26 listopada 2014

let's do it!





Dzisiaj coś kreatywnego! W związku z tym że zbliżają się święta, a na moim blogu nigdy w życiu nie odbywał się żaden konkurs, to stwierdziłam że warto! To zupełna nowość bo z reguły starałam się unikać tego szumu, obowiązków związanych z przeprowadzeniem konkursów i tak dalej. Ale nagle coś mnie natchnęło i bum! JESTEM. I nie, nie będzie to bon zniżkowy ani nic z tych rzeczy. Otóż do wygrania macie NAJNOWSZE / LISTOPADOWE  

beGLOSSY by MAFFASHION

Po kliknięciu w powyższy napis automatycznie przeniesiecie się na oficjalną stronę pudełek glossy i będziecie miały opisane co znajduje się w środku. Przy okazji chcę nadmienić że w jednym poście wstecz pokazywałam co ja dostałam. 
Strasznie się cieszę, że mam szansę czymś się z wami podzielić. Będzie to taka swego rodzaju rekompensata za to że mnie odwiedzacie i pomagacie utrzymać bloga w całości. Bez zbędnych wstępów przejdę do rzeczy.. 

Konkurs będzie polegał na stworzeniu outfit'u, który według was chętnie bym założyła. Postanowiłam niżej pokazać co udało mi się połączyć żeby ułatwić zadanie. Jednak by nie było za prosto, do każdej stylizacji musicie dołączyć któryś z zegarków jakie znajdziecie na www.danielwellington.com 
OBOWIĄZKOWO!!! Myślę że sprawa jest prosta! Poniżej dodaję obrazek z napisem w który klikamy i przenosi nas on w miejsce gdzie tworzymy stylizację.


Moje stylizacje:

1.

2.

3.

4.

INFO dla osób biorących udział:

1. robisz stylizację 

2. wysyłasz ją na mojego e-mail'a: 
paula.mroczkowska@spoko.pl 
z tytułem " NA KONKURS "

3. piszesz komentarz pod tym postem: " biorę udział " 

I czekasz na wyniki! Nic prostszego, prawda? Nie bawię że w różne przymusy typu zlajkuj mi instagrama, facebook'a czy coś jeszcze. To ma być dla Was taki " prezent ". Myślę że się opłaca! Życzę powodzenia i w razie pytań pytajcie w komentarzu. Na zgłoszenia czekam do 14 grudnia 2014! Wygra osoba która stworzy najlepszą według mnie stylizację. Powodzenia.

Na koniec dodam że warto zainwestować w jakiś super prezent dla bliskiej osoby i jednym z nich może być któryś z tych przepięknych, klasycznych zegarków od Wellington'a! Na kod: " holidayplapart " macie zniżkę 15% ważną do 31.12 To nie jest jakaś mega duża okazja, ale warto skorzystać! 

82 komentarze :

  1. Anonimowy17:04

    jak zdj zegarka tam dodac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy zrobić screen'a ( zrzut ekranu ) i w paincie odciąć niepotrzebne elementy zostawiając tylko zegarek, a potem wkleić ten zegarek :)

      Usuń
  2. Biorę udział! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mega fajny pomysł na konkurs! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział c:

    OdpowiedzUsuń
  7. poolinnaaa21:24

    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguu21:25

    biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:36

    biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne i zycze powodzenia

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23:36

    Czyżbyś dostała zegarek od DW? :D Ja chyba sobie odpuszczę udział w tym, nie mam jakiegoś talentu do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15:56

    mamy wybrac z tych stylizacji jakies rzeczy ktore bys zalozyla?? czy poszukac jakis innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się chce :) mi jest to obojętne gdzie wykonasz zadanie :)

      Usuń
  13. Anonimowy18:48

    Dodać samo zdjęcie stylizacji czy linka z stylistyki.pl ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obojętnie :) tak żebym była w stanie obejrzeć co przygotowałaś

      Usuń
  14. Marika Gr19:17

    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:31

    biore udział-justyna164@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16:16

    biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:07

    Biorę udział. malutka822@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20:09

    może być to outfit na lato?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo, wolalabym jesienno-zimowy

      Usuń
  19. Anonimowy20:50

    ile można wysłać stylizacji? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:27

    Paula mam takie pytanie czy stylizacja ma być na obecną porę roku czy może być i coś na ciepłe letnie dni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. preferuję raczej na obecną

      Usuń
    2. Anonimowy17:53

      Okej :)

      Usuń
  21. Anonimowy23:29

    Biorę udział
    olaa97.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy10:10

    biorę udział - a.malenczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział. :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17:05

    biorę udział!!

    OdpowiedzUsuń
  25. biorę udział;p

    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy22:03

    Biorę udział :) dominika.k17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy23:41

    biore udzial:)
    mac-marta1999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy17:16

    biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy20:33

    Cześć, Paula! :) Troszkę off-topem pojadę, ale mega zależy mi na Twojej odpowiedzi. Otóż wiem, że często robisz babeczki i ostatnio naszedł mnie pomysł zrobienia ich. Mam tylko problem z kupnem foremek, ponieważ nie mogę ich znaleźć. Gdzie Ty je kupujesz? Oraz drugie pytanie: czy ciasto robisz 'z pudełka', czy też masz jakiś własny przepis?

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19:35

    biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy21:51

    biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18:15

    Paula nie rozumiem... wycina sie screny ubrań i wysyła sie Tobie? ;o

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19:12

    biore udział

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy00:29

    Biorę udział:)- daria9021@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. biorę udział klaudiazakrzewska@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy23:14

    biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. biorę udział!;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy13:20

    Błagam, jak sie dodaje ten zegarek? :o gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  42. biorę udział
    marta.kisielice@interia.pl

    OdpowiedzUsuń