5 lutego 2015

next one to my little collection!


Klasyczne, na łańcuszku, na pasku, złote, czarne, białe, kolorowe.. zegarków do wyboru mamy mnóstwo, jednak ja stawiam na zupełne klasyki i tym sposobem do mojej jak na razie mini kolekcji doszedł niedawno kolejny, tym razem z białą tarczą na brązowym pasku. Niestety minusem jest to, że zsuwa mi się z ręki.. mam strasznie szczupłe nadgarstki. Ale mimo wszystko coś wymyślę i będę go nosić, bo jest bardzo kobiecy i według mnie może pasować do wielu, wielu rzeczy. Pod spodem znajdziecie link pod którym będziecie mogli dokładnie obejrzeć sobie zegarek który posiadam, ale też dużo innych! Wczoraj byłam u moich braci na noc, a wieczorem czułam się strasznie źle. Wychodzi ze mnie zmęczenie, nerwy, stres i wszystko się kumuluje, na szczęście jutro ostatni egzamin i 2 tygodnie odpoczynku. Postaram się zebrać siły i zregenerować mój umysł do działania. 




na kod paula15, macie 15% zniżki, zegarek - TUTAJ
sklep, inne modele - TUTAJ

ps. czy wy również jesteście zakochane w klasycznych zegarkach? 

26 komentarzy :

  1. świetny zegarek, ja muszę w końcu w jakiś zainwestować, bo bardzo przyda się na egzaminach, gdzie nie można na telefonie sprawdzić ile czasu zostało do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zegarek i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda - też muszę sobie jakiś sprawić, albo wymienić w końcu baterie!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten zegarek

    zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten chyba podoba mi się najbardziej z Twojej kolekcji. delikatny, kobiecy. nadaje charakteru:)



    my website

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie klasyczne zegarki są najpiękniejsze i najbardziej kobiece, a przy tym idealnie komponują się z każdą stylizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zegarek. Obserwuje:)
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:11

    uPaula, ćwiczysz coś? Masz idealną figurę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na obecną chwilę nie ćwiczę, bo nie mogę

      Usuń
  12. Anonimowy22:34

    Paula gdzie trzymasz isntadruki?
    Dostałaś je za darmo ?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dostałam za darmo :) zamówiłam, trzymam je w ramce, kiedyś chyba pokazywałam gdzieś

      Usuń
    2. Anonimowy13:14

      nie pokazywałaś jak je trzymasz i gdzie ;c pokażesz w jakiś poście ?:>

      Usuń
  13. Anonimowy22:59

    Jestem zakochana w takich zegarkach, ale ich ceny mnie czasem powalają na kolana :/
    Spróbuj zrobić sobie dodatkowe dziurki, ja tak robiłam kiedyś :)
    @asielolo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ceny są powalające :)

      Usuń
    2. Anonimowy23:36

      Ale czasem fajnie kupić sobie coś takiego na pewno :) Podejrzewam, że są warte tej ceny :)

      Usuń
  14. świetny jest ten zegarek, zresztą tak jak i sweterek a jago kolor to po prostu palce lizać! :)
    http://pamietniknastolatki00.blogspot.com/2015/02/czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie myślałam nad kupnem zegarka- z pewnością by się przydał :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:53

    Czy jakość tego zegarka jest godna ceny ?

    OdpowiedzUsuń