20 września 2014

time for beauty


Mamy już wrzesień czyli kolejne pudło glossybox'a jest już u mnie. Szczerze mówiąc ciężko mi cokolwiek powiedzieć na jego temat, bo wszystkie kosmetyki jakie się w nim znalazły są mi zupełnie obce i chętnie je przetestuję. Mam nadzieję że dorówna temu z sierpnia, które było znakomite! A póki co zaprezentuję Wam jak wszystko wygląda po otwarciu. Czy któraś z Was zdecydowała się na zamawianie pudełek beglossy? Jesteście zadowolone? 




Pierwsze wrażenie? Kosmetyków jest o wiele mniej niż miesiąc temu, ale są imponujące i mogą okazać się skuteczne! Z pudełka będę używała tylko trzy produkty, czy domyślacie się które to będą? Żeby było łatwiej odgadnąć o które może mi chodzić, przybliżę Wam każdy z nich! Wpadło Wam coś w oko? 


Które z produktów najbardziej przyciągnęły Waszą uwagę? 

23 komentarze :

  1. przydałby mi się taki tonik wzmacniający! :)
    poklikasz u mnie? to dla mnie mega ważne...
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam produkt z tej serii panteene i jest swietny :)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tonik do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja uwagę najbardziej przyciągnął Red Blocker ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    P.S.: U mnie na blogu ogromna prośba. sprawdź, czy ona Ciebie dotyczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. również nie znam tych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:29

    Hej Paula.
    Jak zamówić takie pudełko i ile ono kosztuje? Czekam na odpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.beglossy.pl/sklep tu wszystkie pytania powinny stać się jasne! :)

      Usuń
  7. Chyba się skusze na takie pudełeczko ;)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie: http://katze-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niedawno myślałam o takim pudełeczku, jednak poczekam trochę. Nie jestem posiadaczką wielu kosmetyków itp.
    Do włosów szampon i odżywka, do twarzy peeling, krem, puder i czasem tusz - to wszystko. Może kiedyś się na nie skuszę:)
    Co do tuszu moja mama go całkiem niedawno miała i jest nawet ok. Choć na początku sklejał rzęsy i bez szczoteczki do rozczesania by się nie obeszło, ale opróćz tego był całkiem niezły.

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Co zrobić, żeby mieć takie pudełko ??? Trzeba wysłać do nich jakąś wiadomość czy jak ? Pozdrawiam ciepło ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to działa raczej tak że to oni się odzywają ale z tego co wiem mają komplet osób :) ale jeśli chcesz to odezwij się do nich

      Usuń
  10. świetne kosmetyki :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/09/to-az-miesiac.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy03:19

    It's in fact very complex in this busy life to listen news on Television, so I simply use the web for that purpose, and obtain the
    most recent news.

    Feel free to visit my blog post :: Sinking Foundation Repair Costs Colorado Springs CO

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pudełeczko! I jak zawsze się zachwycam zdjęciami ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:34

    Będziesz używała tuszu, toniku do włosów i rozświetlającego kremu na cienie pod oczami, zgadłam? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10:38

    hej :) czy polecasz repetytorium z matmy "jak zdać mature z matematyki"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak :) dużo zadań z tego repetytorium robiłam, ale najlepiej zapytaj nauczycielki jakie książki poleca

      Usuń
  15. Anonimowy19:25

    czy mogę zamówić tylko jedno pudełko ? bo tam jest napisane, że w każdej chwili mogę zrezygnować, czyli kupując jedno jestem zobowiązana zamawiać co miesiąc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że możesz, ale nie jestem pewna! :) napisz do nich, szybko Ci odpowiedzą: kontakt@beglossy.pl

      Usuń
  16. Anonimowy10:06

    moglabys powiedziec jakich filtrow/efektów uzywasz do zdjec? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11:11

    jaki masz model canona? robi bardzo ladne ujecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:31

      Nie jestem Paulą ani nie chcę być wredna, ale czy to taki wyczyn poszperać trochę na blogu i sprawdzić starsze posty? :) Albo chociaż kliknąć w zakładkę "O mnie"? :) http://plapart.blogspot.com/p/o-mnie.html masz link skoro to taki wyczyn :)

      Usuń