1 lutego 2015

cosmetic inspiration


Dziewczyny wytrwajcie z czytaniem tego posta do końca, bo mam niespodziankę. Każdorazowo kiedy mam otrzymać pudło beGlossy z nowymi kosmetykami, nie mogę się doczekać! Fajne jest to że nigdy nie wiem co znajdę w środku. Nie zawsze wszystko idealnie mi pasuje, ale wtedy mogę oddać daną rzecz mamie bądź komuś, komu przyda się to zdecydowanie bardziej. Aczkolwiek muszę przyznać że w 90% spełniam się kosmetycznie po otrzymaniu każdego box'a. Cieszę się że w takiej comiesięcznej, niespodziewanej formie mogę przetestować i zrecenzować wam co i jak się u mnie sprawdziło. Dzisiaj to już 6 z kolei. Myślę że najlepszym sposobem będzie pokazać to, co odnalazłam wewnątrz pudełka na styczeń, a na końcu krótko zrecenzuję poprzednie, grudniowe glossy. Dodać muszę że oprawa jak zawsze jest wyśmienita i całokształt zachęca by zajrzeć do środka! Nie oszukujmy się ale autor wykazał się pomysłowością na 6!




W środku była gazetka z answear, której nie miałam okazji jeszcze przejrzeć. Poza tym standardowo kilka kosmetycznych produktów. Użyłam już dwóch z nich, a mianowicie cukrowej pianki z organique którą widzicie poniżej i przyspieszacza wysychania lakieru. Obydwa kosmetyki super się sprawdziły i już mogę je wam polecić. Nastawiam się jeszcze na użycie lakieru, ale obecnie raczej stronię od czerwoności.. zobaczymy co z tego wyjdzie. Cień do powiek i konturówkę do ust oddałam mojej mamie, bo jej się bardziej przydadzą. 


Cóż, jeśli chodzi o grudniowe pudło, nie zachwyciło mnie. Błyszczyk szczypał w usta, róż do policzków raczej mi się nie przyda, płyn micelarny sprawdził się 10/10. Również balsam z vaseline dobrze mi służył i mam zamiar nabyć go w rossmannie. Lakier do paznokci oddałam Magdzie i mówiła że super szybko zasychał, więc chyba na tak. Ogólnie oceniam grudzień na 7/10. 

Na marginesie, wydaje mi się że może się to sprawdzić jako prezent.
Czy któraś z was wpadła kiedykolwiek na taki pomysł? Podoba wam się? 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
UWAGA! Jeśli któraś z was zdecyduje się na zakupienie sobie pakietu na 6 lub 12 miesięcy i wpisze podczas zakupów kod: MENLOVE2015, otrzymacie W GRATISIE pudełko ' for men '. Pudełka będą wysyłane przed 14 lutym. Kod ma ważność do 13.02.2015. Warto nadmienić że jego wartość to 59zł, a to co będziecie mogły znaleźć wewnątrz, ma znacznie przekraczać tę cenę! 

22 komentarze :

  1. Jeszcze nigdy nie zamówiłam tego pudełka, oglądam jedynie blogi i filmy co się w nich znajduje. Tak na prawdę boję się, że większość produktów nie przypadnie mi do gustu i pieniądze pójdą w błoto. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ale myślę że raz na jakiś czas warto sobie pozwolić! :)

      Usuń
  2. Anonimowy18:23

    Wydaje mi się, że za bardzo nie znasz się na kosmetykach i te recenzje są dość słabe i niektóre oceny nawet zawyżone. Mimo tego Twój blog bardzo lubię i czytam prawie każdy post. Pozdrawiam cieplutko;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znać się na kosmetykach to można ew. tych do makijażu :) moja wiedza nie musi być wybitna by określić czy sprawdził mi się balsam, lakier do paznokci czy odżywka! oceny są takie na jakie w moim przypadku produkt sobie zasłużył, a recenzje czasem dodaję rozwinięte, a czasem ogólne.

      Usuń
  3. ja cały czas walczę ze sobą, aby zamówić i dla siebie beglossy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto! :) nawet nie dlatego że to fajna niespodzianka, ale wartość tego co jest wewnątrz znacznie przewyższa cenę pudła

      Usuń
  4. Anonimowy19:13

    Mam taki sam lakier czerwony. Jest idealny, jedyny z moich ul.lakierów ,który szybko zasycha i dobrze nakłada się na paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie pudełko jako prezent to naprawdę fajny pomysł.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam ani nigdy nie widziałam żadnego z tych kosmetyków ;o

    pisanepasja.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pudełeczko nawed mi się podoba zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:05

    paula mam takie pytanie jak radzisz sobie z tym,że mieszkasz tak daleko od chłopaka?często się widujecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku było najgorzej, obecnie zostało mi już niewiele do czasu kiedy będzie mieszkał w Warszawie, więc zbyt mocno się tym nie przejmujemy :) łatwo nie jest, ale jeśli w miarę wam się układa i jesteście w stanie zachować stabilność to można dać radę :)

      Usuń
  9. Anonimowy10:18

    Płacisz coś za pudełka "beglossy"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie płacę, ale je recenzuję i staram się jak najlepiej ukazać to co otrzymuję :)

      Usuń
  10. W tym miesiącu widzę, że są fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten lakier do paznokci, ma śliczny kolor :)
    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrościć takiej paczki! Ja osobiście chętnie skorzystałabym z lakieru-prześliczny odcień!
    Pozdrawiam :)

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te paczki, są tak ślicznie zapakowane, no i czasami można znaleźć tam świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:15

    Hej! Mam problem z prezentem dla chłopaka na walentynki. Jestem z nim trzy miesiące, więc kupno czegoś konkretnego, kosztownego nie wchodzi w grę przy tak krótkim stażu, tak mi się wydaje... Myślę nad jakimś drobnym upominkiem, ale nie tandetnym. Może miałabyś jakiś pomysł? Byłabym wdzięczna za każdą poradę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my robimy sobie z chłopakiem kolację :) raczej na walentynki nie kupujemy sobie prezentów

      Usuń
  15. Anonimowy14:09

    podasz strone gdzie mozna takie zamówić ?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.beglossy.pl/sklep-1 tutaj :)

      Usuń