16 grudnia 2014

wyniki + nowy box





Witajcie! Nadszedł czas na posta z wynikami konkursu o październikowe pudełko beglossy. Nadmienię że miałam zamiar skleić tego posta wczoraj, ale niestety niedobór światła dziennego jaki panuje na zewnątrz mi na to nie pozwolił. Cóż mam nadzieję że dzień w tą czy w tamtą nie robi Wam różnicy? Po pierwsze chcę powiedzieć że to był chyba pierwszy jakikolwiek konkurs na moim blogu, bo stronię od nich jak tylko można. Nigdy nie pozwolę żeby z mojego bloga zrobił się " śmietnik " reklam. To dlatego każdy post staram się dopieszczać jak największą ilością zdjęć. Muszę Wam powiedzieć, że ta decyzja była dość spontaniczna. Dostałam dwa pudła i doszłam do wniosku że fajną opcją będzie w ten sposób podziękować komuś z Was za odwiedzanie mnie tutaj. O osobie która wygrała i o mojej opinii na temat zwycięzcy napiszę niżej, a teraz chciałabym przejść do pokazania box'a glossy który otrzymałam w tym miesiącu. Aha! Chcę jeszcze dodać że jeśli chodzi o zeszły miesiąc, to raczej nie mam produktu który byłby godny polecenia i stwierdziłam że pisanie o tym oddzielnie byłoby zupełnie bez sensu, ale mam nadzieję że osobie która wygrała zawartość przypadnie do gustu. Tak więc, zaczynajmy!


Na początek powiem, że wygląd zewnętrzny pudełka totalnie mnie powalił! Ale w tym dobrym tego słowa znaczeniu, bo wygląda bardzo świątecznie i mimo że na zewnątrz nie ma jeszcze śniegu, to przywołuje na myśl prawdziwą, śnieżną zimę. Teraz coś o zawartości. Szału nie ma! Powiedziałabym nawet że jest dość kiepsko, bo jak w ostatnim pudle używałam max. 3 kosmetyków, tak w tym z tego co widzę, będę używała pewno tylko dwóch. Balsamu do ciała, bo chętnie testuje wszystkie jakie wpadną mi w ręce i płyn micelarny, bo zawiera olej z pestek winogron, a ja uwielbiam winogronowe kosmetyki tego typu. Błyszczyk zdążyłam już użyć i poza faktem że piekły mnie po nim usta, nie zauważyłam jakiejś rewelacji. Lakier totalnie nie w moim guście, bo zdecydowanie stawiam teraz na kolory typu biel, czerń, bordo, szarość na paznokciach. Do marchwiowego, intensywnego kolory jest im dość daleko! Róż .. hm. Na tyle ile się maluję, to pewnie nic z tego nie będzie i oddam go mamie. W prezencie była pralinka i naklejka (czy cokolwiek to było). Nijak nie ma się to do kosmetyków, jestem na nie! Ogólna moja ocena to 6/10. Mam świadomość że każdy może mieć inne zdanie, ale taka jest moja opinia i po to dostaję te pudełka! Aby móc Wam powiedzieć co myślę.

A teraz przejdźmy już do konkursu! Otóż prac zgłosiliście do mnie jakoś koło 70/80, co było dla mnie totalnym szokiem. Myślałam że będzie ich max 20, a tu takie zaskoczenie. Niektóre z Was wysyłały stylizacje, które zupełnie do mnie nie przemawiały, inne tworzyły je tak jakby za zadanie miały ubrać mnie jak ja NIGDY bym się nie ubrała, a jeszcze inne wysyłały po kilka wiadomości.. Muszę powiedzieć jednak że mimo wszystko wybór prosty nie był i co kilka prac, byłam zmuszona zaostrzać wymagania. Konkurs trwał do 14 grudnia i wszystkie prace wysyłane po terminie automatycznie usuwałam, bo to byłoby nie fair wobec innych dziewczyn, które wyrobiły się w czasie. A oto wyniki!

I miejsce & październikowe pudełko beGlossy wygrywa:

nasia1998@o2.pl



Urzekła mnie prostota i minimalizm połączony z szykiem. Ten outfit jest przemyślany i w stu procentach trafiony jeśli chodzi o dobór detali. Nie muszę się powtarzać że jestem zakochana w czerni, szarości i bieli.. Chętnie ubrałabym się w ten sposób! Fajnie że wybrałaś ten zegarek, bo ładnie się komponuje!

Gratuluję! Czekam na e-mail z adresem do wysyłki.


koszula - <KLIK>

Jestem świadoma że nie wszyscy zgodzą się z moim wyborem, ale uszanujcie moją opinię i to że do mnie należała decyzja. Mam nadzieję że nie macie za złe że nie ukazałam reszty stylizacji, ale było tego zbyt wiele i nie chciałam robić niepotrzebnego szumu. Na koniec chcę Was zachęcić do brania udziału w takich konkursach, nic Was to nie kosztuje,a przy tym można świetnie się bawić. Uf! Siedzę nad tym już dobre 4h i wreszcie dotarłam do końca. Uwierzcie mi że mam sporo na głowie i idę jeść bo padam!

36 komentarzy :

  1. piękna jesteś! :)//świetna była ta stylizacja♥

    KLIK KLIK ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuurcze.. ale zazdrooo!! Też cchę autograf MAff...;/
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:15

      To zamów pudełko :)

      Usuń
  3. Anonimowy20:32

    Farbowalas wlosy, czy pod wplywem swiatla wydaja sie ciemniejsze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie światło, bo nie farbowałam ich

      Usuń
  4. świetna koszula!!! wyglądasz w niej bardzo ładnie, gratuluję gustu ;)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bardzo fajna stylizacja :) dziewczyna ma gust! Gratuluję wygranej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:49

    Farbowałaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:13

    Nie dziwię się, że pudełka Ci się nie bardzo podobają, ale to są pudełka kosmetyczne, głównie znajduję się tam kolorówka, a jak ty się nie malujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to ma się do rzeczy? bywa że w pudełku nie ma ani jednej rzeczy do makijażu, a jak jest to 1 lub dwie, więc nie rozumiem..

      Usuń
  8. Sliczny blog obserwóje licze na rewaś ale jeśli nie chceś nie musisz

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej :)
    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12:05

    widać jak się przykładasz bardzo do grafiki na blogu i zdjęć i wszystkiego co dodajesz! to jest super i nie rozumiem jak ludzie mogą Ci zarzucać coś, bo widać że się poświęcasz bardzo ;) pzdr!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że jest tu jeszcze ktoś, kto to docenia ;) pozdrawiam

      Usuń
  11. Anonimowy12:05

    jesteś najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12:06

    kocham Cię Plapart, masz super styl!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12:06

    mam nadzieję że dodasz jakiś film na yt? bo masz kanał prawda?? proszę, dodaj coś! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam, mam. po nowym roku być może coś się tam pojawi

      Usuń
  14. Anonimowy12:06

    kochana, masz super styl i ten outfit na serio świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12:07

    dasz posta o prezentach?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:07

    ciekawa jestem co kupiłaś bliskim !! pod choinkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12:07

    Paula! genialne........

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12:07

    zazdroszczę prawka;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:17

      A czego tu zazdrościć? Jeśli masz poniżej 18 lat to czekaj jak każdy na odpowiedni czas, jeśli nie udaje Ci się zdać to zacznij myśleć w czasie egzaminu i nie skupiaj się na głupotach i dasz radę, jeśli jednak ciągle robisz jakieś naprawdę poważne błędy nie jest to dla Ciebie, jeśli nie stać Cię na nie odkładaj sobie po trochu jakąś małą kwotę aż uzbierasz :) Prawko to odpowiedzialność i zazdrość jest tutaj niepotrzebna :)

      Usuń
  19. Ojaa, nie spodziewałam się! Dziękuję i jest mi bardzo miło!
    Zaraz wysyłam mejla! :3

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz, za każdym razem jak patrze na twoje włosy tak bardzo Ci ich zazdroszczę! :)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy20:52

    heej, bardzo proszę o odpowiedź. jakie przedmioty brane były pod uwagę na Twojej uczelni, na kierunku którym Ty jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wos, historia, polski :) a więcej nie wiem

      Usuń
  22. Anonimowy04:30

    I've been surfing on-line more than three
    hours nowadays, yet I never discovered any interesting article like yours.
    It's lovely price sufficient for me. In my view, if all
    webmasters and bloggers made good content material as you did, the web will be much more helpful
    than ever before.

    Also visit my blog - zombie catchers Hack

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12:31

    wie ktoś może gdzie można kupić takie buty z wygranej stylizacji? będe wdzięczna za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:34

      Popatrz w internecie na stronach typu deezee czy coś albo jeśli masz jakieś sklepiki w okolicy bądź na targu. Nie kojarzę żebym widziała takie w jakiejś sieciówce.

      Usuń
  24. Dobry wybój. Stylizacja śliczna ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń