5 listopada 2014

once again


Jest już dość późno, ale stwierdziłam że muszę napisać posta. W sumie myślę o tym od dzisiejszego opuszczenia murów uczelni, gdyż pogoda na dworze była tak wyśmienita, że nie dało się zostać w domu. To byłoby po prostu grzechem! Spontanicznie zadzwoniłam do mojego brata, który mieszka obecnie jakieś dobre 20min. drogi ode mnie (autobusem!) i wreszcie udało nam się spotkać. Co prawda nie spacerowaliśmy jakoś szczególnie długo, ale wystarczyło czasu żeby pogadać, pośmiać się i oczywiście.. standardowo - robić zdjęcia. Powiem Wam szczerze, że za każdym razem kiedy jestem na warszawskim Starym Mieście, szukam miejsc, okoliczności i rzeczy których jeszcze nie sfotografowałam i jest mi coraz trudniej. Ale dla samego klimatu jaki tam panuje, dla tej architektury warto jest się wybrać, szczególnie jeśli na dworze świeci słońce! Fakt, faktem przez moje sprawy, typu doładowywanie biletu na kolejny miesiąc itd. na miejscu byliśmy jak już się ściemniało. Muszę Wam powiedzieć że działa mi to na nerwy, bo o 16 już zapada zmrok i strasznie ciężko zrobić wtedy jakieś interesujące zdjęcia, ale wrzucam to co udało się " wyrzeźbić ". Miłego przeglądania! Osoby które na bieżąco są ze mną i z moim blogiem, wiedzą doskonale że Stare Miasto w Warszawie odwiedzam bardzo często i nie, nie znudziło mi się, bo to jedno z najpiękniejszych miejsc w stolicy! 



Zdjęć nie jest zbyt dużo, ale mam nadzieję że chociaż w pewnej części udało mi się pokazać Wam to piękne miejsce, po raz kolejny zresztą! Wiecie co było ogromnym plusem? Mała ilość ludzi, bo jest środek tygodnia i fajnie było móc chodzić, jednocześnie nie musząc przepychać się między tryliardem ludzi którzy się o Ciebie obijają. Super sprawa! Kończąc, piszcie mi co tam u Was! Jak pogoda? Czujecie już nadchodzącą zimę, czy raczej jesień pełną parą? Nawiązując, niebawem mam zamiar zaopatrzyć się w jakieś zimowe łaszki!

20 komentarzy :

  1. Anonimowy22:40

    Kocham Warszawę ,Twoje zdjęcia mnie tylko w tym utwierdzają.Zazdroszcze Ci,że tam mieszkasz już ja jeszcze sobie troche poczekam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjecia, robisz chyba najpiekniejsze zdjecia na swiecie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy09:53

    genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:56

    zarówno Starówka jak i Ty jesteście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jak ślicznie!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też potwierdzam, że Stare Miasto jest najpiękniejszym miejscem w Warszawie. Można spotkać tam wielu ciekawych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:25

    jak bylam tydzien w Warszawie w wakacje to nie bylo dnia bez odwiedzenia Starego Miasta! To chyba najbardziej podoa mi sie w Warszawie. Jest świetne. Popołudniu spacerowałam z przyjaciółką a wieczorem zawsze na rowerach. Niesamowite miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!
    Ja osobiście uwielbiam Warszawę.:)
    Mnie również denerwuje mrok o godzinie 16.00 ://

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak zwykle zakochana w bokehu na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:16

    fajne masz te buty jaki to model ? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam teraz dokładnie, ale na butsklep.pl wejdź i szukaj w reebok'ach :)

      Usuń
  11. Robisz świetne zdjęcia , w czym je przerabiasz ? w jakim programie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Paula mam pytanie , jakiego używasz obiektywu do robienia portretów ?
    I w jakim programie przerabiasz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 do portretów najczęściej :) przerabiam w bardzo wielu ( photoshop, picassa, photoscape, trochę w internetowych itp. )

      Usuń
    2. Anonimowy00:06

      1.4 czy 1.8? Czy mogłabyś również powiedzieć co to za obiektyw z ostatnich zdjęć?

      Usuń
  13. Ale ten Twój kuzyn się zmienia! :)
    Takich zdjęć mi brakowało Paula!
    Nigdy nie byłam w Warszawie (mieszkam w Katowicach) i dziękuję, że fotografujesz to miasto, opowiadasz o nim, dzielisz się z nami swoimi poglądami w tej sprawie. :)
    Coraz częściej myślę, aby po liceum nie wyjechać do stolicy, ale obawiam się czy dam radę.. Całkiem nowe miasto, ogromna powierzchnia, mnóstwo ludzi.. Myślisz, że poradziłabym sobie?
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że tak, Warszawa da się lubić :)

      Usuń
  14. U mnie jesień, do tego piękna, ciepła jesień :)
    Kocham Warszawę i chciałabym kiedyś mieć ją na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń