21 grudnia 2014

nearer and nearer..


Święta coraz bliżej a śniegu jak nie było, tak nie ma. Szczerze mówiąc im później zima do nas przyjdzie, tym lepiej. Takie jest moje zdanie. Oprócz śniegu jaki chciałabym ujrzeć na święta, wcale za nią nie tęsknię. Od czwartku jest już w moim domu i maksymalnie dwa razy włączałam laptopa. Wszystko przez to że jak już przyjadę to stawiam na przebywanie z bliskimi, a nie na sprawy internetowe, ale nadszedł czas by pokazać Wam kilka zdjęć i powiedzieć w ten sposób co się u mnie działo. Właśnie zjadłam i wybieram się do mojego chłopaka przez co się spieszę. Chcę dodać jeszcze że przez najbliższe dni możecie spodziewać się postów związanych głównie ze świętami. Dzisiaj chcę pokazać Wam piękne dekoracje świąteczne które znalazłam w różnych sklepach i które najbardziej mnie zaciekawiły. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć jakie to były dokładnie sklepy. Udało nam się zakupić też choinkę i w tym roku znowu postawiłyśmy na żywą, która zarówno według mnie, jak i według mojej mamy ma w sobie coś więcej niż te zwykłe, sztuczne drzewka. Co prawda przez jakiś czas również stroniłyśmy od prawdziwej, ale obecnie kupujemy żywą. Dodam szybko zdjęcia i się zbieram!



drzewko jedzie do domu, najsłodsze kapciuchy dla maleńkiego dziecka jakie kiedykolwiek widziałam, dekoracje do powieszenia za 4zł!!! grzechem byłoby ich nie zakupić i przepiękna poducha z "kik" 
Złote Tarasy w tym roku wyglądają olśniewająco!


Miałam to szczęście, że mogłam wrócić do domu z Warszawy samochodem i pomimo stania w dość sporym korku i jazdy po ciemku, niekiedy bez lamp w ostrym deszczu i ogromnym oporze wiatru, to i tak jest lepsze od autobusu. 
Ja w trochę innej odsłonie, bo na wysokim! A te zdjęcia niżej to dzisiaj. Mam na sobie piękny, oversize'owy kardigan od mojej cioci, który mam nadzieję pokażę Wam w jakimś outficie. To na tyle! 

Jak wasze przygotowania do świąt? 

23 komentarze :

  1. Ja w tym roku, jak co roku mam już żywą choinkę.:)
    A przygotowania do świąt idą co raz lepiej!

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jakie piękne rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie przymierzałaś te piękne obcasy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. new look z tego co pamiętam :)

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz w tych wysokich butach! :) a te małe kapcioszki są przesłodkie :D
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. my tez w tym roku, tak jak w zeszlym, stawiamy na prawdziwa choinke, calkiem zmienia klimat pomieszczenia :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz figurę !!
    ja tam bym chciała śnieg na święta ;)
    niuntis.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:15

    Skąd masz case'a na iphona? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są świetne! :) U mnie przygotowania idą powoli :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna20:57

    Paula! brakuje w Ciebie na spocie jednego elementu - kalendarza spotowego, czyli takiego gdzie widac kiedy dodalas wpis. Przydał by się bardzo. bo wlasnie mam taka sprawe. Chodzi w studniówke, mam tyle wzrostu co ty, i powiedz mi jakie mialas buty? w sensie na jak wysokim obcasie, i jak sie w nich czulas, bo za cholere nie wiem jakie wybrac. plisss wazne.
    btw. gdzie moge zdobyc te boskie co masz na ostatnich zdjeciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz zdobyć je w new look'u :) miałam najpierw przez jakiś czas na dość niskim słupku, a później na płaskim, tu chodzi o to że ja nie lubię chodzić w wysokich.

      Usuń
  11. Ale piękne zdjęcia :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23:34

    przynajmniej* (nie bynajmniej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak skoncentrowania + pośpiech tak się kończy właśnie :)

      Usuń
  13. Dopiero co był koniec wakacji ,a tu już niebawem święta !
    Choć szczerze powiedziawszy nie czuję atmosfery świąt - takiej jak w tamtym roku ... pewnie przez brak śniegu :/
    śliczne pierwsze zdjęcie !

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w tych butach na obcasie! Podzielisz sie gdzie je znalazlas? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega podoba mi sie ten klimat zdjec ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty na obcasie są nieziemskie!! :)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zdjęcia! Lubię takie bibeloty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy00:34

    Ojej, skąd ten piękny szal?

    No i Wesołych Świąt kochana ❤️🎁🎅

    OdpowiedzUsuń