24 stycznia 2015

phone photos


Sama nie wiem czemu, ale posty ze zdjęciami z telefonu bardzo lubicie. Być może to dlatego że są typowo życiowe? Robione częściej niż posty, które dodaję raz na kilka dni? W każdym razie dzisiaj przychodzę właśnie z takim postem. Stwierdziłam że nie ma na co czekać, bo zdjęcia pojawiają się na moim telefonie w tempie ekspresowym, a miejsca na nie ubywa. Od czwartku do dzisiaj był u mnie mój chłopak. Miniony tydzień obfitował w zaliczanie na uczelni, ale ten który nadchodzi będzie jeszcze bardziej intensywny. Wybaczcie że ciągle o tym mówię, ale czuję taką potrzebę. Nie wiem za co się zabrać, a czasu coraz mniej. Jednak z drugiej strony z każdym kolejnym dniem zbliża się mój wyjazd do domu na dłużej. Już nie mogę się doczekać, strasznie tam tęsknie. Obecnie mam zamiar zająć się sprawami uczelni i przeprowadzki, która odbędzie się już w ten czwartek. Nie chcę dalej przedłużać, bo wiem że na moim blogu to zdjęcia powinny być priorytetem! Także miłego oglądania. (zdjęcia nie są ułożone chronologicznie!) 


pastel nails / new TKMaxx candle / my bed / little things.. chocolate / zaproszenie na studniówkę / tajemnicza przesyłka.. 

mam gościa! / przedsenne selfie / świeży sok z granatu i granat - kolacja


niebezpieczne robienie zdjęć podczas kierowania autem, ale za to jaki efekt!

przed sesją zdjęciową (ciężkie warunki) / herbatka u K. / little brother boy

gorąca czekolada / wreszcie mam mój indeks / najlepsze herbaty na świecie!(uzależnienie)


Warszawa nocą - jazda autobusem


kocham moje nowe kapcie!


jestem uzależniona od dziwnych skarpetek, otóż to! 

uwielbiam kluczowe bilbordy, haha / guseppe HAM, polecam! / kolejny kubek herbaty

zakupy w IKEA / śniadanie z nasionkami chai i granatem / ulubiony ciuch na ten moment!


rozładowujemy stresy przed sesją zdjęciową! 


Warszawa autobusem za dnia, powrót z uczelni 

selfie / beautiful rings / i'm totally in love with this sweater 


new book, best sandwich.. 


nie lubię chodzić w wysokich butach, ale uwielbiam je przymierzać!


wczoraj byliśmy w kinie - film " Uprowadzona 3 " - POLECAM! i koniecznie spróbujcie popcorn karmelowy, bo to mój must have na każdy seans w kinie!

54 komentarze :

  1. jakie śliczne skarpeciochy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zaproszenia są przepiękne! Nawet nie wiedziałam, że Wasza rodzina się powiększyła - słodziak!:) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodzaki ♥
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:01

    Twoje nastawienie do Warszawy bardzo sie zmieniło odkąd tam zamieszkałaś?Pamietam,że kiedyś pisałaś jak uwielbiasz to miasto , teraz już mi się wydaje , że troche mniej może się myle ;D ?
    Sama planuje się wybrac na studia tam i też kocham Warszawę i boję się żeby mi nie zbrzydła jak tam zamieszkam ;d
    Jak to jest u Ciebie? Wiadomo, że się tęskni za rodzinnym domem ale czy przez to nie zaczyna się nienawidzić pobytu tam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę zbrzydła, ale nie sama Warszawa, jak pośpiech który tu panuje i to jest męczące :) ogólnie kocham to miasto

      Usuń
  5. Widzę że bierzesz udział w blog roku, powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:24

    Lubię takie posty! Trochę denerwuje mnie pisanie na takiej zasadzie jak Ty to napisałaś "niebezpieczne robienie zdjęć podczas kierowania autem, ale za to jaki efekt!" - faktycznie efekt może być super, ale chyba nigdy nie zrozumiem takiego zachowania.. Wiesz, że coś jest niebezpieczne, a mimo tego i tak to robisz, a niestety o wypadek łatwo teraz, zwłaszcza jak nie skupia się w 100% uwagi na drodze. Sama mam prawo jazdy od prawie 3 lat i zawsze jeśli widzę super widok i mam możliwość to zatrzymuję się i to samo jest z pisaniem sms itd.. Nie bierz tego do siebie tylko po prostu mnie drażni takie bezmyślne zachowanie. Chyba, że miałaś pustą drogę no to wtedy jeszcze rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pustą, pustą! :) ale ja też uważam że to głupota, ale robię to często

      Usuń
    2. Anonimowy23:27

      To jak pusta to jest okej :) Ostatnio właśnie byłam świadkiem jak kobieta bawiła się telefonem i na sąsiedni pas zaczęła zjeżdżać.. Jak nikt nie jedzie to wiadomo, że można sobie pozwolić trochę złamać pewne zasady :)

      Usuń
  7. popcorn karmelowy - wszystko, ale nie popcorn karmelowy:(
    Też jestem uzależniona od tych herbat! Piję jedną za drugą!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! :) Paula, jakiego efektu użyłas na pierwszych zdjęciach (domyslam sie ze w vsco cam ale co to za efekt)? przeróbka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że to był ten program, aczkolwiek jak coś robię ze zdjęciem to zazwyczaj w kilku programach, nie lubię się ograniczać w tym temacie ;) zawsze testuje ile się da!

      Usuń
  10. Takie posty są super! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj z chłopakiem wybieramy się do kina również na "Uprowadzoną 3" i tak samo jak Ty będę zajadać się tylko i wyłącznie popcornem karmelowym <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulubione! Najlepsze zdjęcia takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na uprowadzoną na pewno się wybiorę, a co do takich postów to średnio za nimi przepadam, bo w większości oglądam te zdjęcia na insta :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:35

    Kiedy idziesz na studniówkę? Ja wczoraj miałam. :3 rok temu byłam u swojego chłopaka, fajna sprawa tak dwa razy pod rząd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam oglądać u ciebie posty ze zdjęciami z telefonu!!:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem w trakcie zbierania na nowy aparat, niestety jestem zielona jeśli chodzi o te sprawy. Mogłabyś zaproponować jakiś, który oczywiście robi dobre zdjęcia, ale nagrywa też więcej niż przyzwoite filmy(lubię montować). Byłabym Ci bardzo wdzięczna za pomoc :)


    trycatchthemoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam canon'a :) co więcej mogę powiedzieć? Ja mam obecnie jeszcze 600D i służy mi bardzo dobrze! Jest w miarę prosty w obsłudze.

      Usuń
  17. Świetne są te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo niesamowite zdjęcia ! :) takie typowe lifestyle lubie najbardziej
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię bardzo takie wpisy, sama muszę się zmotywować i zrobic taki post, pozdrawiam ; )
    http://deliikatna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjencia

    Zapraszam na mojego bloga jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji .
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15:03

    Kiedy idziecie na 100dniowe ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:09

    ten malutki braciszek to jest brat chłopakow z Warszawy? (chodzi o Mateusza i Adriana- chyba dobre imiona napisałam) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie :) to syn brata mamy, a chłopaki to synowie siostry mamy :)

      Usuń
  23. jakie masz urocze kapciuszki! :)
    można wiedzieć gdzie można takie dorwać?
    http://fashion-and-not-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Skąd jest ten szary sweter rozpinany? (zdjęcie gdzie przymierzasz buty) śliczny!
    Robisz super zdjęcia 😻

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia! :3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak słodko! Pamiętam jeszcze jak blog wyglądał 2 lata temu i powiem ci że naprawdę duża zmiana!
    nie wiedziałam, że wasza rodzinka się powiększyła. no i fakt bardzo lubię takie typowe zdjęcia, fajnie jest coś uwiecznić na zdjęciu
    pozdrawiam!:*
    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawałaś coś chłopakowi jak obchodziliście 6 miesięcy ?:>

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22:09

    kiedy idziesz na studniówkę? masz już sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11:39

    Selfie kolo pierscionkow jest swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy11:40

    Planujesz kolejna sesje w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia! Masz iphona 4s? :D

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy16:22

    nie uczysz się do sesji ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są takie zdjęcia z telefonu, zwłaszcza, że ma się go cały czas przy sobie i można robić zdjęcia wszystkiemu :)
    Skarpetki masz przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22:57

    masz brata? gratulacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy08:42

    Ile masz cm wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna sesja profesjonalne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy17:36

    Ile masz wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To zdjęcie robione w autobusie - cudo!

    -majkaofficial.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń