24 listopada 2014

silver BeGlossy


Wczoraj wróciłam do Warszawy, a przy okazji odebrałam z domu nowe pudełko glossy, które czekało na mnie już kilka dni. Szczerze mówiąc nie jestem jakaś zachwycona, bo z 6 sztuk, będę używała tylko 3. Reszta albo nie jest dla mnie, albo po prostu mi się nie przyda. Może bez zbędnych wstępów, tylko pokażę Wam co znalazło się w listopadowym beglossy, a na końcu liczbowo zrecenzuję minione pudło! Trochę się spieszę i dlatego wszystko pokrótce. 




Przy okazji powiem Wam, że to regenerum które widzicie powyżej jest świetne! Wczoraj miałam okazję go użyć i moje włosy wyglądały jak po wyjściu od fryzjerki. Do tego nie plątały się i były łatwe w rozczesaniu. Mogę Wam zdradzić że oceniam to serum najwyżej jak się tylko da! 

A teraz małe podsumowanie produktów z zeszłego miesiąca. Testowałam je dość intensywnie i stwierdziłam że było to jedno z lepszych jakie do tej pory miałam okazję dostać. Żaden z produktów nie został oceniony niżej niż 7/10! Także według mnie to pełen sukces i oby jak najwięcej takich. Cieszy mnie fakt że zarówno w październiku, jak i teraz jeden z produktów to coś do włosów. Jestem w trakcie komponowania mojego zbioru idealnego, dlatego chętnie je testuję.
 peeling z sanase nie zachwycił mnie, było go mało, ciężko roznieść go na skórze, ale zapach czekolady jak najbardziej zachowany / płyn 10/10, bardzo delikatny i przyjemny dla skóry, jak dla mnie super!
 aussie, coś o czym nigdy wcześniej nie słyszałam, a to była największa BOMBA tego pudełka! 10/10 zdecydowanie nie jeden raz kupię tą odżywkę / krem nawilżający super się sprawdza, jest łagodny i fajnie się rozprowadza tworząc taką cienką powłoczkę na naszej skórze, ale ten zapach masła.. ble!
cztery pory roku, może i tak, ale oleista mazia, która nijak nie chce mi się wchłaniać w paznokcie średnio mi odpowiada, dobrze że ładnie pachnie i wygodnie się aplikuje / maska której używała moja mama, dobrze nawilża!

Warto było przejrzeć post do końca, bo mam dla Was teraz świetną informację! Otóż w następnym poście pojawi się konkurs w którym osoby chętne wcielą się w rolę stylistek. Więcej powiem już niebawem! Jak podoba Wam się nowe beglossy? A może któraś z Was skusiła się na październikowe pudełko? Używacie któregoś z powyższych kosmetyków? Jestem ciekawa opinii!

30 komentarzy :

  1. Anonimowy18:30

    ile kosztuje takie jedno pudełko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:10

      Wszystko masz na stronie :) Ale żebyś się nie przemęczała powiem Ci, że ok 50zł.

      Usuń
  2. Jakoś Glossy nie przypadłby mi do gustu w tym miesiącu. Czasami żałuje że nie subskrybuję ale czasami się z tego cieszę ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również średnio mi przypadł ;) tak jak pisałam 3 produkty przetestuję

      Usuń
  3. Anonimowy14:51

    jak Ty pięknie pokazujesz te pudła glossy :o widać, że wkładasz w to dużo pracy!!! :o oby tak dalej, pozdrawiam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:51

    boże! pięknieeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:51

    genialna jestes, jedna z najlepszych blogerek ;) widac ze wkladasz duzo sserca w to co robisz BRAVO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:52

    Paula, jestes niesamowita! cala ta zawartosc super sie prezentuje :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:53

    fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:54

    Paula już nie mogę się doczekać konkursu, zdradź jakieś szczegóły :> hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dzisiaj wieczorem wszystko będzie jasne ;)

      Usuń
  9. Anonimowy14:54

    uwielbiam Cie, na serio!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:54

    widac ze Twoi czytelnicy sa dla Ciebie wazni ;) skoro robisz konkurs

    OdpowiedzUsuń
  11. co do pudełka to chyba skuszę się na regenerum do włosów, bo mam strasznie zniszczone :(

    zapraszam, jestem nowa na blogspocie! :) http://crueltrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mnie ciekawiło to pudełko!
    Nic nie używałam, ale skoro polecasz ten Regenerum to może kiedyś go wypróbuję ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią przetestowałabym Regenerum. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy00:11

    Stawiam, że konkurs będzie związany z sheinside i będzie do wygrania jakiś bon czy coś w ten deseń jak często robią :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic w ten deseń! :)

      Usuń
    2. Anonimowy23:37

      Oj ale blisko byłam tylko z tym, że chodzi o ubrania, dobre i to! :) Ale takiego konkursu nie spotkałam jeszcze nigdzie i Twój mi się bardzo podoba, ale jednak nie wezmę w tym udziału bo nie mam talentu jakiegoś w dziedzinie mody :)

      Usuń
  15. Anonimowy15:37

    lubisz chyba prowadzić bloga, bo przykłądasz mega dużo pracy do jego wygladu i postow, to widac !!!! :):):) pozdrawiam i zycze samych sukcesow

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15:38

    mam nadzieje ze bedziesz nieco bardziej ambitna od innych blogerek i nagroda nie bedzie znizka do sklepu ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie, to nie będzie zniżka :)

      Usuń
  17. Anonimowy15:38

    uwielbiam! te pudlo i kazde inne, super mial ktos pomysl by stworzyc cos takiego :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:39

    Paula! ty czarujesz tym blogiem, jest niezwykle ciekawy i z zainteresowaniem jeszcze nie jeden raz tu zagoszcze

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15:40

    te produkty z zeszlego przypadly mi do gustu, wszystkie byly superowe

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy15:40

    konkurs ! wreszcie

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy09:29

    Link exchange is nothing else except it is simply placing the other person's weblog link on your
    page at appropriate place and other person will also do similar for you.


    Feel free to surf to my homepage ... Beats Monster

    OdpowiedzUsuń