26 grudnia 2014

huge scarf


Zaledwie 3 dni temu pisałam o tym strasznie nagłośnionym braku śniegu.. a dzisiaj za oknem jest już strasznie biało! Z jednej strony to dobrze, z drugiej źle. Muszę powiedzieć że jeśli siedzę w domu to jest mi wszystko jedno, ale jeśli tak jak wczoraj muszę przebyć kawałek drogi za kółkiem, to nie jest już tak wesoło! Polecam rozłożyć się z ciepłą herbatką pod kocem i lepiej nie wychodzić z domu. Grube, wełniane, wielkie szale robią obecnie prawdziwy szał! Kolorowe, w pepitkę, jednolite, ale im większe - tym lepsze. Ja również dałam się ponieść temu szalowemu szaleństwo i zaopatrzyłam się w kilka takich skutecznych ocieplaczy. Dzisiaj chcę Wam pokazać prostą stylizację, która wbrew temu jak się prezentuje, jest idealna na mroźną pogodę! Baby blue to kolor który skutecznie rozświetli każdy ponury outfit, do tego szary szalik i można iść lepić bałwana! 


spodnie - h&m / buty - deichmann / kardigan - c&a / torba - reserved / płaszcz - KLIK / szal - KLIK

widok z okna mojego pokoju!

Czy was też ogarnął ten szalikowy trend? 

26 komentarzy :

  1. wstałam dzisiaj rano i byłam bardzo zaskoczona jak zobaczyłam śnieg za oknem. przez cały czas narzekałam, że nie będzie go na święta a tu proszę! no cóż, lepiej późno niż wcale :)

    zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny otdi

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalik cudowny, uwielbiam takie ogromne, które mogą zakryć mi pół twarzy. Przynajmniej jest mi ciepło. :) Bardzo ładne zdjęcia. Czy używasz jakiś filtrów, jakiegoś programu? Przepraszam, że pytam, po prostu już wiele razy widzę fotografie w podobnym stylu.
    Wesołych świąt, pozdrawiam, http://herbivicus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre ze zdjęć wychodzą takie jakie je wstawiam, ale często też dorzucę jakieś kolory, albo pobawię się w photoshopie :)

      Usuń
  4. super zestaw :) w sumie tak jak zawsze!
    u mnie również śnieg, powiem szczerze, że byłam rano zaskoczona, gdy otworzyłam snapa ze zdjęciem "mamy śnieg" ale i szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:26

    moglabys pisac nazwe firmy albo podac caly link a nie te klik? bo nue kkniecznie chce tam wchodzoc tylko interesuje mnie to z jakieigo sklepu. jezeli podajesz link do tych sklepow to nie mozesz pdoac do innych tez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę podawać nazwą, bo praktyczniej jest od razu tam wejść :) wszystko widać czarno na białym! do innych nie wszystkie jestem w stanie znaleźć, z resztą czepiasz się, nie widzę w tym problemu, jak klikniesz to i tak zobaczysz firmę

      Usuń
  6. Cudne zdjecia :*
    W końcu jest śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstałam rano, wyjrzałam przez szybę i .... poszłam z powrotem do łóżka, ze słowami "śnieeeeg... nie." xD
    Ja tam mam własny styl i się go trzymam, żadne trendy nie są dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak długo się czeka na przesyłkę z sheinside ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość długo, nawet kilka tygodni

      Usuń
  9. ale widok, mega. Ja niestety widzę tylko drugi blok :o!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:32

    ogólnie to polecasz kurtki z sheinside? zamierzam kupic, ale obawiam sie o zawyzona/zanizona rozmiarówke i material..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat kurtki są fajnie wykonane :) tylko może być problem z długością rękawów

      Usuń
  11. Anonimowy00:49

    Dlugo idzie przesylka z sheinside? Bo zastanawiam sie, czy oplaca mi sie jeszcze kupic cos zimowego, jesli dojdzie mi np. za miesiac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za miesiąc będzie nadal zimno :) więc raczej się opłaca

      Usuń
  12. wspaniały jest ten szal :D ja poszukiwałam takiego tylko w kolorze granatu, czerwieni, bordo, coś w tym stylu, jednak nie znalazłam takiego, który by mnie zainteresował :(

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjecia, jaki masz obeiktyw ?:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 4 :) ale te zdjęcia są akurat robione kitem i niektóre 50

      Usuń
  14. Szukam odpowiedniego szalika dla siebie, jednak jeszcze na takiego nie trafiłam niestety! Za to dostałam ogromny, ciepły komin i chyba się z nim bardzo zaprzyjaźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też uwielbiam szaliki, komini i tego typu rzeczy :)
    dostałam takie spodnie co masz na sobie, na święta, są świetne :)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam identyczny płaszczyk! a szalika takiego cieplusiego szukam:D

    tymczasem zapraszam na nowy blog, nową przygodę oraz na nowe postanowienie noworoczne!
    http://jestembrunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dzisiaj jadę kupic podobny szlik! :)
    Swietne zdjecia.

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach ten szalik jest piękny! :D A ta zima cudowna! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju! Ale masz widok z okna! *.*

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń