12 października 2014

my hair care!


Wiele razy pytaliście mnie o moje włosy, o ich pielęgnację, o to jak sobie z nimi radzę. Postanowiłam zrobić kilka zdjęć i co nieco o nich napisać. Dzisiejszy dzień zdecydowanie jest jednym z moich gorszych, nie tylko dlatego że to niedziela, nie tylko dlatego że jutro na 8 na uczelnię, nie tylko dlatego że niebawem zima.. ale jest wiele, wiele innych powodów. No ale przejdźmy do tematu. Otóż wbrew pozorom nie używam nie wiadomo jakiej ilości kosmetyków i nie wydaję na nie masę kasy. Często się zdarza że przykładowo kupuję szampon który aktualnie jest na promocji, dotyczy to również odżywek. Dążę ciągle do tego by stworzyć gamę produktów idealnych dla moich włosów. Jak wiadomo każdy ma inne, jedni grube, drudzy szybko przetłuszczające, a jeszcze inni strasznie rzadkie i poniekąd można się u nich dopatrzeć łysiny.. Ile ludzi tyle rodzajów! Osobiście uważam że dawanie rad dotyczących włosów, może i jest pomocne ale tylko dla osób które mają takie same. Jak wiecie ja mam dość długie włosy i szczerze mówiąc schodzi mi się z nimi w łazience o wiele więcej niż np. kąpię się pod prysznicem. Wymagają większej pielęgnacji niż te krótkie, przy czym dłużej się je suszy i prostuje etc. Jednak nie narzekam, bo ich struktura i dbałość jakiej ode mnie wymagają mnie nie przerasta. Przyzwyczaiłam się do nich i nie wiem czy kiedykolwiek byłabym w stanie ściąć więcej niż 2cm. Ogólnie jeśli chodzi o włosy, bardzo polecam Wam przynajmniej co 1-2 msc. iść podciąć końcówki, bo takie niepodcinane strasznie rzucają się w oczy i nie wygląda to fajnie. Poza tym trzeba unikać bardzo częstego mycia i starać się dobierać odpowiednie produkty. Niżej pokażę Wam jak obecnie wyglądają moje włosy, na kilka tygodni po podcięciu i jakich na tę chwilę używam kosmetyków. 




Produkty które możecie zobaczyć powyżej są dla mnie dość dobre, aczkolwiek zdecydowanie ten batiste ( suchy szampon ) średnio mi odpowiada. Poza tym jest super odżywka syos do psiukania. Szampon + odżywka w jednym z  timotei o zapachu kokosa, a o produkcie z pantene przeczytacie w recenzji glossybox'a z września, który już niebawem się tu pojawi! Gumeczki, które jednocześnie świetnie sprawdzą się w roli bransoletek są z gorąco polecanej przeze mnie strony fashionmuffin.pl 


uprzedzając pytania: crop top (TU) / narzutka i leginsy H&M

Oto moja ulubiona opcja uczesania na każdą okazję i wygodnie! Koczek to chwila roboty, a sprawia że włosy nie pałętają się wszędzie i nie wpadają nam w oczy. Jako minus długich włosów mogę podać to, że strasznie wypadają - w ogromnej ilości! Są dosłownie wszędzie, są jak mój cień. Gdzie się nie pojawię tam zostawiam włosy. Ale na to też są sposoby! Tu, pod tym postem możecie zadać jakieś inne pytania dotyczące włosów na które chętnie odpowiem! Buziaki

40 komentarzy :

  1. Anonimowy17:00

    Piękne włosy :D Moje są długie, długości może takiej jak Twoje i strasznie wypadają :/ do tego są "ulizane" być może właśnie przez to że są długie i ciężkie. Planuję skrócić o jakieś 5-6 cm :) i zmienić nieco ich wygląd :p a jak sprawdza się ten szampon z timotei ? Nie przetłuszcza on Twoich włosów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przetłuszcza, aczkolwiek zapach mógłby być bardziej intensywny i dłużej się utrzymywać :)

      Usuń
  2. Miałam włosy ciut dłuższe od twoich i dziś ścięłam je ok 15 cm :)
    Szkoda mi było, no ale były już dosyć zniszczone i coraz to więcej ich wypadało.
    Co do posta to świetny. Ja używam teraz Garniera cytrynowego z jakąś termoaktywną formułą.
    Jak dla mnie świetny, włosy po nim pięknie pachną :)

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam włosy ciut dłuższe od twoich i dziś ścięłam je ok 15 cm :)
    Szkoda mi było, no ale były już dosyć zniszczone i coraz to więcej ich wypadało.
    Co do posta to świetny. Ja używam teraz Garniera cytrynowego z jakąś termoaktywną formułą.
    Jak dla mnie świetny, włosy po nim pięknie pachną :)

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mialam problem z wypadajacymi wlosami, kiedy byly dlugie, 2 miesiace temu scielam je przed biust i nie sa juz tak oklapłe (ze wzgledu na ciezar) jak wczesniej, jednak bardzo szybko mi rosna i jeszcze nie wiem do konca, co dalej, na wypadanie wlosow swietne sa tabletki "maca", dzieki nim praktycznie calkowicie przestaly mi wypadac wlosy, a paznokcie byly bardzo twarde

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoje włosy! Ja zawsze mam problem z tym, by podciąć końcówki, bo boję się, że fryzjer obetnie więcej niż powinien!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne włosy! A na wypadające włosy polecam szampon Radical ;-)
    Ok 15zł w Rossmannie ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:39

    Mam pytanie:) Nie wiesz jak mogłabym odbudować włosy? Prostuję regularnie od 2/3 lat, gdy zastosuję odżywkę pomaga ona na jeden dzień. 2 miesiące temu obcięłam 10 cm włosów z myślą że to coś pomoże, lecz jednak włosy wyglądają jeszcze gorzej gdyż są krótsze a zniszczone tak samo jak wcześniej. Czy możesz mi podać jakieś kroki lub porady dzieki którym będę mogła odbudować włosy choćby do średniego stanu? Oby, bo jak nic mnie nie uratuje to chyba skieruje się ku obcięciu włosów na zero i czekaniu na wzrost nowych.....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że skoro koniecznie musisz prostować swoje włosy, to może używaj jakiegoś spray'u przed prostowaniem czy czegoś w ten deseń

      Usuń
    2. Anonimowy23:30

      Zacznij prostować włosy na szczotce! Uwierz mi, że będą o wiele mniejsze zniszczenia :) Ale jeśli po obcięciu dalej prostujesz to nie licz na jakieś cuda.. Jeśli nie dasz rady bez tego żyć to jak napisałam wcześniej zacznij prostować na szczotce płaskiej :) A co do kosmetyków to spróbuj pobawić się z produktami aptecznymi, a nie drogeryjnymi :) Bierz jakieś tabletki wzmacniające włosy i spróbuj robić domowe maseczki i zobacz jak to będzie :) A jak nie to idź do fryzjera dobrego i poproś o radę :)

      Usuń
  8. Anonimowy19:05

    jak patrzę na twoje włosy to żałuję każdej czynności niszczącej moje włosy na nich wykonanej, miałam jako dzieciak włosy za tyłek a gęste tak jak ze 3 może i więcej razy twoje, teraz fakt też są długie, ale tak wypadają od prostowania, że aż się załamuje... co to szamponu jest idealny włosy są po nim strasznie gładkie i fajnie się on pieni, jeśli chodzi o odżywki sama poluję na jakieś dobre, a jeszcze nigdy nie trafiłam na coś idealnego do moich włosów, raz kupiłam taką fajną maskę na włosy fakt tania nie była, ale dobra, a wycofali ją ze sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy są pewną wizytówką człowieka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:11

    Śpisz w związanych czy rozpuszczonych włosach? Spotkałam się z różnymi opiniami. Raz, że spanie w związanych włosach jest lepsze, bo nie plączą się podczas snu i się nie łamią, a raz, że od noszenia spiętych włosów, właśnie one się kruszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się spotkałam z obydwoma z tych stwierdzeń :) szczerze mówiąc różnie to bywa, raz śpię w związanych, raz w rozpuszczonych

      Usuń
  11. Paula.. nie myślałaś, żeby zrobić sobie tatuaż? :) świetnie byś z nim wyglądała! Masz idealne ciało! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne masz włosy:) mi na nieszczęście dość intensywnie wypadają, i nie mogę sobie z tym poradzić.

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne masz te włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje włosy, są piękne! :) Jeśli chodzi o moje włosy, to zauważyłam, że im mniej uwagi im poświęcam i im mniej stosuję wobec nich pielęgnacji, to są w lepszym stanie. W ciągu dwóch, trzech miesięcy urosły mi o dobre 10 centymetrów, nie wypadają... A naprawdę nic z nimi nie robię. Magia :o
    Może dodasz jakiś post o tym, jak traktujesz swoje paznokcie? Z chęcią bym o tym poczytała :)

    Zapraszam do siebie. Pierwszy post za mną i będę wdzięczna za każdą opinię czy radę. Miłego wieczoru! ;)
    http://tandetne-zombie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe że się pojawi :) pomyślę nad tym!

      Usuń
  15. Anonimowy19:51

    Ja ogólnie polecam jakikolwiek szampon z olejkiem arganowym. Włosy są po nim miękkie w dotyku. Z odżywek stosuję spray z glisskura, który również polecam, włosy są miękkie i lśniące. I tylko dzięki tym dwóm produktom i suszeniu włosów zimnym powietrzem, moje włosy są w bardzo dobrym stanie :) mało produktów, ale za to dobrych, potrafi zdziałać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:30

      Lepiej sam olejek arganowy stosować na końcówki :D

      Usuń
  16. Zazdroszczę takich pięknych grubych i długich włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne włosy, nie można się napatrzeć :) Ja uwielbiam szampony z Timotei i Garnier, świetnie pachną :)

    http://myminner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:59

    Co ile czasu myjesz włosy? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23:32

    http://3.bp.blogspot.com/-CeBV_K83vpM/VDqS_kNz4AI/AAAAAAAAWEM/TM7hgkOKdTE/s1600/IMG_4142.png - szczotki TT nie powinno się tak trzymać bo te całe włoski (nie wiem jak nazwać to) rozjeżdżają się na boki co u Ciebie na zdjęciu widać już. Odwrotnie ją kładź :) Ja swoją kładłam tak jak Ty i niestety trochę się uszkodziła :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeny, zazdroszczę Ci tak pięknych włosów, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twoje włosy, są takie piękne i zdrowe... :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne włosy! Ja używam podobnych kosmetyków, lecz przez prostowanie zniszczyły mi sie :/
    Świetne zdjecia!

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam długie włosy i też mi strasznie wypadają.Masz na to może jakiś sposób?A i czy tangle teezer jest lepszy od zwykłej szczotki? :)
    usuallyandhappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18:41

    polecam odżywkę Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne masz włosy! Polecam maskę z Ziaji- zwłaszcza tą do zniszczonych. Fajnie działa i jest tania ok. 6 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy12:00

    Wypadanie włosów to również mój problem. Czy próbujesz temu jakos zaradzić ? Witaminy, specjalne szampony, odżywki ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:55

    Piękne włosy ;). Ile centymetrów (jeśli wiesz)?
    Mam włosy identycznej długości jak twoje. Od pół roku nie prostuje włosów, chodzę spać w mokrych, rano gdy wstaje i chciałabym iść do szkoły w rozpuszczonych włosach to nie mogę, bo na mojej głowie, a konkretnie na czubku głowy (przy czole) powstaje takie jakby siano stojące zniszczone od prostownicy krótkie włosy. Co można z tym zrobić jakiś szampon czy odżywka cokolwiek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:44

      Nie lubię się czepiać, ale skoro identycznej długości masz jak Paula to swoje zmierzyć możesz :p NIE CHODŹ SPAĆ W MOKRYCH WŁOSACH!!! Spróbuj jakieś maseczki domowe ;) Ale sprawdź jak Twoje włosy będą się zachowywały na drugi dzień gdy położysz się spać w suchych włosach, a nie mokrych :)

      Usuń
  28. Spróbuj maski KALLOS COSMETICS KERATIN ! strasznie pomaga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ajj, uwielbiam Twoje włosy *,*
    już bardzo dawno temu śledziłam Twojego bloga i zachwycałam się Twoim stylem, później miałam trochę przerwy, a teraz wróciłam i nadal taka świetna Paula, a nawet lepsza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czekałam na ten post :D masz długie, piękne włosy - zazdroszczę Ci ich! ja sama miałam kiedyś włosy do pasa i od momentu kiedy je obcięłam (gimnazjum) już nie potrafię takich zapuścić, mimo tego, że mi rosną dość szybko, ale to chyba kwestia tego, że jest długość przy której od razu decyduję się na skrócenie ;p nigdy nie używałam Batiste (ogólnie suchego szamponu) i chętnie wypróbuję :) uwielbiam te gumki do włosów, moja babcia się śmieje, że to guma od starych babcinych gaci, hahaha♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy20:18

    Paula, co powiesz o gęstości swoich włosów? Podobno im dłuższe, tym szybciej tracą na objetości

    OdpowiedzUsuń