31 października 2014

necessarily outsized


Już nie jeden, a nawet więcej niż dwa razy pisałam gdzieś tu na blogu, że uwielbiam swetry! W każdym wydaniu, kolorze, rozmiarze i kształcie. ( Nie bierzcie tego dosłownie ).. Niedawno otrzymałam paczkę z kolejną perełką do szafy. Zima się zbliża, a na dworze robi się upiornie zimno. Trzeba się zaopatrzyć w ubrania, które ochronią nas w jakimś stopniu przed mrozem. Szczerze nienawidzę zimowych zakupów, a chodzenie w kurtce to dla mnie prawdziwa udręka! Czuję się jak wieszak z ogromną ilością rzeczy, która go przeciąża. Niestety nie jesteśmy w stanie sprawić by zimy nie było, więc trzeba skutecznie z nią walczyć. Jeśli chodzi o mnie, to mam już kilka swetrów, ale jak wiadomo - nigdy za wiele! Bo jest tak że ten nie pasuje do tego, tamten do tamtego i ostatecznie okazuje się że nie mamy tego odpowiedniego. Dlatego myślę że akurat co do tej części garderoby, to nigdy za wiele! To tak jak ze spodniami. Dzisiaj pokażę Wam zwykły, codzienny outfit z oversize'owym, ogromnym swetrem w którym jestem totalnie zakochana! Wiem że niektóre z Was pewnie nieraz zaryzykowały i zamówiły sobie ubranie z tak zwanych " chińskich stron ". Chcę Wam powiedzieć że według mnie krótkie spodenki i właśnie swetry są warte uwagi. Zarówno www.choies.com jak i www.sheinside.com ( nie reklamuję, chcę ułatwić Wam wejście poprzez linki ), mają całkiem duży wybór. Także polecam tam zajrzeć, a w razie wątpliwości co do kupna, czy jakichkolwiek pytań, piszcie pod tym postem, a ja postaram się wyjaśnić wszystko co będę umiała. Dzisiejszy outfit jest dość elegancki i szykowny, ale na luzie. Przy okazji chcę Wam powiedzieć, że moje studia rozkręciły się już na dobre i zaczęła się nauka, także przepraszam za moją niską aktywność na blogu, na serio staram się jak tylko mogę. 



koszulka - bershka / buty - deichmann / spodnie - h&m /
 torba - ny / sweter oversize - TU

Muszę kończyć, bo już powinnam być u babci, a chcę się jeszcze wykąpać i jestem spóźniona.. stwierdziłam że najpierw dodam posta, ale ze zdjęciami się zeszło. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i waszą aktywność na blogu!

37 komentarzy :

  1. Śliczny sweterek ;-) Na pewno musi Ci być w nim cieplutko^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. takze jestem szalenczo zakochana w swetrach, ostatnio kupilam 3 i nie mam zamiaru na tym skonczyc! te grube i cieplutkie lub oversize najlepsze

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweter, a Ty pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie duże swetry! :) Spodnie są też genialne, świetnie modelują sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swetry to coś , co także uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten sweterek, musi być milutki :)

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:50

    Świetny outfit :D
    Można wiedzieć za ile kupiłaś tą torbę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem że nie pamiętam, ale stawiam że koło 100zł

      Usuń
    2. Anonimowy01:26

      Z taką wielkością to stawiam, że 120-160zł

      Usuń
  8. Świetny sweter, ja osobiście, uwielbiam takie!
    Kilka razy zamawiałam z choies.com i swetry bardzo mi się tam podobają.
    Cudowne zdjęcia.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:43

    nie przesadzaj z tą nauką! sama jestem na administracji i pierwszy rok jest lajtowy! praktycznie nic nie trzeba robić, a nauką tylko przez egzaminami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lajtowy?! to nie wiem w jakiej Ty szkole jesteś ;) u nas zaczyna się robić dość sporo materiału i mamy naukę, w sumie głównie pamięciówka, ale mamy :)

      Usuń
    2. Anonimowy23:43

      jestem na uwr :) też mi się wydawało ze jest dużo nauki, a wcale nie jest ;)

      Usuń
    3. Anonimowy01:25

      Wszystko zależy od szkoły i od wymagań wykładowców i to możliwe, że Paula ma ciężko :) Ja mam pół na pół bo jedni wykładowcy na lajcie pochodzą do wszystkiego, a inni nie dają spokoju :)

      Usuń
  10. Anonimowy20:13

    jak zrobić przelew w sheinside ? długo idą ubrania ?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak jest z przelewami, ale wszystkie informacje znajdziesz u nich na stronie, a ubrania idą bardzo długo :) do 2/3 tygodni

      Usuń
  11. Anonimowy23:33

    nie zimno Ci bez skarpetek w tych butach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy08:51

    Gdy nqpisalas do choies odrazubaoe zgodzili bo widzę E chyba nie robilas kolażu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ja do nich napisałam, a oni do mnie :) współpracuję z nimi na trochę innych zasadach, nawet nie mam tam konta :)

      Usuń
  13. Anonimowy16:27

    Jak się płaci w sheinside ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:24

      Przez Paypal polecam :)

      Usuń
  14. Zakochałam się w tym sweterku,idealny na jesień!

    crystalixus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:12

    świetne spodnie :) i ogólnie bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:05

    Mogłabyś co jakiś czas pisać posty o swojej szkole, jak wygląda kierunek administracja ?myślę ze wielse osób byłoby tym zainteresowane gdyż w przyszłości może planują wybrać sie na taki profil a takie posty przybliżył by im co nie co i rozwijało być może jakieś wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak świetnie tu wyglądasz! Sweterek cudowny, buty tak samo! :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również uwielbiam swetry ale nie te oversize :D
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No, no, sweter serio śliczny, podobnie jak spodnie - mega sexy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:25

    oczywiscie nie czepiam sie ani nic, ale czy nie powinno byc "oversized"? :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy00:58

    Paula a wiesz może jak wygląda sprawa ze zwrotem w choies albo sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia :) ale wydaje mi się że nie byłoby z tym większego problemu, napisz do nich :)

      Usuń
    2. Anonimowy15:09

      A okej okej :) Tzn mam chęć coś zamówić wreszcie z każdej ze stron i obawiam się, że mogę nie trafić z rozmiarem ale właśnie też mi się wydaje, że problemu jakiegoś by nie było :) Dziękuję :)

      Usuń