11 grudnia 2014

phone and other photos


Nawet nie wiecie jakiego najadłam się niedawno strachu.. otóż pewnie niektórzy zauważyli że po dodaniu przeze mnie ostatniego posta o sklepie "coś słodkiego", w poście nie pojawiły się żadne zdjęcia. Widać było same szare ramki z minusami. Przeraziłam się i bałam że coś mi się złego dzieje z blogiem. Na całe szczęście zaczęłam grzebać na forach i okazało się że niechcący zablokowałam dostęp do zdjęć poprzez google+. Muszę Wam powiedzieć że to była dla mnie bardzo stresująca sytuacja i myślałam w pewnej chwili że po prostu zacznę płakać, ale już wszystko opanowałam i mam nadzieję że to się nie powtórzy nigdy więcej! Oby... Ten post miałam dodać już wczoraj, ale stwierdziłam że skoro jadę do Karoliny na noc to zrobię zapewne jakieś zdjęcia które potem tu dołączę. Mam nadzieję że jeden dzień nie robi dużej różnicy? Zacznę od tego że usiadłam przed laptopem jak jeszcze było widno, a teraz jest totalny mrok.. denerwuje mnie to że tak szybko robi się ciemno. To jedna z największych wad zimy! Niestety nie rozpiszę się, bo mam do zrobienia jeszcze kilka rzeczy. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że jutro jadę na kilka dni do domu, tęsknię za bliskimi. Szczególnie za moim chłopakiem z którym ostatni raz widziałam się prawie dwa tygodnie temu. Musiałam zostać tu do piątku, bo mam jutro siłownię na uczelni, a chcę iść poza tym warunkiem zaliczenia jest u nas bycie na każdym z wf a to dlatego że mamy ich zaledwie 5! Jestem strasznie głodna i zmęczona, więc kończę to rozpisywanie. Dodam tylko że za 3 dni kończy się konkurs na najlepszy outfit. Postaram się jak najszybciej wybrać i ogłosić wyniki. Czekajcie cierpliwie, a teraz zalewam Was toną zdjęć i cieplutko pozdrawiam! 



standardowe zdjęcia w lustrze, mierzenie pudrowej sukienki 


makaroniki z lidla (polecam), piękne świąteczne ozdoby, thanks subway! za ten śmieszny prezent


with passion


najlepsze jedzenie na świecie! #subway


beglossy pudełko na październik, kolacja by Karolina, prezent gwiazdkowy od mamy


 wycieczka do miasta


przed wyjściem na uczelnię, przymierzalnia i standardowe lustro, badday selfie!


odpoczynek w rodzinnym domu x2, róża na 9 miesięcy 


herbatka u Ady! yummy

chill & girls


domówka z dziewczynami, pyszna tarta, szkoda że nie miałam ze sobą aparatu! 


jedno z moich największych uzależnień - herbaty! + wuzetka po wykładach na poprawę humoru 


piękne, błękitne kubki z PEPCO! nie pamiętam ceny, ale były bardzo tanie


praca z aparatem w sklepie " coś słodkiego "


bardzo zimno ostatnio było.. 


mirror selfie, lazy day


piękny zegarek od daniela wellington'a! + gorąca herbata w nowym kubku

Uf! Jakoś dobrnęłam do końca.. musicie mi wierzyć na słowo, ale pisanie posta zabiera strasznie dużo czasu jeśli chcemy dodać go solidnie. Mam nadzieję że nadal tu jesteście i czytacie mimo mojej niestety dość rzadkiej obecności? Muszę Wam powiedzieć że tak czy siak, blog daje mi ogrom radości. Lubię tu pisać, nie wspominając już o dodawaniu i przygotowywaniu zdjęć! A teraz lecę coś zjeść. I czekajcie na wyniki.

32 komentarze :

  1. Zaciekawiły mnie te makaroniki z Lidla. Muszę koniecznie spróbować :) Widzę, że na domówce też same pyszności były, aż się głodna zrobiłam :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fobia090117:34

    W tym subway'u można się wgl najeść? Takimi po prostu kanapkami?
    Co najczęściej zamawiasz? Bo mi się wydaje, że kanapkę to sobie można w domu zrobić, a i tak wiadomo, że się tym człowiek zbytnio nie naje, jak obiadem normalnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz że można się najeść! ja zamawiam pieczywo miodowa posypka, szynka, podwójny ser, sałata, pomidor, ogórek, majonez light i musztarda (słodka) czy coś takiego i to jest najlepsze żarcie jak dla mnie

      Usuń
  3. Przy poprzednim poście już myślałam, że to mi się coś pochrzaniło z tymi zdjęciami :P
    Jaaka chudzina :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że z tymi zdjęciami się wyjaśniło :-)
    Ja nawet nie wiedziałam, że przez Google+ można zdjecia zablokować.. o cóż.. jak teraz zobaczę jakieś minusiki będę wiedziała co jest nie tak xd
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd sukienka?! Szukam takiej na wigilię klasową! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:58

    Jestem jestem ciągle i nie zamierzam uciekać! :) Z
    Tak patrzę na te zdjęcia i chyba schudłaś :) Nogi masz strasznie szczuplutkie i ogólnie tak mi się wydaje, że ubyło Cie :)
    ~Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż przytyłam 1kg na studiach ! :D haha

      Usuń
    2. Anonimowy17:48

      Naprawdę? :O Patrząc na te zdjęcia to w życiu bym nie powiedziała, że coś Ci przybyło! Może waga zepsuta :D
      ~Asia

      Usuń
  7. Takie misz masze w Twoim wykonaniu są najlepsze :) no i nie ukrywam, że super, tak uroczo, wyszłaś na tym zdjęciu w białym sweterku :) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:51

    Paula, co to za obiektyw? :)) cudowny prezent na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, oglądam i zawsze się zachwycam!
    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia, bardzo mnie się podobają! :)

    +monlly-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy07:29

    hello there and thank you for your info – I have
    definitely picked up something new from right
    here. I did however expertise a few technical issues
    using this site, as I experienced to reload the
    site many times previous to I could get it to
    load properly. I had been wondering if your hosting is OK?

    Not that I'm complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage
    your high quality score if advertising and marketing with Adwords.

    Anyway I am adding this RSS to my email and could look out for
    a lot more of your respective interesting content.

    Ensure that you update this again very soon.

    Also visit my web-site: weight faster

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja robię zaledwie jedno zdjęcie na tydzień, a ty aż tyle z jednego tygodnia, a może nawet nie :o Już nie mogę się doczekać wyników konkursu, ciekawa jestem prac :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja lubię takie posty ! <3
    dobrze że nic się nie stało z blogiem :)

    www.casper-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:35

    skąd ta pudrowa sukienka? *,*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy01:50

    whoah this blog is wonderful i love reading your articles.

    Stay up the good work! You recognize, many persons
    are hunting round for this information, you could aid them greatly.


    Feel free to visit my page - inbound marketing

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam cydr, a zegarek jest przepiękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:15

    skąd pudrowa sukienka? *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21:05

    I think that everything published made a lot of sense. However, what about this?
    suppose you wrote a catchier post title? I ain't suggesting your information is not good, but suppose you added a headline that makes people want more?

    I mean "phone and other photos" is a little plain. You might peek at Yahoo's home page and watch how they create news titles to
    grab viewers to click. You might add a video or a picture or two to get readers excited about everything've written. In my
    opinion, it might bring your website a little livelier.


    Visit my webpage :: federal criminal lawyers

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:29

    Mogłabyś mi napisać w którym miesiącu umieszczałaś post odnośnie studiów fotograficznych? (ten gdy poszłaś do jakiejś szkoły ze swoim portofolio) :) Bardzo mi zależy, a jakoś nie mogę go znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również nie mogę go znaleźć teraz, ale myślę że sierpień/wrzesień tego roku :)

      Usuń
  22. Anonimowy17:32

    Dodaj post związany ze swoim chłopakiem, opisz waszą znajomość itp! Napisz coś o swoim życiu uczuciowym, rozumiem, prywatność... Ale nie musisz pisać wszystkiego! Uwielbiam czytać takie głupoty, myślę że nie tylko ja ;) pozdrawiam z zimnego Lublina!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna jest ta sukienka na pierwszych zdjęciach. Uwielbiam twój blog. Czytam go odkąd pamiętam. To ty zainspirowałaś mnie do założenia własnego bloga. Co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że znajdziesz minutkę żeby zerknąć. ( http://wixss.blogspot.co.uk/ )
    Pozdrawiam Xx

    OdpowiedzUsuń