27 października 2014

relax with beGLOSSY


Jakiś czas temu dotarło do mnie pudełko beGLOSSY, niestety nie byłam w stanie nic tu napisać przez problemy z internetem u mnie w mieszkaniu. Dzisiaj nadal jest z nim słabo, ale że przyjechałam do mojej koleżanki i będę u niej do wieczora, to stwierdziłam że to dobra okazja by pokazać Wam co otrzymałam w tym miesiącu. Niektóre z produktów już są w trakcie wypróbowywania i muszę powiedzieć że zawartość całkiem mnie zadowala!
Hasło tego miesiąca, to: " Zrelaksuj się! ". Na dworze zrobiło się strasznie zimno, a chłodne wieczory skłaniają do zaparzenia sobie herbaty i totalnego relaksu.. na marginesie, nie chce mi się wierzyć że już prawie listopad! Znowu zima, ciepłe ubrania, no i wszelkiego rodzaju choroby, które dopadają mnie zawsze podczas zmian pory roku. W ten weekend był u mnie mój chłopak i chyba mnie zaraził, bo czuję się fatalnie. Ale przechodząc do tematu postu..




Chciałabym Wam powiedzieć którego z produktów jestem najbardziej ciekawa, ale każdy z nich mnie interesuje! Czy któraś z Was skusiła się i zaczęła zamawiać pudełka glossy? Nie " odkryję Ameryki " jeśli powiem, że cholernie się to opłaca! Często cena jednej rzeczy w pudełku przekracza cenę całości, więc to super interes. Która chętna na domowe spa i odprężenie z pudłem glossy? 

22 komentarze :

  1. swietnie zaprezentowalas go bardzo mi sie podba

    Ja juz cie obserwuje jeśli jestes chetna odwiecz się : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zawartość pudełeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zamawiałam, ale chyba się na nie skuszę :)
    Zapraszam do mnie, na pewno odwdzięczę się za obserwację czy komentarz ;)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:59

    ide idą ubrania z sheinside i jak zamawiać ? czy mogę normalnie robić przelew ? proszę odpowiedz ! :)) +bardzo fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:56

      Kurcze... Często poruszany był ten temat w komentarzach więc sprawdź :) A jak nie to wpisz w google.. I nie ma przelewu tradycyjnego jeśli o to Ci chodzi, najlepiej przez paypal płacić :)

      Usuń
  5. zastanawiam sie nad zakupem, sama przyjemnosc sprawia odkrywanie ciekawych produktow i ta "niewiadoma". Tylko wada jest, ze nie zawsze wiemy, czy cos nam sie przyda :( czekam na recenzje, kilka produktów wyglada ciekawie

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. produkty można zawsze komuś podarować :)

      Usuń
  6. bardzo fajnie prezentujesz te pudelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś się skuszę :))
    http://debesisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:53

    ile kosztuje takie pudełeczko?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartość, odżywka Aussie jest na mojej liście do wypróbowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:24

    superrrrrr !!! świetne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:26

    jestem ciekawa co napiszesz po zużyciu :) czekam z niecierpliwością ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:38

    Kazde pudełko 50 zl?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy23:44

    Hej,podałabyś adres do photobloga Paci,albo blogspota o ile jeszcze ma ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Otrzymałam te same produkty, najlepsza była dla mnie odżywka Aussie :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:09

      Dziwne by było jakbyś otrzymała inne :p

      Usuń
  15. Świetna zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy01:02

    Ciągle się waham nad zamówieniem pierwszego pudełka.. Trochę minusem jest dla mnie to, że biorę coś w ciemno i nie wiem co otrzymam i jaka będzie moja reakcja po rozpakowaniu.. Obawiam się, że zamiast radości z otrzymanych produktów będzie rozczarowanie. Niby tak jak napisałaś wcześniej można komuś podarować dane produkty, ale znowu jeśli mam wydać 50 zł i oddać wszystko komuś to tak właściwie będą to wyrzucone pieniądze. Fajnie by było gdyby ta firma dawała jakieś wskazówki do tego co może się znajdować w następnych pudełkach :) Myślę, że w takiej sytuacji skusiłabym się na to :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy01:08

    Pisałam przed chwilą komentarz o tym, że fajnie by było jakby dawali jakieś wskazówki i teraz po sprawdzeniu na stronie jak wygląda zakupienie tego pudełka stwierdzam, że wiele osób odstrasza, a właściwie to zniechęca od zakupu możliwość płatności wyłącznie kartą płatniczą.. Fajnie by było jakby zrobili opcję zwykłego przelewu w banku, paypal albo chociaż płatności za pobraniem. Jak się wcześniej zastanawiałam czy nie zamówić tak teraz po sprawdzeniu możliwości płatności już wiem, że nie zakupię tego dopóki nie wprowadzą czegoś normalnego bo nie każdy chce używać swojej karty. Zresztą nawet gdybym chciała to i tak nie mam takiej możliwości. Jak masz tam jakiś kontakt z nimi czy coś to może podsuniesz im taki pomysł? :p

    OdpowiedzUsuń