15 października 2014

glossybox from September

Minął kolejny miesiąc, a przy tym następne otrzymane przeze mnie pudełko glossybox zostało przetestowane! Na wstępie chcę powiedzieć, że to sierpniowe nie ma sobie równych. Było tam tyle interesujących kosmetyków że żadne inne pudełko tego nie przebije. Ale teraz mamy połowę września UPS! miałam na myśli październik, a więc o kosmetykach właśnie z tego miesiąca chcę napisać. Jest 6 sztuk z czego używałam tylko 3, a resztę sprezentowałam mojej mamie, bo albo nie odpowiadał mi skład, albo dany kosmetyk nie był odpowiedni dla mojej skóry. Także bez zbędnych wstępów przejdę już do oceny poszczególnych produktów.



PANTENE PRO-V
Błyskawiczny Tonik Wzmacniający

21,99 zł / 95 ml (Pełnowymiarowy produkt)
Jak dla mnie rewelka! Moje włosy po tym toniku pachną pięknie i u nasady fajnie się unoszą. Dość długo się utrzymuje i nie pozostawia włosów tłustych.
Nie wiem dlaczego, czytając opinie internautów wiele razy natknęłam się na negatywy. Jak dla mnie jest to godne polecenia, bez wątpliwości!

BENEFIT COSMETICS
it's potent! eye cream

129,00 zł / 14g (Pełnowymiarowy produkt)
Kolejny produkt z tego pudełka, który jest przeze mnie używany do tej pory, to właśnie ten mini kremik! Super się sprawdza jeśli chodzi o likwidację cieni pod oczami i rozświetlenie. Co do tych cieni, to nie mam dużego problemu, ale wiadomo, a to się człowiek czasem nie wyśpi, a to coś.. SUPER!

YVES ROCHER
Wydłużający tusz do rzęs 360°

42,00 zł / 8 ml (Pełnowymiarowy produkt)
Oprócz oryginalnego wyglądu i fajnej szczotki, tusz nie zachwyca. Bardzo powoli wysycha, co dla mnie jest wielkim minusem, a po tej firmie spodziewałam się czegoś lepszego. Nie jestem na nie, ale myślę że raczej się na niego nie skuszę.

RedBlocker
Krem do skóry naczynkowej, na dzień

28,00 zł / 50ml (Pełnowymiarowy produkt)
Skóra nawilżona, naczynka lekko zredukowane, no bo jakich rewelacji można się spodziewać po kremie? Makijaż lepiej się trzyma. Podobno strzał w dziesiątkę!

Isis-Pharma
Glyco-A 12%

85,00 zł / 30 ml (Pełnowymiarowy produkt)
Próbka jest tak mała, że efektów w sumie zbyt dużych też nie można się spodziewać. Skóra miękka, no ale ta ilość jest mikroskopijna! 

Bee Pure
Bee Venom Face Mask

259,00 zł / 50 g (Pełnowymiarowy produkt)
Maseczka dająca bardzo mały efekt, jej ilość jest niewielka, a skóra po użyciu lekko poczerwieniała. Nie polecam!

To tyle! Mam nadzieję że recenzje zarówno tych, jak i wielu innych produktów dają wam do myślenia i pomagają dokonywać trafnych wyborów, bo o to właściwie mi chodzi! Czy któraś używała jakiegoś z tych kosmetyków i może powiedzieć coś o nich? Może macie odmienne zdanie? Chętnie poczytam opinie!

29 komentarzy :

  1. Szkoda, że nie rozłożyłaś recenzji na kilka postów, wtedy moglabyś trochę bardziej szczegółowo opisac każdy z produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:40

      Ale po co tak? To nie jest żaden blog o tematyce kosmetyków :) Jak dla mnie taka recenzja jest okej :)

      Usuń
    2. Anonimowy10:53

      wlasnie! Paula prowadzi bloga ze wszystkim i o wszystkim, wiec wydaje mi sie ze raczej nie bylaby za recenzowaniem wszystkiego oddzielnie, wazne ze ma na to czas i tu zaglada :)

      Usuń
    3. nie chcę tego rozkładać! mam tu do poruszenia również wiele innych tematów, więc nie mogę krążyć tylko wokół kosmetyków

      Usuń
  2. Anonimowy18:46

    napisałaś,ze mamy połowę września, a przecież jest październik hahah zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:41

    Jedna uwaga, masz błąd w poście chyba bo chodziło Ci zapewne o połowę października, a nie września :)
    "Ale teraz mamy połowę września, a więc o kosmetykach właśnie z tego miesiąca chcę napisać."

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy04:03

    jest połowa października ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie prawidłowa recenzja produktów :D
    Zapraszam http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:06

    Jakoś bardzo wysoko oceniasz te produkty. Oceny ostatniego produktu nie pojmuje totalnie. Piszesz, że daje małe efekty, skóra poczerwieniała i nie polecasz a do tego cena tak wysoka i 5 punktów? Nie powinno być zero skoro taki słaby ten produkt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:52

      5/10 to polowa, wiec nie jest wcale wysoko ;) ...........

      Usuń
    2. 5/10 to nie jest wysoka nota ;)

      Usuń
  7. Anonimowy17:46

    I wanted to thank you for this fantastic read!! I
    definitely enjoyed every little bit of it. I
    have got you book-marked to check out new things you post…

    Here is my website ... Visit Website

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:41

    To ze wolno wysycha tusz to akurat jest plus.. Widac ze sie nie znasz bo sie nie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:51

      jak dla kogo :)

      Usuń
    2. plus? mnie to denerwuje! zawsze musi mi się rozmazać, a przy wolnym wysychaniu tym bardziej

      Usuń
    3. Anonimowy22:48

      Plus? Tzn dla Ciebie może i plus, ale nie mów komuś, że się nie zna skoro sama nie masz pojęcia w 100% :) Przecież każdy wie, że lepiej jak tusz wysycha szybko i wtedy można dać drugą warstwę jeśli trzeba, niż jak schnie i schnie i się rozmazać łatwo można :)

      Usuń
  9. Anonimowy14:45

    możesz napisać jaka jest nazwa instagrama Moniki bo nie mogę znaleźć. Proszę i dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:38

    wiem że to może pytanie nie z tej beczki, ale bardzo zależy mi na odpowiedzi . Czy kiedy składałaś papiery na studia potrzebne było świadectwo ze szkoły sredniej czy same wyniki matur starczą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świadectwo chyba też, ale nie jestem pewna :o

      Usuń
  11. Anonimowy10:50

    bardzo fajne recenzje!!! POZDR

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy10:50

    ale super ;) zgadzam sie

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:51

    czekam na zdjecia jesiennej stolicy z niecierpliwoscia ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że niebawem się takie pojawią :)

      Usuń
  14. Anonimowy10:54

    mega poscik i zgadzam sie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12:15

    I really like what you guys are usually up too. This type of
    clever work and coverage! Keep up the wonderful works guys I've incorporated you guys to our blogroll.


    My web blog :: Louis Vuitton Replica

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:52

    This is really interesting, You are a very professional blogger.

    I have joined your rss feed and sit up for searching for more
    of your wonderful post. Additionally, I've shared your site in my
    social networks

    My website: Christian Louboutin Heels

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14:16

    whoah this weblog is fantastic i love studying your articles.
    Keep up the great work! You realize, many persons are
    hunting round for this information, you can help them greatly.


    My weblog ... Discount Louis Vuitton

    OdpowiedzUsuń