograficznie wykorzystać! Muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona z efektów, ale to dopiero jutro na moim portfolio oraz stronie na facebook'u. Szary, długi płaszcz królował na zdjęciach, a wiatr nie zniechęcił nas i pomimo bolących z zimna rąk i zamarzających kolejno części ciała dałyśmy radę! Muszę to napisać! - strasznie cieszy mnie fakt że dzień jest coraz dłuższy. Sesja była spontaniczna, torba to znalezisko w rupieciarni domowej, a Kinga.. jak zawsze spisała się na medal!

tutaj podaję link do płaszcza gdzie macie wszystkie dane/ TUTAJ




lubicie takie długie płaszcze? osobiście chyba nie zdecydowałabym się założyć! 

36 komentarzy :

  1. Nie przepadam za takimi długimi płaszczami, ale zdjęcia super, zresztą jak zwykle :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny płaszczyk! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:19

    Super post. Osobiście chyba ja też nie zdecydowałabym się, żeby założyć taki płaszcz ;) Ale w takiej sesji wygląda zjawiskowo. Jesteście jak Zuzanna i Tamara Kołodziejczyk ;) Takie podobne, śliczne i jedna z was robi zdjęcia,a druga pozuje. To jeszcze tylko brakuje, żeby Kinga poszła do Top Model ;) Do tego obydwie się nadajecie. Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz nieco za długi, ale miałam już taki kiedyś na sobie - jak byłam na balu studniówkowym - idealnie zakrył moją sukienkę i nie było mi zimno po nogach kiedy wracałam do domu po 5 ;)
    Bardzo ładne zdjęcia! Lubię takie posty ;)
    Co studiujesz? Coś związanego z fotografią?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuję administrację, fotografia to dalsze plany :)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja!
    Długie płaszcze podobaja mi się, lecz pewnie nie nosiłabym takiego, iż po czasie zaczęłaby denerwować mnie jego długość, haha.

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy00:23

    Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy00:25

    Kinga, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy01:37

    Na większości zdjęć z Twoich sesji Kinga ma zawsze tą samą minę - lekko rozchylone usta i troche przerażony wzrok. Świetnie wychodzi na zdjęciach, jest piękna, ma wspaniałą figurę, ale musi jeszcze popracować nad mimiką twarzy, bo ciągle jest taka sama. Za to uwielbiam jej zdjęcia na których się uśmiecha, a jest ich bardzo mało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż nie! pracujemy nad tym, w tej sesji nie będzie miała identycznej miny na wszystkich zdjęciach, z resztą powyżej też nie NA WSZYSTKICH ją ma :)

      Usuń
    2. Anonimowy17:54

      To z niecierpliwością czekam na efekty! :)

      Usuń
  9. Anonimowy10:00

    Płaszcz mi się nie zbyt podoba, ale zdjęcia jak zawsze świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie plaszczyk. Jest taki bardzo elegancki :) Pasuje tobie jakbys miala moze rozpuszczone wlosy i inne buty do niego :)
    Pozdrawiam !
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie włożyłabym takiego długiego płaszczyka ;) nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przyznać, że jesteś jedną z niewielu bloggerek, które potrafią tak pięknie uchwycić chwilę na fotografii nawet, jeśli to tylko "działania od kuchni". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za te słowa! :)

      Usuń
  13. i znów po zaglądnięciu do ciebie jestem pełna podziwu i na maxa zainspirowana!
    jesteście z siostrą takie podobne :)
    CUDOWNE zdjęcia! xxx

    http://fashion-and-not-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13:58

    Moim zdaniem Kinga powinna pozować z rozpuszczonymi włosami. Ma piękne włosy i powinna to pokazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie ta fryzura dodała uroku zdjęciom! :) poza tym zbyt wiele razy miewa rozpuszczone, szukamy innych ciekawych rozwiązań

      Usuń
  15. Anonimowy14:46

    czekam na post ze zdjęciami z telefonu! kiedy można się spodziewać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że pod koniec miesiąca

      Usuń
  16. Przepiękny płaszcz! Myślę, że ja wyglądałabym w nim fatalnie, ze względu na mój niski wzrost ale ty wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:44

      To Kinga xd

      Usuń
  17. Jezu świetne zdjęcia ! Ciesze się, że powróciłam do czytania Twoich postów :)

    Zapraszam do Nas :
    winbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy23:23

    Paula mam takie pytanie, czy chodzisz jeszcze do tej swojej "meliny" (tak to kiedys nazwalas) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23:45

    What a data of un-ambiguity advanced search engine optimization, affordable seo company, best search engine optimization company, best search engine optimization service, best seo agencies, best seo company, better search engine optimization, guaranteed search engine optimisation, how to get search engine optimization, how to improve website ranking, online marketing search engine optimization, organic search engine optimization company, organic search engine optimization service, organic seo agency, professional search engine optimization service, professional search engine optimization services, recommended seo company, search engine marketing london, search engine marketing uk, search engine optimisation agencies, search engine optimisation marketing, search engine optimisation packages, search engine optimization for small businesses, search engine optimization marketing services, search engine optimization seo service, search engine optimization services company, search engine optimization services india, search engine optimization services uk, search engine optimization services usa, search engine optimization services, search engine optimization small businesses, search engine optimization uk, seo website design, website design and search engine optimization, website seo company, search engine positioning, internet marketing, search engine ranking, search engine advertising, website positioning, link building, social media optimization, Search Engine Optimization Services, Pay Per Click Services, Link Building Services, Local SEO Services, Online Reputation Management
    preserveness of precious familiarity about unexpected emotions.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:51

    Kiedy nastepna sesja z Kinga? Zrobcie taka na wesolo! Ona ma taki piekny usmiech. Te zdjecia tez super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23:49

    Hey therе! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew ѡhere I coսld get a captcha plugin for my
    comment form? I'm using the same blοg platform аs yours and I'm
    having trouble finding one? Thanks a lot!

    Feel fгee to surf to my homepage social media marketing services

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! A buty najlepsze <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Długie płaszcze na zdjęciach wyglądają super, ale ja chyba też nie zdecydowałabym się założyć. :p
    Świetne są te sesje z Kingą, dobra jest!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteście przepiękne.
    Według mnie takie płaszcze są super, ale kwestia gustu ;)
    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń