22 lutego 2015

phone photos


Wszystko co dobre niestety kończy się szybko i tym samym jutro zaczynam drugi semestr studiów. Powiem wam że z jednej strony trochę mi tego brakuje, ale z drugiej te dwa tygodnie odpoczynku pozwoliły mi się zregenerować i zebrać siły na kolejne dni. Jeśli chodzi o plan, to jestem trochę podłamana. Dość często mamy zajęcia od 8 do 16:30, a wolne mamy głównie środy przez co raczej nie często będę się pojawiać w domu na weekendy. Na szczęście na dworze jest już coraz dłużej widno, a pogoda diametralnie się polepszyła. Już nie mogę się doczekać wycieczek po Warszawie z aparatem. Dzisiaj postanowiłam dodać posta ze zdjęciami z telefonu, bo nawet kilka osób już o to prosiło. Będzie to ukoronowanie moich ferii, a trochę się tego uzbierało!



to zdjęcie udało mi się zrobić zaraz po wschodzie słońca jeszcze w starym mieszkaniu 

w tym miesiącu zdecydowanie najlepszym co się zdarzyło była prenumerata gdzie znalazły się zdjęcia mojego autorstwa, na pierwszym widać dwa z nich, na drugim okładkę 1 numeru / słodka paczka od beskidzkich łakoci z pysznymi paluszkami w czekoladzie / double beGlossy

zdjęcie które każdy może interpretować po swojemu, dla mnie jest to rozgwieżdżone niebo w kałuży za dnia ( nierealne, ale z tym mi się to właśnie kojarzy )

ten miesiąc obfitował w kwiaty, które z resztą uwielbiam dostawać i mój chłopak doskonale o tym wie / widok z autobusu / podróż do miasta skm'ką / najlepsza półka w sklepie

moje totalne uzależnienie i must eating na każdy miesiąc, ale o tym chyba każdy wie

mój brat skończył 6 lutego 15 lat / kolejna, piękna róża / studniówka / widom z auta

jedno z moich ulubionych zdjęć z telefonu, kolejne z autobusu

wreszcie udało mi się spotkać z N! / lubię bordo / standardowe zdjęcia w lustrze / telefoniczny portret

widok z okna kuchennego w nowym mieszkaniu, wygląda przerażająco, ale wcale nie jest tam tak strasznie - kiedyś wrzucę Wam inne ujęcie

ostatnie śniadanie w starym mieszkaniu z nasionami chia, które służą mi do tej pory i już trochę się z nimi zapoznałam i wiem jak je przyrządzać / powrót z pierwszego egzaminu w sesji / piękny case do telefonu / cudowny zegarek, tym razem z delikatnie brązowym paskiem

kolejny widok z samochodu 

przypadkowa podróż przez lasy / standardowo subway / piękne tulipany, które przywołały mi na myśl wiosnę / niechcący udało mi się powiesić ubrania kolorystycznie

uczciłam tłusty czwartek

pączkowe szaleństwo w sklepach x2 / widok nieba po sesji zdjęciowej / bukiet walentynkowy 

bukiet dla mojej mamy, chyba najpiękniejszy jaki kiedykolwiek widziałam na oczy!!!

wreszcie sesja! / w tym miesiącu ciągle jestem na walizkach / sesja / piękne mini-portfele ze śmiesznymi mordkami kotów

pochłaniam kolejny rozdział fotograficznej wiedzy 

Zdjęć uzbierało się dość sporo, ale przynajmniej macie co oglądać. Ja jeszcze jestem u mamy, ale zaraz mam zamiar się zebrać i wyruszyć do Warszawy. Muszę przyznać że na chwilę obecną mam dosyć podróży, najgorsze w tym wszystkim jest dźwiganie ciężkich toreb. W moim przypadku, do tego dochodzi jeszcze laptop i aparat, szczerze mówiąc sama jestem w szoku że jeszcze nic nie zgubiłam..

też macie manię robienia masy zdjęć telefonem?

35 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia ! piękne kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty, i fajnie,że chociaż raz w miesiącu je dodajesz czyli ich nie pomijasz! ;-)
    oj mam, a potem automatycznie się usuwa, bo brak pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś dasz radę! Na pewno nie będzie tak źle i szybko się przyzwyczaisz :)
    Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, też mamy taką manię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam robić zdjęcia telefonem, ale nie wychodzą mi takie ładne, jak Twoje :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, pogoda się polepszyła i wiosna zbliża się wielkimi krokami :) Ja ostatnio też robię tysiące zdjęć telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:14

    Gdzie kupujesz sushi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdjęcie akurat z carrefour'a w złotych :)

      Usuń
  9. OMG.. gdyby mój telefon robił takie zdjecia...
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula na jakim uniwersytecie studiujesz, jeśli można wiedzieć? :) bo ja jestem teraz w maturalnej i tak się waham gdzie mam iść i czy do Wawy tak ciężko się dostać rzeczywiście..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuję na Akademii Obrony Narodowej :)

      Usuń
  11. Uwielbiam takie post. I życzę powodzenia w nowym semestrze ;*

    Pozdrawiam,
    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz świetne zdjęcia nawet telefonem! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne zdjecia :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17:57

    piękna pościel szukam takiej ! można wiedzieć skąd jest ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. standardowo IKEA :) polecam bardzo!!!!

      Usuń
  15. tak, ja też mam manię robienia zdjęć telefonem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia!!
    Masz niesamowitegi ig!!
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Twoje zdjęcia z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy07:55

    ʜello Theгe. I fօսnd ʏoսr weblog սsing msn.
    Ƭhis is an extremel neatly wгitten article. I will ƅe suyre to bookmark it and comе back
    to learn moгe of your helpful info. Thank ƴou for
    tҺe post. I'll definitеly return.

    Havе a lߋοk att my homepɑge - gfgfgfghhyt

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15:16

    kiedy jakieś zdj ze studniówki Twojego chłopaka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ich nie posiadamy :(

      Usuń
    2. Anonimowy15:14

      ciekawe kiedy będą! :o

      Usuń
  20. Uwielbiam Twoje mixy :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy09:37

    I wwas able to find good info from your articles.


    Here is my website ... magento developers

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:52

    What i don't realize iss in truth how you are no longer rewlly a lot more well-liked than you might
    be now. You're so intelligent. You already know thus significantly in the czse of this subject, made me for my part consideer it from a lot of varous angles.
    Its like women and men aren't interested unless it's something to do with Lady gaga!
    Your own stuffcs great. All the time dral wigh it up!

    My webpage :: shopping cart up-to-date

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju, Ty nawet telefonem potrafisz zrobić piękne, oryginalne i takie.. magiczne zdjęcia *-*
    Tak, ja też mam manie robienia zdjęć telefonem, na telefonie mam zdjęcia prawie wszystkiego, haha

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakim iphonem robisz zdjecia?

    Zapraszam na moj profil na vinted, zbieram kasę na prezent dla mamy :)


    http://www.vinted.pl/members/587587-kleonika

    OdpowiedzUsuń
  25. Robisz takie świetne zdj. każdą najmniejszą rzecz potrafisz tak ciekawie ukazać! Uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń