23 grudnia 2014

artificial Christmas mood?


Media na bieżąco informują o tym że tegoroczne święta odbędą się bez śniegu, co wpływa na brak tego magicznego klimatu jaki powinien panować. Ponadto w gratisie mamy ulewy i wiatr, czyli duet doskonale niedoskonały.. Grr! Normalnie najgorzej. Przez to że pogoda jest, jaka jest trzeba wspierać się i tworzyć tę magię świąt na inne sposoby. Dzisiaj od rana siedzę w kuchni, dokończyłam pierniki, ubrałyśmy z mamą nasze zielone drzewko i na chwilę udało mi się wyrwać do chłopaka, ale to zaledwie na parę minut. Obecnie odpoczywam bo mój kręgosłup boli mnie już w każdym możliwym miejscu. Urok bycia wysokim. Czeka mnie jeszcze przygotowywanie ciasta i chcę jechać do dziadków. Stwierdziłam że skoro Wigilia jest w tym roku u nas, to zawiozę im prezenty już dziś, by jutro nie musieli tego ze sobą targać do domu. Szczerze mówiąc z braku czasu, nie specjalnie rozczulałam się nad pakowaniem prezentów, ale mam nadzieję że zawartość każdego z nich zadowoli poszczególne osoby. Założyłam moje nowe, puchate, śnieżnobiałe skarpety, powiesiłam w pokoju nastrojowe lampiony, które nie wiem czemu zdejmowałam, bo mogą spokojnie wisieć przez cały rok i wypiłam kakao z niedawno kupionymi mini-piankami. Mam nadzieję że poprzez zdjęcia które dla Was przygotowałam uda mi się przekazać choć trochę klimatu nawiązującego do świąt, bo o tym typowo świątecznym nie ma nawet co marzyć! A może ktoś z Was jest obecnie w miejscu gdzie pada śnieg? 



Wiem jak bardzo lubicie tego typu posty i ja również uwielbiam je udostępniać i pokazywać tu swoją zwykłą codzienność. Jestem świadoma że takich tu brakowało, ale będąc na studiach jestem nieco ' ograniczona ' zarówno fotograficznie, jak i czasowo! Ale jak wiadomo wszystko jest do nadrobienia.

Jesteście gotowi przyjąć gości? Jakie potrawy robiliście? Czego spodziewacie się pod choinką? A może ktoś z Was już wcześniej dostał prezent choinkowy? Na jakie, być może odmienne od moich sposoby wprowadzacie świąteczny nastrój?

27 komentarzy :

  1. oj nie ważne jest jak zapakowane - ważne co jest w środku ^^ zdjęcia świetnie oddają ten klimat, którego w tym roku jakoś tak brak. ja prezentów pod choinkę nigdy nie dostaje, ale jakoś nie ubolewam z tego powodu :) Wesołych, spokojnych, ciepłych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Paula! :) :*

    mój blog, zapraszam. klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:15

    Ja niestety czy stety jestem w miejscu bez śniegu, mikołaj odwiedził mnie juz ponad tydzień z wyprzedzeniem i dostałam telefon,ale z tego co mi wiadomo byłam grzeczna w tym roku i szykuje dla mnie coś jeszcze. Ja z mama jak co roku zabiegane gotujemy i sprzatamy, juz czekam tylko na to by poleniuchować w święta :) Wesołych i spokojnych Świąt Paula :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą , brak śniegu to lekka katastrofa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie mam gości, spędzam Wigilię jedynie z mamą i tatą. Zazdroszczę tym, którzy spędzają święta w większym gronie :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia!

    Życzymy wesołych świąt!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Można wiedzieć skąd masz takie pianki? :D Takie posty o codzienności na Twoim blogu są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupujesz takie pianki ?:>
    mogłabyś podać przepis na pierniczki, które widać na zdjęciu ?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na opakowaniu jest napisane, m&s :) przepis znajdziesz wpisując w google " ewa gotuje, przepis na piernikowe choinki "

      Usuń
  8. ja chcę tak samo jak ty śnieg, bez niego święta to nie są święta! :)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!
    Mój blog- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak brakuje tego śniegu... :c
    Cudowne zdjecia.
    Wesołych Świąt!
    kakas-nakoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety u mnie w domu nadal panuje bałagan i świąteczna gorączka! Choinka wygląda ślicznie, ale nie boisz się, że szybko opadną z niej igły gdy będzie stała przy grzejniku?
    niuntis.blogspot.com
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma z tym problemu, jest w ziemi i ciągle ją podlewamy, poza tym w salonie jest dość chłodno :)

      Usuń
  11. Anonimowy22:47

    Z góry przepraszam jeśli było już to pytanie, ale będę wdzięczna chociaż za krótkie TAK/ NIe w odpowiedzi. Widze na jednym ze zdjec że nawet do robienia pierniczków masz pomalowane paznokietki. Ale nie o to chodzi, moje pytanie brzmi, z czystej ciekawości, czy masz tak czasem, że chodzisz rozczochrana, w jakimś wygodnym, niewyjściowym stroju i starych kapciach, oraz bez manicure'u i makijażu? W sensie, taki luźny dzien, ktory spedzasz tak bardzo 'domowo'. Zdarza Ci się, czy zawsze jesteś jak to się mówi 'wyjściowa' ? :)
    Pozdrawiam i z całego serduszka życzę wesołych świąt Tobie i mamie :)
    ps. komentuję tu baardzo rzadko, ale jestem 'z Tobą' od czasów photoblogowych. :) Początków, min dmuchanej rybki itp itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomalowane paznokcie to u mnie podstawa, po prostu w takich lepiej się czuję! :) ZDARZA! haha, nawet bardzo często, poza tym chyba jesteś nową czytelniczką skoro o to pytasz, bo dość często wspominam że nie maluję się na co dzień :)

      Usuń
  12. Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post i Wesołych Świąt

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:49

    Wiem, że troche nie czas,ale przeglądałam Twoje stare zdjęcia z wakacji i zastanawiam się w jakiej miejscowość były robione te zdjęcia http://plapart.blogspot.com/2012/07/beautiful-sunny-coast.html ?

    WESOŁYCH ŚWIĄT ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twoje takie typowe codzienne posty :)
    Wesołych Świąt Paula ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę wiedzieć gdzie zakupiłaś te fajne lampki co wiszą na Twoim łóżku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pepco, ale to chyba rok lub nawet dwa lata temu :) ale szukaj! może gdzieś dorwiesz

      Usuń
  17. masz najlepszego bloga jakiego widziałam, od dawna tu zaglądam i zawsze jestem zachwyconą Twoimi zdjęciami!
    http://paradokssy.blogspot.com/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13:15

    mam takie samo łóżko!!! jest najlepsze :D <3

    OdpowiedzUsuń