14 lutego 2015

double beGlossy


Nie chce się wierzyć jakie piękne słońce mamy od dwóch dni. Wczoraj piątek trzynastego, a nie stało się nic co mogłabym uznać za pechowe. Dzisiaj natomiast walentynki. Właśnie otrzymałam przesyłkę w której zamiast standardowego jednego box'a dostałam aż dwa! Dla mnie i mojego chłopaka. W związku z tym że nie obchodzę tego dnia jakoś szczególnie, to jednak mamy coś zjeść i oglądać filmy. Uznaliśmy że nie kupujemy sobie z tej okazji prezentów, ale skoro pudło przyszło to mój chłopak je dostanie. Dzisiejszy post będzie nieco się różnił od pozostałych w których ukazuję pudełka, a to ze względu trochę na jego inność i trochę na moją uszczuploną ilość czasu. Więc dzisiaj - dość wyjątkowo, post może zainteresuje również chłopaków.



Mam do was pytanie, czy wy kupujecie sobie ze swoją drugą połówką prezenty na walentynki? Jest to dla was dzień jak co dzień, czy jednak coś wyjątkowego? Jakie macie pomysły na spędzenie razem czasu? 

34 komentarze :

  1. Drugiej połówki nie posiadam, ale gdybym jednak miała chłopaka to kupiłabym mu czekoladę i zrobiła kartkę :)
    Obserwuję C:
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:53

    I'm amazed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's equally educative
    and engaging, and let me tell you, you've hit the nail on the head.
    The problem is something which not enough men and women are
    speaking intelligently about. I am very happy I found this during
    my hunt for something concerning this.

    Feel free to visit my website Pride en streaming

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!!! Fajnie, że dostaliście taki prezent, o którym żaden z was nie miał pojęcia
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że firma doceniła też Twoją połówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zrobiłam kartkę - ale choć jesteśmy razem prawie 3 lata to jeszcze nie udało nam się spędzić tego dnia razem.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ten dzień spędzam w domu, bo traktuję go jak każdy inny :) Oj tak, pogoda jest piękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja, super niespodzianka :)
    A ja właśnie pierwszy raz w życiu uznaję swój piątek 13 za pechowy

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko mnie zaciekawiło. Zwłaszcza produkty w nim. ;)
    Myślę, że takie pudełko to fajny pomysł na prezent.

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla nas- świetny pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. my poszlismy do kina, a wieczorem bawilismy się na 18 :D nie robimy sobie jakichs dużych prezentów, zwykle kartki zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:00

    This is a great tip especially to those new to the blogosphere.
    Brief but very accurate information… Thank you for sharing this one.
    A must read article!

    Here is my blog The Salvation telecharger

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam, że kocha się cały rok, dlatego spędziłam to święto podobnie jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy00:07

    masz snapchata?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pudelko, ja niestety nie korzystam z beGlossy a szkoda. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  15. + obserwuje juz od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13:05

    jak zwykle profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy13:05

    piękne pudła

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13:05

    szczerze Ci zazdroszczę! nie wpadłabym na coś takiego dla chłopaka!!!! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym na to nie wpadła, beGlossy podsunęło mi ten pomysł

      Usuń
  19. Anonimowy13:05

    dziękuuuuuuuuuuuuuję za pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy13:06

    jesteś genialna, te zdj są cudne

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:06

    Paula, pięknie to pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:06

    krótko, zwięźle i na temat ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13:06

    Paula niezawodna! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13:07

    piękne pudełeczko, na marginesie - już z niecierpliwością czekam na jakąś nową sesję w Twoim wykonaniu robisz genialne zdjęcia!!!!!!!!! :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej gwiazdko, nie wiem czy pamietasz mnie jeszcze, byloby mi milo gdybys jednak faktycznie wiedziala kim jestem. Zapraszam na to co dopiero stworzylam :p buziak !

    biyahelasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy05:53

    Thanks for the good writeup. It actually used to be a entertainment account it.
    Look complex to far delivered agreeable from you!
    By the way, how could we keep in touch?

    Look at my web-site ... 12V tv

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16:03

    Hi, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Opera, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up!

    Other then that, superb blog!

    Visit my weblog; CarolyneYBohlinger

    OdpowiedzUsuń