31 grudnia 2014

Happy New Year!


Witam Was kochani! Już po raz ostatni w tym roku. To niesamowite jak czas szybko leci i jak człowiek z roku na rok się zmienia. W 2014 mój blog i ja przeszliśmy chyba największą odmianę ze wszystkich lat przez które tu jestem. Poczułam że dużo się zmieniło. Głównie moje podejście do życia. Wyprowadziłam się! Co było dla mnie totalną zmianą i mimo że lubię życie na walizkach, to w tym roku wyjątkowo często przenosiłam się z miejsca, na miejsce. Najlepszą rzeczą jaka spotkała mnie na początku tego roku jest mój związek, który dodaje mi strasznie dużo sił do tego by funkcjonować. Co tu dużo mówić, fajnie jest mieć kogoś kto zna Cię od podszewki i zawsze możesz na niego liczyć. Jest godzina 13:52, a o 15 muszę wyjść z domu także nie będę się zbytnio rozpisywała, tylko zaleję Was potokiem mieszanki zdjęciowej z całego roku, co jest chyba najlepszym sposobem na ukazanie najważniejszych momentów w moim życiu, które wydarzyły się właśnie w 2014. Zaliczam ten rok do jak najbardziej udanych i przeżywam brak możliwości wykonania większej ilości sesji zdjęciowych ze względu na maturę i czas jaki zabrało mi przygotowanie do niej. Potem studia.. ale obiecuję że w 2015 możecie być nastawieni na dużo nowości z mojej strony, jeszcze większą pracę i może jakieś małe zmiany? Zobaczymy co pokaże nowy rok! Wam życzę kochani jak najwięcej szczęścia, miłości, spełniania marzeń, realizowania swoich celów, jak najwięcej uśmiechu na twarzy. Żebyście byli tu ze mną przez kolejne X lat. 




Bawcie się do białego rana i spędźcie te kilka ostatnich godzin tego roku w towarzystwie najbliższych.
 Niech początek 2015 będzie dla Was wyjątkowy!

27 komentarzy :

  1. Genialne zdjęcia! :)
    Życzę Ci aby nowy był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post i szczesliwego nowego roku

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy02:03

    Kim dla ciebue jest ten maluszek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy03:22

    Przepraszam za wścibstwo, ale utrzymujesz jeszcze kontakt z Pacią ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:29

    Zycze co wszystkiego najlepszego w nowym roku ;*
    Moglabys powiedziec mi jaka masz lampe do aparatu? Z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! :) Uwielbiam najbardziej te znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:25

    Jakie masz obiektywy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EF-S 18-55 IS II Kit
      AF70-300mm F/4-5.6
      EF 50mm f/1.8 II
      Helios 44

      Usuń
  9. Ja Tobie życzę jeszcze więcej miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne zdjęcia <3 świetne podsumowanie

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku ! :)
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulo życzę Ci wszystkiego dobrego na nowy rok, a przede wszystkim aby ta praca, którą wkładasz w tego bloga została wynagrodzona jeszcze większą ilością czytelników :) / u mnie nowy rok zaczął się fatalnie bo okradli nam mieszkanie :-/ a z niego cały sprzęt :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy09:34

    Za dużo obiecujesz za mało realizujesz. Rozumiem brak czasu ale Twoje obiecanki bardzo rzadko wykonujesz.... Aż szkoda tu wpadać. Notki co tydzień kiedy jest tyle wolnego.... Rozumiem ze to święta, ale dwie godzinki mogłaś poświęcić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wszystko jest takie proste jak się Tobie widać wydaje ;) jestem zdania że bez sensu jest pisanie o niczym.. wolałabyś czytać o niczym codziennie, czy coś bardziej konkretnego co kilka dni?! na ten post przykładowo poświęciłam 3h i przez to ledwo wyrobiłam się na sylwka..

      Usuń
  14. Anonimowy13:49

    dodasz post związany z Twoim sylwestrem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) chcę coś o tym napisać, właśnie się do tego zabieram

      Usuń
  15. Anonimowy15:19

    Cześć, mam pytanie , kiedyś kręciłaś filmiki i wstawiałaś na internet , czy mogłabyś mi podać program w jakim to wszystko sklejałaś ? byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Movie Maker :) ale jest dość słaby i raczej już nie będę nic w nim robiła

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia! Niech ten rok będzie jeszcze lepszy dla Ciebie i twojego bloga:)
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! :D planuję również zrobić taki oto post za rok.
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://vndziv.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń