4 lutego 2015

about life with a blog, my thoughts


Co, po co, dlaczego? Słów kilka. Zacznę od tego że blogowanie wcale nie jest proste. Kiedy kilka lat temu (jest mi strasznie głupio że nie pamiętam tak ważnej daty), to jest 2010/2011 zaczęłam interesować się pisaniem w internecie, to szczerze mówiąc ta sfera wcale nie była popularna. Dobre blogi można było policzyć na palcach u ręki, chociaż do tej pory nadal uważam, że dobrych blogerów jest niewiele. Cenię sobie to, że nie 'poleciałam' na to co modne, tylko bloga założyłam z czystej pasji do pisania. Z czasem ludzie zaczęli dziwnie odbierać tą sferę i raczej mała ilość osób ma pojęcie o tym, czym dobry blog jest i jak wyglądać powinien. Na początku cieszyły mnie pierwsze odzewy w postaci komentarzy. Zaczęłam zauważać że moje pisanie ma sens, że mam dla kogo to robić. Przyznam, ze lubię podwyższać sobie poprzeczkę i chciałam zagłębiać się coraz bardziej w relację bloger - czytelnik. Ludzie czekali, niektórzy nadal czekają i to najbardziej mnie podbudowuje! Mówi się, że pisać trzeba z pasją i głównie dla siebie. Zgadza się. Tylko czy ktokolwiek, kto po 20 poście z kolei nie widząc że ktoś czyta to co pisze, będzie miał ochotę robić to nadal? Wątpliwe. Czytelnicy stanowią integralną część bloga i mówię o tym nie po raz pierwszy. Człowiek dostaje od nich motywację, wie że jego pisanie wnosi coś w życie. Chociażby inspirację czy pomysł. Często na rzecz bloga odkłada się inne sprawy na potem, bo napisanie czegoś na daną chwilę stanowi priorytet. Czasami spędzam przed laptopem po kilka godzin, by wrzucić coś, co musi mieć ręce i nogi. Nie lubię pisać na odwal, wolę rzadziej, a konkretniej. Zdarza się, że  prywatne życie nie pozwala mi pisać, szczególnie teraz kiedy zaczęłam studia i uwierzcie, że strasznie mnie to męczy. Jestem niespełniona i myśl o napisaniu siedzi w głowie do momentu kiedy przeleję tu myśli. I tak na nowo i na nowo. Poprzez blogowanie można kształtować samego siebie, znaleźć własne ja, wyrobić o sobie jakieś zdanie, pokazać swój punkt widzenia. Blog wiele uczy, ale blogowania trzeba się również nauczyć! Można usiąść przed monitor, założyć stronę i czekać na miliony wejść, ale to tak nie działa.. tworzenie bloga, jak i samo jego odpowiednie funkcjonowanie, jest bardzo pracochłonne. Jak wiele innych prac, z boku może wydaje się banalnie proste, ale w praniu okazuje się być nie lada wyzwaniem. Ze względu na to, że w przeciągu tych kilku lat od kiedy funkcjonuję blogów narobiło się na pęczki, a ludzie czytają to co słynne, nie to co uwagi warte i uczące (nie mam tu na myśli akurat siebie), zaczęłam powątpiewać. Aczkolwiek, zdecydowanie muszę przyznać, że blog jest częścią mojego życia. To tutaj zapisuję istotne momenty, a co najważniejsze dla mnie - mogę dzielić się zdjęciami, co jest kwintesencją mojego spełnienia jako blogerki. To niesamowite że dorastałam wraz z blogiem. Zmienił się zarówno mój styl pisania, jak i samo podejście do tego co robię i po co tu jestem. Nastawiam się na dalszy rozwój i nie mam zamiaru kończyć. Za dużo pracy i lat! 

59 komentarzy :

  1. Anonimowy12:44

    Your blog exists since April 2011. That's what Blogger shows me :D

    Greets from Germany

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Tobą jestem tutaj od roku i nie ukrywam, że Twojego bloga przejrzałam od A do Z już wiele razy. Najbardziej uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia ♥ ale i sposób pisania jest bardzo sympatyczny i wciągający. Szkoda tylko, że tak mało tutaj takie zwykłej, "szarej" codzienności jak kiedyś to było. Jednakże rozumiem, że jak i Ty tak i Twój blog dojrzewa. Także pozostaje mi życzyć Tobie: SAMYCH SUKCESÓW ORAZ ABY PISANIE TUTAJ ZAWSZE SPRAWIAŁO CI FRAJDĘ I TRWAŁO JAK NAJDŁUŻEJ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twojego bloga czytam zdecydowanie najdłuzej ze wszystkich które czytam, równiez Ty byłas jakby moją inspiracją żeby założyć swoje małe miejsce w sieci. I chociaz ma one ledwo 240 obserwatorów to juz mam je 2,5 roku. Pamiętam jak jeszcze na photoblogu czekałam codziennie jak coś dodasz a jak dowiedzialam sie ze masz bloga to w ogole bylam przeszczesliwa haha.
    Nie, nie jestem jakas wielka fanka, strasznie interesuaca sie Twoim zyciem. Po prostu lubię czytać to co piszesz i że widać ze nie jest to pod publikę.Twoje posty zawsze sa przemyslane. Zamierzam zagłosować na 3 blogi, ale każdy w innym kategorii, wiec w kategorii 'lifestyle' na pewno mozesz liczyc na moj glos! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikogo nie kopiujesz...po prostu jesteś sobą i to jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:48

    Zagłosowane! (szkoda, że można oddać tylko 1 głos). Ja czytam Twojego bloga od około 3 lat, widzę jak on dorasta razem z Tobą i cieszę się, że trafiłam na niego, bo uwielbiam oglądać zdjęcia wykonane przez Ciebie i czytać te dłuuugie posty, mam nadzieję, że wygrasz ten konkurs, bo zasługujesz na tą nagrodę, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:03

    http://2.bp.blogspot.com/-1lmgXCljkrM/UNmxC6WZvRI/AAAAAAAAKm8/rgbu0Q0nSvo/s1600/DSC01252.jpg Paula czy na tym zdjęciu jest Twój tata?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie liczac photobloga, to jestem tutaj od maja 2014 roku, najbardziej jestem zakochana w twoich zdjeciach, nawet w tych zwyklych codziennych jest ta magia! chcialabym na ciebie zaglosowac, ale mam zablokowane smsy na takie numery :(

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:17

    Czytam to od początku, kiedy odpowiadałaś na każdy komentarz. Kiedy mało było tu obserwatorów.
    Blog ma ciekawy design, taki Twój, co mi się już utarło i kojarzy z Tobą.
    Czego brakuje, zdjęć! Z PRzyjaciołmi.. Moda i kosmetyki OK ale wchodzę ostatnio z przyzywczajenia, bo ogladać nie ma co :C.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze uwielbiałam twojego bloga za wspaniałe zdjęcia, szczególnie z różnych miast czy miejsc, imprez i ognisk i takich różnych no i za notki "z życia wzięte". Ale teraz to uwielbienie spadło na "tylko lubię" bo zdecydowanie za dużo tu notek w stylu "new cosmetics" czy takich w których masz jakaś nową rzecz z jakiegoś sklepu (tak jak np. niedawno z tym swetrem) i cały post o ciuchu i kilka zdj ciebie w nim. Takie notki są strasznie nudne. :c Ale fajne są te w stylu "new home..." albo "phone photos", zdjęcia z posta "happy new year" choolernie mi się spodobały!! :D
    Niestety już nie pamiętam od kiedy czytam twojego bloga, myślę że coś koło 2012/13. :)
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:17

    blog piszesz od 1 maja 2011, tak mi sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:44

    Odwiedzam Twojego bloga od wakacji 2011r. Zawsze z miła chęcią wchodziłam tutaj i oglądałam zdjęcia. Również Twój sposób pisania sprawia, że przyjemnie czyta się posty. Patrząc te kilka lat wstecz, bardzo się zmienilaś, jak również Twój sposób prowadzenia bloga. Brakuje tu czasami takich posłów jak choćby sprzed 2 lat. Poza tym, uważam, że Twój blog jest jednym z najlepszych. Cieszy mnie to, że nie zrezygnujesz :) i czekam z niecierpliwością na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem od lipca 2012 z tobą, dzięki tb założyłam bloga :)
    I też startuje w tym konkursie i tej samej katorgi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że czytam już Twojego bloga z dobre trzy lata! Ja bym nie zmieniała chyba nic, może raz na jakiś czas wygląd.. :) Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia!
    Warto brać udział w tym konkursie, jeśli uda się dostać Tobie do finałowej trójki nie pożałujesz. Gwarantuje niezapomniane wrażenia, a Twój blog jest bardzo dobry i oby inni to docenili. :)
    Buziaki i miłego wieczoru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:46

    Czytam Cię Paula już dosyć długo. Na pewno 3 lata już minęły, może i więcej. Najpierw obserwowałam Cię na photoblogu, potem również zaczęłam czytać Twojego bloga i zatrzymało mnie tu to, że jesteś po prostu sobą i pokazujesz nam jakąś część swojego życia i Twoje wpisy są przemyślane i sporo również piszesz, a lubie bardzo je czytać. Poza tym jesteś pozytywną osobą, nikogo nie kopiujesz. Traktujesz blog jak taki pamiętnik i nie reklamujesz jak inne blogerki jakichś gówien :) GŁOS ODDANY I ŻYCZE POWODZENIA!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18:01

    już będzie plapka z 2 lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od 2 lat i przyznam się, że gdy natknęłam się na niego po raz pierwszy, to od razu mi się spodobał. Postanowiłam przeczytać wszystkiego wpisy od samego początku i udało mi się! Choć troszkę ich było :D.Teraz jestem tu niemal codziennie sprawdzając czy są już jakieś nowe wpisy. Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:32

    Czytam jakoś od 3,5 roku :D Uwielbiam Twój styl pisania, że jesteś sobą, ale zgadzam się, że fajnie by było gdybyś wrzucała więcej zdjęć ze znajomymi, przyjaciółmi itp :)
    Ps. Powodzenia w dalszym pisaniu .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham twojego bloga za szczerość za ro ze jesteś sobą jesteś mega pozytywna osoba i to można odczuć nie starasz stać sir kimś kogovby polubili ludzie po prostu Ty!! Idealnie piszesz i nigdy z tego masz nie rezygnować hehe rozkaz :p ja biorę udział na tekst roku.. Moje świadectwo :) zapraszam xd nie do oddania głosu ale chociaż do przeczytania to już będzie dla mnie coś :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, ciężko sobie przypomnieć od jak dawna czytam Twojego bloga. Ale są to co najmniej dwa lata. I zgadzam się z Tobą, że dorosłaś z tym blogiem, widać to chociażby po stylu pisania. Czego brakuje? W sumie sama nie wiem czy czegokolwiek brakuje. Wiadomo, że miło byłoby czytać posty częściej, ale sama studiuje i wiem jak ciężko znaleźć czas na cokolwiek. Chętnie obejrzałabym więcej zdjęć. Takich zwykłych. Z Twojego codziennego życia. A to metro, herbata, kawka, film u koleżanki, relaks w domu, chyba sama rozumiesz o co chodzi :).
    Rób dalej to co robisz bo jesteś w tym naprawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19:40

    Ja z Tobą jestem jakieś niecałe dwa lata. Ciągnie mnie do Twojego bloga z prostego powodu lubię jak piszesz. Uwielbiam Twoje fotografie, sama się tym pasjonuje, a oglądając zdjęcia jakie zamieszczasz tez się trochę szkole. Jesteś bardzo ciepłą i sympatyczną osobą. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19:47

    Jestem z Tobą dobre 2 lata, może i trochę więcej :) Lubię czytać tego bloga, bo jest taki "prawdziwy", nie wiem jak to wyjaśnić. To co piszesz zawsze do mnie trafia, lubię oglądać zdjęcia lifestylowe w formie 'phone photo', a najbardziej mnie nudzą i raczej je omijam - posty promujące.. Kosmetyki itd.. Jak dla mnie mogłoby w ogóle ich nie być ;/ Oprócz tego czuje teraz taki niedosyt, bo tak jakby nie pokazujesz swojej codzienności.. Nie ma takich zdjęć ze znajomymi, których niewątpliwie brakuje. Strasznie ograniczasz się do minimum z tego co zauważyłam. Tak czy siak, super blog, ma kilka mankamentów jak dla mnie (czytaj wyżej), ale rozumiem, że może nie chcesz już tak prowadzić bloga
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem z Tobą praktycznie od samego początku i w pewien sposób jestem z tego dumna :) najpierw obserwowałam Cię na fotoblogu i stamtąd mam też link do Twojego bloga.. zaczęłam jakoś w 2011 :) na Twoim blogu najbardziej cenie zdjęcia... są takie niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju, kreatywne.. magiczne jednym słowem :> i jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych. zagłosuje na niego z przyjemnością! powodzenia Paula x

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam chyba od wakacji 2013. Nawet juz nie pamiętam dokładnie xD Gdy znalazłam Twojego bloga przede wszystkim urzekły mnie zdjęcia, ktore tu umieszczasz. Wchodze chyba glownie dla nich, bo zawsze (prawie) jest ich dużo i są ciekawe, jakby opowiadaly jakąś historie. Oczywiscie czytam.rowniez zawsze to co piszesz. Jest to swietne dopelnienie calosci. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20:51

    jestem z toba na blogu od tak naprawdę dobrych dwóch/trzech lat i co najlepsze-masz w sobie cos co przyciąga do czytania, bo za każdym razem kiedy tu wchodze i widzę nowy post od razu zabieram się do czytania :) bywa ze sprawdzam bloga nawet codziennie po kilka razy w celu sprawdzenia czy cos nowego się pokazało :) w blogu uwielbiam to, ze na poczatku piszesz cos pokrótce co tam u ciebie itd a potem przechodzisz do tematu postu i zdjęć, które są niesamowite <3 i na koniec dodajesz jeszcze cos fajnego od siebie :) uwielbiam również tytuły postów które są w języku angielskim, to tez taki inny, ale bardzo ciekawy sposób, mam nadzieje ze będziesz trzymać tak dalej bo twój blod jest jedynym który czytam aż tak długo i nie nudzi mi on się wcale :) wielkie gratki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy21:15

    Cholera, nie mam zielonego pojęcia od kiedy tu jestem :O Myślę, że od 2012.. Nigdy nie zwracałam na to uwagi.. Musiałabym przejrzeć kolejno Twoje posty i wtedy okazałoby się kiedy zaczęłam czytać :) Wiem, że trafiłam do Ciebie przypadkiem. Tzn była taka dziewczyna Viktoria na asku i photoblogu i ludzie pisali jej, że ma grzywkę jak Plapart i z ciekawości chciałam się dowiedzieć kim jest ta cała Plapart. No i tak trafiłam na photobloga i to tak leciało i leciało, ale kiedy to było to nie pamiętam! :o
    Głos oddałam na Ciebie przed chwilą i trzymam kciuki!
    @asielolo

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy21:44

    Ja od jakichś 2 lat, a wcześniej śledziłam Twojego photobloga. Obecnie jestem jedną z tych osób, która wyczekuje postów, czyta wszystkie na bieżąco, a nawet jest tu częściej niż one same. Blog jest świetny i to tak naprawdę jedyny, który śledzę, to głównie dla tego, że jest naturalny, niewymuszony i opowiada o Twoim życiu... :)
    PS. I jest pełen dobrych zdjęć. ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Twojego bloga czytam w sumie (i photobloga czytałam) już od 2011. Szczerze dziwię się, że aż tak długo już tu jestem, ale jest coś w nim, że nie potrafię przestać go czytać. Jest on jednym z moich uzależnień, po włączeniu laptopa pierwsze co to właśnie odpalam Twojego bloga. Cieszę się, że mogę tu z Tobą być i czytać to co napiszesz :) Nie wyobrażam sobie, że mogłabym przestać go czytać lub że Ty mogłabyś przestać go pisać. Dziękuje za te prawie cztery lata! :) Powodzenia i owocnego czasu przy Tworzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam :) za każdym razem kiedy odpalam kompa czy tableta to zawsze najpierw patrzę czy są tutaj jakieś nowości :D ♥

      Usuń
  29. sandi22:37

    ja czytam Twojego bloga od ok. 1.5 roku ;) W sumie przypadkiem trafiłam na niego i jakoś spodobał mi się... a co spodobało mi się najbardziej? - zdecydowanie ta Twoja naturalność i codzienność, te zdjęcia robione z pasją- i te artystyczne i te błahe :)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja czytam twojego bloga dopiero od kilku miesięcy. Chociaż teraz powstało bardzo dużo blogów, większość z nich są tuzinkowe, a te blogi warte uwagi trzeba wyszukać.
    Na pewno zagłosuje na bloga! :)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10:53

    Pierwsze posty jakie czytałam na Twoim blogu, to były relacje z wakacji w Barcelonie. Czyli to już jakieś 2,5 roku? To strasznie długo :P trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11:06

    Zarówno na blogu jak i na stronie na fb uwielbiam oglądać zdjęcia, które robisz Kindze i innym dziewczynom. Są świetne. Jak tyko bd miała możliwość, czekam na kolejne sesje. Pozdrawiam i powodzenia. Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy11:14

    Teraz regularnie czytam kilkanaście blogów o przeróżnej tematyce. Ale pamiętam, że trzy lata temu kiedy dopiero poznawałam blogowy świat, Twój blog był pierwszym na jaki trafiłam i który czytam regularnie do tej pory. Jestem w Twoim wieku, także razem przeżywałyśmy 100dniówkę, maturę, przeprowadzkę na studia... Cieszę się, że tu trafiłam. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że bd tu mogła zaglądać jeszcze przez długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11:18

    najbardziej lubię posty ze zdjęciami, na których jesteś Ty sama :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy13:00

    Paula, a przyjaźnisz się jeszcze, lub masz kontakt z Klaudią (http://ask.fm/adicade) ? :)
    Powiedz jeszcze, dla czego usunęłaś aska ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy14:58

    Witam! Paula czytam Twojego bloga od ponad dwóch lat! Gdy tylko koleżanka opowiedziała mi o Twojej osobie i to w jaki sposób prowadzisz bloga stwierdziłam, że koniecznie muszę tu zajrzeć. I tak właśnie od tamtej pory nie potrafię wytrzymać dnia bez wejścia tutaj, poczytania czy sprawdzenia czy pojawiło się tu coś nowego. Nie ukrywam, że od kiedy Cię tutaj poznałam stałaś się dla mnie prawdziwym autorytetem. Najbardziej co w Tobie mnie fascynuje to priorytety jakie cenisz (tzn. rodzina, przyjaciele) oraz cele do których uparcie dążysz.
    Dla mnie Twój blog jest czymś naprawdę wyjątkowym.Jest wręcz idealny, wszystko mi się tu podoba! :D Od kiedy zaczęłam czytać jakiekolwiek blogi (tzn. 2,3 lata temu) tylko Twój towarzyszy mi do tej pory i myślę, że zostanie ze mną jeszcze na długo. Co prawda jestem trochę od Ciebie młodsza ponieważ mam 16 lat, ale czuję się czasem jakbyś była moją kumpelą z którą znam się od zawsze. Dlaczego? Kiedy opisujesz niektóre sytuacje czuję się jakbym była w Twoim ciele haha wiem, że to dziwne ale mam nadzieję, że wiesz o co chodzi!

    Kochana Paulo! :* Mam nadzieję, że kiedyś moje marzenia się spełni i będę mogła Cię poznać na żywo. Myślę, że nastąpi to w najbliższym czasie chociaż mieszkam w Poznaniu! Mam nadzieję, że odwiedzisz nas w wielkopolsce ponieważ tutaj też masz wiele czytelników (których czasem można nazwać psycho-fanami gdzyż mówią o tobie 24h) haha
    Paula! Nie zmieniaj się!!! Dla mnie zawsze będziesz ideałem i wzorcem!
    Pozdrawiam! Kasia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny post

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. odkryłam Twojego bloga kiedy Ty byłaś w 1 lo i od tamtego czasu z niecierpliwością czekam na każdy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twojego bloga kiedyś pokazała mi przyjaciółka, a częściej zaglądam tu tak od wiosny 2014 :)
    Podoba mi się, że z Twoich postów można się dużo o Tobie dowiedzieć,a przy okazji świetnie się one prezentują, no i uwielbiam Twoje zdjęcia łącznie z tymi telefonowymi :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem tu od dobrych trzech lat :o Choć ostatnio rzadko tu zaglądam, uwielbiam Twoje zdjęcia, inspirują mnie niesamowicie, bo sam interesuję się fotografią. I myślę, że tych kilka lat temu miałaś jakiś wpływ na to, że odnalazłem się w tym hobby ;) Za to bardzo Ci dziękuję. Trzymam kciuki w konkursie i życzę Ci kolejnych lat w blogosferze :)

    REVIEW

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jestem z Tobą prawie 3 lata i Twój blog ma coś takiego w sobie, że jak wejdziesz, to chcesz zostać. Codziennie tu zaglądam, czekam z niecierpliwością na kolejne posty, zdjęcia.. Uwielbiam jak piszesz. Wszystko jest takie Twoje. Właściwie atutów jest wieeele i można pisać bez końca. :) doceniam Twoją pracę, tak 3maj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy22:58

    powodzenia :D jestem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś jedną z najlepszych blogerek i zagłosuję na Ciebie ;)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy14:39

    jestem z Toba od 2011 roku:) zaczęło się od fotobloga :)
    ps: przeczytałam KAŻDY Twój post, uwielbiam Twoją codzienność. W tym momencie tak samo jak Ty- zaczęłam studia i cieszy mnie, że nie tylko ja czuję się zagubiona.
    Keep going! xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy15:00

    uwielbiam Twojego bloga i trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy15:13

    Lubię Twojego bloga, ale ostatnio jest tu jakoś mało zdjęć. Może jak już zaliczysz sesję, będzie miała chwile, że by to jakoś nadrobić. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki Twojemu blogowi sama założyłam swojego!♥

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy18:23

    Czytam Twojego bloga od początku 2012 r.bodajże. Najpierw widziałam Twojego photobloga i tam odkryłam że piszesz. Najbardziej podobają mi się zdjęcia i w ogóle jest wciągający. Pozdrowiam-Kaśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wiem, czy mnie pamiętasz :). Spotkałyśmy się w Poznaniu kiedyś ;D.
    Znam już od dawna Twojego bloga. W miarę upływu czasu, w życiu narosło mi bardzo sporo obowiązków, to też nie wchodziłam tu zbyt często. Ale od czasu do czasu czytam nadal Twoje wpisy, i widze jak ten blog dojrzewa razem z Tobą, a notki stają się coraz głębsze, no i jak zwykle, każda ma jakiś sens w sobie. Bez wątpienia, jesteś dobrym autorytetem dla innych dziewczyn :). Najbardziej cenię w Twojej osobie naturalność, to, że wkładasz wiele siły, i poświęceń we wszystko, czym się zajmujesz. Najważniejsze, że robisz to, co kochasz, i jesteś w tym szczęśliwa. Chętnie w wolnym czasie odwiedzam Twoją stronę, zarówno tu, jak i na facebook'u :). Zauważyłam dużo zmian, na szczęście wiele tych zmian na lepsze, co mnie cieszy :). Pozdrawiam Cię, oddaję głos i trzymaj się, wszystkiego dobrego :) :*.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wydaje mi sie, ze jestem z Toba tu od poczatku, pamietam photobloga i wszystkie Twoje internetowe przygody oraz przyjaznie. Na bloga zagladam prawie codziennie, lubie sposob jakim piszesz i wypowiadasz sie. I szczerze, to dzieki Tobie zaczelam robic zdjecia! :) Twoj blog jest niesamowity i ciekawy i mysle, ze to zasluga zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy11:19

    Znam Twojego bloga już bardzo długo! Śledzę Cię prawie od początku, od zawsze byłaś taką moją inspiracją! uwielbiam Twoje posty, od zawsze :)) Jedynie co mi zawsze przeszkadzało to że nie odpowiadałaś na komentarze pod postem a jak odpowiadałaś to na dwa albo jeden - dobrze gdybyś była też w pewien sposób ' z nami' :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Justyna14:11

    ooo Paula, ja z Tobą od dawna :D jeszcze za czasów photobloga, jak sie z Maxem, Adim, Beatą, asosem przyjaźniliście, ooo i jak sie spotkaliscie w krk i byl filmik na yt :D jak kwiat byl ''intelektualista'' :D juz kilka lat tu jestem, i prędko stąd nie odejdę ;) kiedys to codziennie wchodziłam na wasze photoblogi, aski, i twojego bloga. Dziś czas pozwala mi niestety na co weekendowe rarytasy, w sobote i niedziele rano przy kawie zawsze wchodze na twojego bloga i beaty aska. Dlatego tez najlepiej zrozumieją, Ci ktorzy maja tak samo, ja mam podobie, klasa maturalna i te sprawy.
    btw. najelpszy sposow aby sprawdzic to na spocie na masz wszystkie tytuły postów, znajdz ten 1 i sprawdz date;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy14:40

    Znalazlam datę założenia Twojego bloga, może nie tak dokładną ale to maj 2011!
    "W ramach ukończenia ogarniania Paci blogspota postanowiłam jej dodać
    pierwszego posta, nie wiem kiedy mi to minęło ale swojego prowadzę
    aż od maja, niedługo rok :o .. dziwię się bo zawsze ciężko mi było utrzymać
    takie internetowe stronki, ale cieszę się :3"
    To fragment wpisu u Klaudii na blogu, a został on dodany 4 marca 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czytam Twojego bloga chyba od 2013 roku. Pamiętam, że w tamte wakacje pokusiłam się o przeczytanie postów od początku! Podoba mi się styl pisania, potrafisz zainteresować, a zdjęcia dodają temu wszystkiemu barwy, obrazu.. Wydaje mi się, że są też odwzorowaniem Ciebie po części.
    Zagłosowałam kilka dni temu, trzymam mocno kciuki i wierzę, że uda Ci się przejść dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Czytam Twojego bloga chyba od 2013 roku. Pamiętam, że w tamte wakacje pokusiłam się o przeczytanie postów od początku! Podoba mi się styl pisania, potrafisz zainteresować, a zdjęcia dodają temu wszystkiemu barwy, obrazu.. Wydaje mi się, że są też odwzorowaniem Ciebie po części.
    Zagłosowałam kilka dni temu, trzymam mocno kciuki i wierzę, że uda Ci się przejść dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja pamiętam Cię jeszcze z bloga na onecie, taka zielonkawa szata graficzna, hahah byłaś chyba w 3gimnazjum, ja w 2. jakies podobne problemy itd :P Hahaha, pamiętam nawet jak pisałyśmy kiedyś na gg, wysyłałaś mi zdj dłoni ze szpilkami w warstwie skóry :D Ja już dawno zrezygnowałam z takiego pisania, obecnie tylko fotoblog, ale tu zaglądam co jakiś czas. Rób to co robisz dalej, bo wychodzi Ci to nieźle :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń