12 lutego 2015

subtly white


Nie pisałam przez kilka dni. Owszem. jak tylko zaczęły mi się ferie (6 luty), to przyjechałam do mamy żeby najzwyczajniej w świecie odpocząć. Było mi to cholernie potrzebne, bo nawał nauki do sesji i związany z nią stres, sprawiły że zaczęłam niemalże podupadać zdrowotnie. Na szczęście na ten moment czuję się o wiele lepiej. Byłam na jeden dzień w Warszawie i dzisiaj wróciłam do domu. Myślę że jak moje plany nie ulegną rekonstrukcji, to zostanę tu do końca ferii. Jak zwykle musiałam przez pierwsze kilka zdań opowiedzieć co się dzieje. Przechodząc jednak do tematu, osoby które obserwują mój profil na instagramie (@paulamroczkowska), pewnie doskonale wiedzą że 7 lutego miałam okazję być na studniówce mojego chłopaka. Pomijając fakt że bawiliśmy się świetnie i to do 5:40, to jedzenie również zyskało u mnie dziesięć na dziesięć. Nie wiem czy też tak macie że na tego typu imprezach dużą uwagę przykuwacie jedzeniu. Haha. Dość to komiczne, ale przecież bez tego człowiek nie miałby siły się bawić. Czas przedstawić jednak królową wieczoru, czyli moją przepiękną, białą sukienkę która od kiedy tylko wpadła w moje ręce, zaskarbiła sobie to miejsce chyba do końca świata. Pewnie powiecie sobie zaraz pod nosem że skądś to znacie, otóż zawsze mam problem z kupnem sukni. Czy to na imprezy urodzinowe, rodzinne, bale itp. Bo po pierwsze jest strach czy nikt nie przyjdzie ubrany tak samo, przez internet nie kupię bo rozmiar, a czasu mało, tamta za droga, a ta wygląda jak worek. Dylematy każdej kobiety.. ale z tym można sobie poradzić!




Przesyłka była pięknie zapakowana, sukienka wyglądała jakby szyta dokładnie na mnie. Materiał miło mnie zaskoczył, wygoda tym bardziej. Cieszę się że coś wreszcie tak dobrze sobie dopasowałam i to kupując przez internet. To był strzał w 10! Zdecydowanie. Poniżej dwa zdjęcia jak mniej więcej prezentowała się na mnie, a za jakiś czas pewnie pokażę ją w pełnej krasie. Dodam zdjęcia ze studniówki. O ile takie właściwie się znajdą, bo wiecie jak to bywa.. 


Zamawiałyście coś z ich strony? Podoba wam się mój look studniówkowy? 

28 komentarzy :

  1. Sukienka jest boska! Uwielbiam połączenie koronki z rozkloszowanym spodem. Ślicznie w niej wyglądałaś :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jest mega! czekam na zdjęcia ze studniówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka!! Ja ferie zaczynam pojutrze!!
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O WOW ! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:23

    Przepiękna jest ta sukienka!
    Cudownie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądałaś! Bardzo ładna ta sukienka :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądałas przepięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety pierwsze słyszę, ale sukienka wygląda bardzo ładnie ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest przepiękna :) ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest śliczna *.*
    Nie słyszałam jeszcze o tej stronie ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:43

    mam taka tylko czarna, jest mega wygodna i sliczna! a co najlepsze, na kazda okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy02:12

    Huгrah! Finally I got a website from wherе I be capable of ǥenuinely take helpful data
    concerning my studү and knowledge.

    My weƄ-site - social media sites

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy09:39

    With growing competition in thhe marketijng segment companies aare constantly looking
    foor thhe new ways to attract more customers.
    Highly ineffective networkers underestimate the power of their business cards.
    Among these, you now have the option to gget cheap
    business cars online, those that are made from quality materials and a good eye for design and style while
    giving you the advantage of not spending too much.

    When networking, always have as your primary goal, making a friend or building a relationship.


    Feel free to surf to my webpage ... Solusi Bingung Mencari Ide Buat Usaha 2015

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:52

    bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11:52

    byłaś księżniczką tej nocy!!!!!! zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:52

    boże *.* jaka cudowna.. piękna.. niesamowita..

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11:53

    jesteś tak piękniutka, że nawet nie wiem jak to opisać, coś niezwykłego, a ta sukienka dodaje Ci jeszcze więcej uroku

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11:53

    cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11:53

    Paula 0.0 ślicznaaaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:53

    ooooojojoj ! przepięknie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:53

    cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest przepiękna :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13:13

    jaki masz rozmiar sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13:41

    Super post :) i ladna sukienka :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22:30

    Ile dni czekałas na przesyłkę z fashion-land?. Proszę o odpowiedź. Sukienka jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy23:28

    Hi, after reading this awesome article i am as well delighted to share my know-how here with friends.


    My webpage MelaniaCKahoohalphala

    OdpowiedzUsuń