2 grudnia 2014

awesome thing...


Dziewczyny! Zgłaszacie do konkursu tyle pięknych prac, że nie wiem jak uporam się z wyborem. Ciężka sprawa. Przypominam że pod poprzednim postem można zgłaszać swoje prace do 14 grudnia! Dzisiaj mam dość słaby dzień, nie chcę się rozpisywać co, jak i dlaczego.. mniejsza o to. Po prostu jest słaby. Nawiązując do tematu, od kilku dni czekałam na przesyłkę która okazała się jedną z najlepszych jakie w życiu otrzymałam! Najlepsze jest to, że polowałam na niego bardzo, bardzo długo, a nagle zdarzył się cud i sam wpadł mi w ręce! Otóż klasyczny, czarny zegarek proszę państwa! Ot co. Kiedy przed oczyma pojawiła mi się szansa na posiadanie tego cuda, długo zastanawiać się nie musiałam. I wreszcie jest. Muszę tu nadmienić, że w rzeczywistości jest milion razy piękniejszy, aczkolwiek na zdjęciach też źle się nie prezentuje. Niedługo święta kochani, dlaczego by nie spróbować zamówić sobie jednego z nich, bądź komuś go podarować? Gwarantuję że nie zawiedzie! Dodatkowo jego oprawa jest wykonana solidnie i dosłownie aż szkoda go wyjmować. Chyba nie jestem wyjątkiem i każda kobieta lubi czasem być elegancka.. zgodzicie się dziewczyny? Dotrwajcie do końca, bo jest mały rabacik. 




Jeśli chodzi o mnie to wybrałam najprostszy z możliwych modeli tego zegarka. 
Dużo więcej znajdziecie na ich stronie www.danielwellington.com! Polecam.
Który z nich najbardziej przypadł Wam do gustu? 



25 komentarzy :

  1. Moim zdaniem ślicznie wygląda na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyglądają te zegarki, sama bym chętnie sobie taki kupiła:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:35

    niech Ci się to nie wyda niegrzeczne,aczkolwiek mam pytanie, depilujesz ręce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje mi się to niegrzeczne :o haha, raz w życiu to zrobiłam i w sumie potem już nie.. mam jasne włoski przez co słabo je widać i nie mam większego problemu, jednak lubię uczucie gładkości na rękach i pewnie jeszcze nie jeden raz to zrobię :)

      Usuń
  4. fajne posty

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten zegarek. Ale ja ich nie noszę :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy to musi być naprawdę śliczny! *.*
    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest! ale osobiście wybrałabym brązowy pasek ;)
    niuntis.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:46

    Paula ile płaciłaś za zegarek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko podane jest na ich stronie, wystarczy wejść :)

      Usuń
  9. Anonimowy21:15

    Uwielbiam zegarki :) Twój jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:16

    Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:26

    Oglądasz może jeszcze Pierwszą Miłość? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkąd jestem na studiach - to nie :) czasem jak pojadę do domu, to kiedy nie ma nic w tv to powtórki obejrzę, tak czy siak mniej więcej wiem co się dzieje

      Usuń
  12. PIĘKNY <3 Jak dla mnie, takie subtelne, bez żadnych ozdób są najładniejsze. Śliczne zdjęcia.

    http://lunettesrosesn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny jest ten zegarek, zazdroszczę Ci :D też mam swój typ z DW i mam nadzieję, że niedługo będzie w moim posiadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zegareczek :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/12/whatever.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:39

    Zegarek faktycznie jest piękny i sama miałam na niego chęć, ale cena jednak do niskich nie należy. Wątpię, że ktoś komuś na prezent da coś takiego (bogatsi to co innego). Może kiedyś jak zejdzie z ceny to go sobie kupię :) Ale widzę, że DW otrzymuje coraz więcej blogerek bądź ludzi z instagrama i właściwie fajna sprawa, ale już się robi bardzo popularny, a ja chyba wolę jednak coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:01

    Zdałaś prawko za pierwszym razem? :)

    OdpowiedzUsuń