6 grudnia 2014

something sweet


Dzisiejszy post powinien zainteresować głównie mieszkańców Warszawy. Otóż, kilka dni temu na instagramie (tutaj chyba również), wspominałam że mam do załatwienia pewną sprawę. Nie chciałam nic mówić, bo nie wiedziałam co z tego wyjdzie, czy jest sens i tak dalej. Powiem od razu że nie, nie jest to forma współpracy na zasadzie mojej korzyści. Po prostu poczułam wewnętrznie że muszę Wam pokazać to miejsce! Przez zupełny przypadek, krążąc sobie po internetach trafiłam na coś obok czego raczej żadna osoba lubiąca łakocie, nie przeszłaby obojętnie. Mianowicie na sklep ze słodyczami zza granicy. Nasz kraj, nic nadzwyczajnego. Toteż polskie słodycze nie powalają, a osoby które lubią spróbować czegoś 'innego od naszego', grzebią na allegro i innych stronach w poszukiwaniu tejże inności. Raczej bezskutecznie, bo albo ceny powalają, albo smak nie ten. A już nie wspominając o ryzyku związanym z wysyłką. Może nie dojdzie? Może oszukują, a może będę czekać w nieskończoność? Z dniem dzisiejszym uświadamiam Wam, że nie trzeba szukać daleko, bo dwóch wspaniałomyślnych ludzi wpadło na pomysł, który wszystko Wam ułatwi. Nie będziecie musieli się obawiać że coś nie dojdzie, a może wielkość produktu nie będzie spełniać waszych oczekiwań. Udało mi się nawiązać kontakt ze sklepem, po czym umówiliśmy się że tam pojadę i omówimy wszystkie kwestie. Tak też zrobiłam. Kiedy weszłam do środka, to stwierdziłam że wygląd wnętrza powala, asortyment jest genialny, do wyboru do koloru. Po krótkiej rozmowie z jednym z właścicieli doszłam do wniosku że obsługa jest tam najlepsza z jaką kiedykolwiek miałam styczność. Jaki to wszystko ma mieć cel? Chcę pomóc, pokazać to co jest warte pokazania! Ostrzegam że jak się wejdzie to nie wiadomo na co się zdecydować. W każdym razie panowie są strasznie mili i chętnie pomagają klientom w wyborze produktów. Do tego jako bardzo zapracowana pani fotograf zostałam nagrodzona pyszną, zimową herbatką. Oczywiście żartuję z tym zapracowaniem, bo moje odwiedziny tam są tylko i wyłącznie przyjemnością. No i mam nadzieję że już zawsze tak będzie. Teraz przejdę do zdjęć, bo nie mogę się doczekać by je Wam pokazać. Na końcu podam Wam wszystkie informacje dotyczące tego sklepu.




To wnętrze zachwyca! Dodatkowo słodycze które kupujecie pakowane są w papierowe torby z logo sklepu, ale można sobie kupić też eko torbę! 


Muszę nadmienić że w sklepie dbają o wszystkie, najmniejsze szczegóły! Dodatki do wnętrza, piękna choinka. Każdy drobiazg daje niesamowity nastrój.


A to moja torba z kilkoma produktami które będę próbować. Podejrzewam że każdy z nich znajduje się zarówno w e-sklepie, jak i w stacjonarnym.


A teraz krótkie informacje które na pewno się przydadzą:

strona internetowa na której możecie obejrzeć produkty, a nawet je zamówić, to fajne wyjście dla osób mieszkających z dala od Warszawy, przydatne info znajdziecie zjeżdżając na sam dół strony, po prawej

adres sklepu:

" Coś Słodkiego "
Dzielna 1
00-162 Warszawa

Godziny otwarcia: 
Poniedziałek - Piątek: 11:00 - 19:00
Sobota: 11:00 - 17:00
(Zakupu możesz dokonać również na miejscu, płatność gotówką lub kartą)

42 komentarze :

  1. nutellaa<3 Te gumy przypominaja mi smak dziecinstwa;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:10

    Nawiazalas z nimi wspolprace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:29

      "Powiem od razu że nie, nie jest to forma współpracy na zasadzie mojej korzyści."

      Usuń
    2. wystarczy przeczytać posta, bo po to jest napisany :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny sklep, podoba mi się jego wystrój a przede wszystkim pomysł na przedsiębiorstwo! :) Na pewno nie raz złożę u nich zamówienie, aż żałuję, że nie mieszkam bliżej Warszawy :( http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten sklep w jakimś vlogu i już wtedy bardzo mi się spodobał! Haha, ale chyba cieszę się, że nie jestem z Warszawy, bo wtedy na pewno odwiedzałabym go stanowczo za często ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo juz mam ochotę na te wszyskie słodycze z USA. Na pewno coś zamówie!
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu, ale nie wyświetlają mi się wgl zdjęcia :/ tylko dwa widzę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był z tym mały problem, ale wszystko już jest okej :)

      Usuń
  7. Anonimowy20:58

    Mogłabym się dowiedzieć jak robisz marginesy do zdjęć na instagramie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:26

      Instasize sobie ściągnij :)

      Usuń
    2. to co powyżej jest prawdą, ale również wiele innych programów ma tą funkcję

      Usuń
  8. Anonimowy22:28

    A ja się tak rozpisałam, wzięłam "opublikuj" i komentarz zniknął :/ Skrótem to pringlesy i hubba bubba spotykam w wielu sklepach, natomiast pringlesy w lepszej cenie bo po 9,99zł. No ale każdy ustala takie ceny jakie mu odpowiadają i może to też zależy od tego w jakiej cenie kupił od hurtownika. Jak odłożę trochę pieniążków to chyba kupię sobie coś z ich strony, najbardziej ciekawią mnie hershey's bo wiele osób zachwala. Zdziwiła mnie bardzo opcja płatności za pobraniem gdzie jakiś % jeszcze jest doliczany.. Pierwszy raz coś takiego spotykam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale raczej nie tyle smaków pringlesów i hubba bubby co w "coś słodkiego" ;p

      Usuń
    2. Anonimowy23:08

      Oj powiem Ci, że bardzo zbliżona ilość jeśli chodzi o pringlesy, ale jeśli mowa o hubba bubba (nie wiem jak to się odmienia) to faktycznie tutaj mają ogromny wybór :) Mówię z własnego doświadczenia tylko, co nie oznacza, że sama nie zamierzam czegoś u nich kupić :)

      Usuń
  9. ja o tym sklepie wiem od dawna, bo nawet dostałam prezent od chłopaka ze słodkościami właśnie z niego. co do hershey'a to jest po prostu meeeeeeeeega! moja ulubiona czekolada :) chociaż gorzka też jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:23

    pytanie niedotyczącę trochę postu, ale masz nowe reeboki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nowych, aczkolwiek planuję zakup :)

      Usuń
    2. Anonimowy16:18

      a można wiedzieć jakie, bo właśnie też się zastanawiam nad nowymi???

      Usuń
    3. jeszcze nie wiem, jeśli się zdecyduję to pewnie je pokażę :)

      Usuń
  11. Mmmm. Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeeej, fasolki z Harrego! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy sklepik. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm pyszności !
    od dawna planuję odwiedzić ten sklep i chyba w końcu się zbiorę i tam wybiorę ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog jest bardzo dobrze zaskoczona tym co tu jest jest znakomity .

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15:27

    widziałaś tam może ser w spray'u? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może, ale nie jestem pewna, zapytam jak będę tam znowu, a Ty możesz sprawdzić to na ich stronie internetowej

      Usuń
  17. Anonimowy19:24

    Cześć :) mam pewne pytanie... mam problem z prezentem dla swojego chłopaka na święta. Jesteśmy ze sobą prawie dwa miesiące i kompletnie nie mam pojęcia czym sprawiłabym mu radość, interesuje się motoryzacją, więc dość trudno kupić mu coś związanego z tym, chociaż... sama nie wiem! Może Ty miałabyś jakiś pomysł? Byłabym wdzięczna, gdybyś spróbowała mi pomóc. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:08

      Kurcze, wiem że nie jestem Paulą, ale skoro to Twój chłopak i skoro wiesz jakie ma zainteresowania to powinnaś wiedzieć co mu kupić. Paula, ani ktoś z czytelników go nie znają :) Ale skoro interesuje się motoryzacją to może nie wiem breloczek jakiś fajny do kluczyków (zakładam, że ma jakiś motor/skuter/samochód czy coś), a jak nie to zawsze możesz go zabrać na jakieś wyścigi (oczywiście tutaj to raczej po świętach). A jak nie to możesz kupić mu jakiś zegarek ewentualnie w sklepach jest pełno zestawów dla mężczyzn, możesz mu kupić jakąś koszulę/sweter/bluzkę. Ciężko tak coś radzić komuś gdy się kogoś zupełnie nie zna :) Zawsze możesz porozmawiać z jego rodziną bądź znajomymi bo może akurat im mówił o czymś co chciałby bardzo mieć :)

      Usuń
    2. nie musisz być mną żeby komuś pomóc :) faktycznie, chyba jedną z lepszych opcji będzie rozmowa z kimś z jego najbliższych żeby Ci doradzili, sama nie mam pojęcia.. krótko jesteście razem więc się nie dziwię że jeszcze nie zdążyłaś wyczuć jego gustu, to normalne. Może jakoś delikatnie spróbuj go ' wziąć pod włos ', pokaż mu coś co wpadnie Ci w oko i powiedz " o to jest fajne, podoba Ci się? " czy coś podobnego, może zadziała

      Usuń
  18. Anonimowy17:10

    drogo jest w tym sklepie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. średnio :) zależy jak dla kogo. ceny nie są jakieś SUPER - NISKIE, ale myślę że raz na jakiś czas każdy powinien sobie pozwolić na takie dobroci jakie oferuje "coś słodkiego"

      Usuń
  19. Jak będę miała okazję to z pewnością odwiedzę ten sklep! Fasolki i czekoladowe żaby z HP *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. reese's, o matko mój smak dzieciństwa... ile bym dała, żeby je teraz u siebie mieć :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fasolki Harrego Pottera! Od jakiegoś czasu zamierzam je zamówić ;) Fajny tam ten sklepik.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:13

    It's an remarkable post in support of all the web viewers; they will take benefit from it I am sure.



    Have a look at my website ArmandoNBerdes

    OdpowiedzUsuń