6 stycznia 2015

sudden change


Szczerze Wam powiem że strasznie ciężko jest mi się ostatnio zorganizować. Zacznijmy od tego że wstaję w godzinach w których standardowo powinnam jeść już obiad, a zasypiam wtedy kiedy już dawno powinnam spać. Wiedziałam że przez te prawie dwa tygodnie wolnego rozleniwię się totalnie, a mój cykl snu się zaburzy. Wczoraj obiecałam sobie że wstanę chociaż koło 10, obudziłam się 11:15 i cóż poradzić? Z jednej strony boję się że później ciężko będzie z przestawieniem na poranne wstawanie, zaś z drugiej mam wolne, więc czemu by się nie wyspać.. chyba każdy ma z tym problem. Został mi tydzień do powrotu na uczelnie, po czym zacznie się zaliczanie i wkuwanie. Obrzydliwie mi się nie chce i myśl że niebawem będę musiała wstawać o 6 przyprawia mnie o dreszcze. Pocieszam się jednak faktem dość dobrze ułożonego planu zajęć. To chyba jedna z lepiej pomyślanych kwestii naszej uczelni. Dzisiaj zaczęłam się zastanawiać nad tym co chciałabym zrobić w 2015 roku i myślę że jeszcze w styczniu ukaże się post na ten temat bądź jakaś wzmianka. Chciałabym obiecać Wam że postaram się bywać tu częściej, ale gdy coś pójdzie nie tak to znów będziecie mieć mi to za złe i mówić że sobie olewam bloga etc., więc wolę nic nie obiecywać. Niestety jestem w tym stadium mojego życia gdzie wszystko kręci się i przewraca jak w kalejdoskopie. Najbardziej zrozumieją to osoby, które mają podobną sytuację. A teraz może wreszcie przejdę do tematu, bo jak zwykle się niepotrzebnie rozpisałam. Skąd temat posta? Wczoraj wybrałam się z kuzynką do lasu. Kiedy tam dotarłyśmy okazało się że mimo suchych dróg leży tam śnieg! A co lepsze, przez cały czas kiedy jechałyśmy nic się nie działo, a po dojechaniu do lasu zaczął padać śnieg i to dość intensywnie, co znakomicie utrudniło nad pracę nad zdjęciami. Pogoda zmienia się tak szybko że nie jestem w stanie tego zrozumieć i się do niej dostosować. Nie jest to szczyt mojego celu, ale było dość zabawnie. W tym roku nastawiam się na dużą pracę i więcej sesji zdjęciowych. 



Uprzedzając wszelkie pytania i niedopowiedzenia od razu wyjaśnię, a tego o czym jeszcze nie wspomniałam możecie dowiedzieć się pytając! Ps. wielkie, wygodne szale uratowały nas przed zamarznięciem.

szal kuzynki - KLIK || mój szal - KLIK || moja kurtka - KLIK || moje buty - confront


ps. jeśli będziecie chcieli obejrzeć więcej zdjęć, niebawem dodam je na facebook'a
< Paula-Mroczkowska-Fotografie >

Czy u Was w pobliżu macie takie lasy, bądź parki w których spacer jest prawdziwą przyjemnością?

35 komentarzy :

  1. Bardzo ładne zdjęcia, a swoją drogą mi też ciężko z organizacją chociaż wymagam tego od siebie codziennie i nic -niestety.
    Może rozkręcimy się w tym Nowym Roku..

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! Mam obok siebie taki śliczny park z jeziorkiem:)

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdroszczę ci takiego lasu nieopodal miejsca zamieszkania. :) Ja mam przed sobą 3 dni i tydzień chodzenia do szkoły a potem znów ferie! ;p hehe Jak zwykle super zdjęcia, szczególnie to pierwsze mi się podoba. :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście z kuzynkami bardzo do siebie podobne, ciekawe czy ktoś Was myli ze sobą :) Btw zazdroszczę takiego lasu, u mnie w okolicach raczej żadnego urokliwego miejsca nie ma. Miłego dnia, polinska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak lasu, ale za to pola z bardzo wysoką trawą!
    Zdjęcia bardzo ładnie wyszły! Nie martw się nie tylko ty się tak rozregulowałaś - ja wczoraj zasnęłam koło 3 i na 7 wstałam do szkoły - nie polecam;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia ;.) Świetny post.


    badroks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie - http://dusskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak masz wolne to śpij do oporu :D ja też kiedyś miałam wyrzuty sumienia, że przesypiam wolne dni i późno wstaje ale już mi przeszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:27

    You should look out for a service provider with a local office.
    I'd recommend learning about it by clicking on this Synthia 6 review, there is a link
    at the end of the blog article. For this reason, you will want
    to change the locks right away using Orange County
    locksmiths to do the job.

    Check out my page: switchboard.com ()

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteście do siebie podobne! :) Ja mam obok siebie tylko park, który zimą wygląda bajecznie :) Właśnie z niego wróciłam ze spacerku ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. :) Mnie też przeraża fakt, że będę musiała wstać już jutro o 6. Mój organizm totalnie się rozregulował i tak jak Ty, kładę się spać w środku nocy, a wstaję w południe. :P
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście mój cykl snu nie został aż tak bardzo naruszony, dlatego ze wstawaniem i wysypianiem się nie powinnam mieć większych problemów c:
    cudne zdjęcia! <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:04

    Śliczne są te szaliki

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17:07

    Kinga miała bardzo fajny sweter :) czekam na zdjęcia na Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:18

    PIĘKNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:21

    śliczne obie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super te szaliki :) sama bym się takim opatuliła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsce i cudowny szalik!
    Uwielbiam spacerować po lasach, kocham to świeże powietrze, ciszę i spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:54

    Czy przerabiasz zdjęcia w jakimś programie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy które :) te akurat tak, bo lubię dodać trochę koloru, czasem ożywić, czasem dać czarno-białą warstwę :) każde zdjęcie wymaga czegoś innego

      Usuń
  20. Bardzo podoba mi się twój blog i wszystko co na nimrobisz i chęcą cię opserwuje jeśli chciałabyś to zajrzycj do mnie i zaobserwuj mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy20:34

    A ja uważam,że to totalna głupota te zmuszanie się do wcześniejszego wstawania.Masz wolne to wypocznij.Ja zawsze robiłam ttak,że spałam do Bóg wie której a dwa di przed rozpoczęceim sie roku szkolnego itd katowałam się i albo nie spałam całą noc alo spłam kilka godzin i wstawałam wczesniej zeby się przestawić. teraz mam to gdzies wol ten jeden dzien po przerwie się przemeczyć a i tak się potem przestawie i tak:D podejrzewam że nikt nic nie zroumiał ale taka już moja zdolność do tłumaczenia.
    co do pogody.w moim miescie było ostatni badzo ciepło zero sniegu deszczu wiatru nic.piekna wiosenna pogoda a 10 km pod moim miastem gdzie mieszka moja zamiec była totalna zamieć padał snieg i to strasznie duzo(jakies 50 cm!) i wiał wiatr!

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki piękny szal ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mogę się doczekać większej dawki zdjęć z tej sesji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia cudnowe! Ja też po przerwie zawsze mam problem ze wstawaniem ale też z chodzeniem spać wcześniej niż 3:00 :/

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17:42

    Kinga <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy12:24

    Sesja na facebooku wyszła świetnie :) szkoda tylko, że nie dodałaś tych zdjęć ze sztucznymi ogniami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19:09

    o nareszcie Kinga na Twoim blogu! uwielbiam jej zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sesja świetna!
    zapraszamy do nas agnesandmadeleine,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21:02

    W piątek mam 18-nastke u koleżanki. Nie wiem co jej kupić. Składamy się. Masz może jakiś pomysł? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju, jakie jesteście do siebie podobne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog ;)
    http://jednozdaniewielu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15:33

    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you
    make this website yourself or did you hire someone to
    do it for you? Plz respond as I'm looking to create my own blog and would
    like to know where u got this from. thanks

    Look into my blog post FelicaOWeege

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22:51

    Yes! Finally someone writes about books.

    Feel free to surf to my web page; BerneiceYSandvik

    OdpowiedzUsuń