20 października 2014

simple way to relax


Pewnie nieraz zdarzają Wam się takie dni, kiedy jedyną czynnością jaką macie ochotę wykonać jest odpoczynek? Pytanie retoryczne.. każdy ma takie chwile. Chcę Wam w prosty sposób pokazać w tym poście co zrobić i czego do tego użyć, by w domowym zaciszu bardzo łatwo stworzyć sobie mini spa i oazę spokoju. Otóż ja - osoba która w swoim rodzinnym mieszkaniu ma i prysznic i wannę, doceniłam rolę tego drugiego dopiero po przyjściu na studia! Obecnie jestem w mieszkaniu w którym do dyspozycji mam tylko wannę i nawet gdybym chciała, to nie uda mi się wykorzystać jej jako prysznic. Zawsze wolałam wejść pod strumień lejącej się na mnie wody, niż leżeć w wannie, gdzie po chwili woda staje się lodowata.. dlaczego? To proste - ciągły brak czasu i przyzwyczajenie. Wczoraj, kiedy to wróciłam do Warszawy, pełna optymizmu i pozytywnego nastawienia do kolejnych dni na studiach ( nie, nie! nie wracam tu z ogromną ochotą! ), stwierdziłam że to jest ten dzień. Poszłam po kilka potrzebnych mi produktów i zrobiłam sobie kąpiel, po której moje siły wróciły, a umysł odpoczął od natłoku myśli. Tak na marginesie, muszę Wam powiedzieć że dziś czuję się całkiem dobrze, a pierwsze kilka dni na studiach w sumie mi się podoba. Wracając do tematu, nie mówię że często, ale postarajcie się znaleźć chwilę dla siebie. Stwórzcie sobie nastrój, według mnie podstawą są świeczki! Uwielbiam je zarówno jako dekoracja, ale też jako zapach i mam ich naprawdę sporo. Te których użyłam wczoraj są prawdziwą zapachową bombą!!! Samplery o woni truskawek w bitej śmietanie i plażowych drinków Bahama, pachniały już zanim zdążyłam otworzyć paczkę. Coś niesamowitego. Nigdy w życiu nie miałam tak intensywnie pachnących świeczek! Teraz pokażę Wam jak niewiele potrzeba by stworzyć sobie odpowiednią atmosferę i się zrelaksować.




1. płyn, olejek do kąpieli ( rossmann )
2. świeczki zapachowe www.goodies.pl  ( TU i TU+ talerzyki ( PEPCO )
3. ulubiona herbata ( Saga, owoce leśne )
4. coś słodkiego TK Maxx ( ciasteczka kawowe - makaroniki )
5. czasopisma, bądź książka 


Może macie jakieś inne, ciekawe sposoby odpoczynku? Chętnie poczytam! 

22 komentarze :

  1. Jestem ciekawa jak pachnie ten olejek do kapieli ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczki Yankee Candle i ten olejek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:11

    Miałam peeling z tej firmy i taki sam zapach - nieziemski! A co do mojego odpoczynku: wygodne ubrania (najczęściej jakieś dresy i t-shirt), kocyk, herbata, dobra muzyka/film i coś do przekąszenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:15

    czy jak mieszkasz z kolezanka w jednym mieszkaniu to dzielicie sie czy Ty swoje a ona swoje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy co masz na mysli.. Bo np. kosmetykami sie raczej nie dzielimy, ale za to w kuchni dla odmiany dosc czesto ;)

      Usuń
  5. Anonimowy18:59

    uwielbiam świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:00

    olejek wiśniowy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:05

    :) relaks w wannie

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:07

    Ten olejek ma boski zapach, ale u mnie nie sprawdził się z tej serii właściwie żaden bo strasznie słabo się pieniły i właśnie to jest jak dla mnie jedynym minusem. Najczęściej przed świętami kupuję sobie zestaw z masłem do ciała i chyba peelingiem bo opłaca się cenowo i taki prezencik sobie robię sama :) Aktualnie mam jeden ulubiony olejek do kąpieli za 4-5zł i odrobina go pozwala stworzyć mnóstwo piany, a dla mnie to jest pierwsza rzecz jaka jest potrzebna jeśli chodzi o relaks w wannie! Zwykle biorę ze sobą gazetę bądź książkę ewentualnie po prostu telefon i gram w coś albo słucham muzyki i tak spędzam dłuższą chwilę :)
    A dziękuję za zdjęcie gazety Glamour bo nawet nie wiedziałam, że już jest nowa! Denerwuje mnie to, że wydanie listopadowe (zresztą jak i każde) jest tak wcześnie do kupienia.. W poprzednim miesiącu udałam się do sklepu pod koniec września i żadnej już nie było... Sprawdziłam w kilku innych miejscach i wszędzie były wyprzedane! Jak dla mnie takie gazety powinny pojawiać się najwcześniej w ostatnim tygodniu miesiąca, a nie w połowie skoro 1 dnia miesiąca to wyczyn dla nich :) A jakie jest Twoje zdanie na ten temat?
    Ja już jestem na drugim roku studiów i powiem Ci, że aktualnie po tych pierwszych tygodniach nie mogę narzekać bo mam mało zajęć, niektóre zajęcia co któryś tydzień więc jest plus :) No i mam wf, z którego o dziwo jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zdania, moze po prostu u Ciebie sie tak zdarza, bo ja sobie nie przypominam nic takiego :)

      Usuń
  9. Anonimowy20:37

    W jakim sklepie można dostać te makaroniki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja odpoczywam siedząc sama w pokoju, popijając herbatkę i słuchając muzyki. Nic nowego w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazd naszych wina to przepiękna książka, wielbię ją♥ macarons są przepyszne, chyba muszę lecieć do Tk Maxxa, bo w sumie dawno ich nie jadłam, a co do yankee to jeszcze nigdy ich nie miałam :) ja zazwyczaj czytam jakąś książkę, oglądam film, jem coś słodkiego i piję gorącą herbatę, o cieplutkiej kąpieli z pianą i innymi kąpielowymi dodatkami nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się można naprawdę faaajnie zrelaksowac ;) milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydał by mi się taki odpoczynek, zastanawiam się nad zakupem Yankee Candle, są warte swojej ceny?
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:11

    jaki masz kontakt z dziewczyną która meszkasz ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nastrojowo.Śliczna.
    Mam prośbę.moglibyście poklikac w linki? Bardzo mi na tym zależy. Odwdziecze się obserwacja. Z gory dziękuje.
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń