24 września 2014

something new...


Tego posta miałam dodać już wczoraj, ale w związku z tym że praktycznie cały dzień spędziłam w Warszawie załatwiając sprawy nie mogące czekać, to piszę dzisiaj. Wiele osób zadaje mi pytanie na temat który miałam poruszyć pod koniec września, czyli moja najbliższa przyszłość, studia, mieszkanie.. oczywiście ten post się pojawi! Nie zapomniałam o tym i już niebawem wszystko Wam powiem, wszystko w miarę możliwości. Dlaczego tak zwlekam? Tego też dowiedzie się niedługo. Dzisiaj chcę pokazać Wam coś, co było dla mnie zupełną nowością w świecie fotografii. Od jakiegoś czasu szukałam osoby która mogłaby wraz z moją siostrą pozować mi przed obiektywem. Kiedy już ciuchy doszły stwierdziłam że nie ma co zwlekać i podjęłam decyzję, której z resztą zupełnie nie żałuję. Strasznie lubię rozwijać moje fotograficzne doświadczenie i jestem w pełni świadoma że to właśnie praktyka jest jednym z aspektów które udoskonalają fotograficzne umiejętności. Oprócz tego że przez chwilę kropił deszcz a wiatr uderzał w ciała dziewczyn z ogromną siłą i czasem ciężko im było skupić się na obiektywie, przez chłód jaki hulał dookoła..pogoda była znośna, jak to mówią " dla chcącego.. ", no i się udało! Mam to co chciałam, niebawem zdjęcia będzie można oglądać na stronie na facebook'u z moimi fotografiami. Już nie mogę się doczekać kiedy je wrzucę, a teraz jak zwykle trochę backstage'u!




BLACK DESS  >TUTAJ< / WHITE DRESS >TUTAJ<

Poniekąd chciałam sprawdzić siebie, spróbować jak to jest mieć przed obiektywem nie jedną, a dwie w tym przypadku piękne kobiety i powiem Wam że łatwo nie było, ale za to na wesoło. Myślę że w fotografii trzeba korzystać z każdej okazji jaką daje nam życie, szlifować umiejętności. 

38 komentarzy :

  1. Anonimowy16:06

    Kupujesz sukienki do sesji czy dostajesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:07

    Zarabiasz jakos, odkladasz pieniądze czy dostajesz od mamy na zakupy i wyjścia ze znajomymi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiem odkładać, ale chcę się nauczyć :)

      Usuń
  3. Ojej jakie śliczne te zdjęcia wyszły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:51

    Kinga :)))! Kiedy zdj na fb?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:38

    Tak masywne buty nie pasują do lekkiej białej sukni. Całkowicie psują efekt :( Po za tym zdjęcia zapowiadają się być piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lity są tu takim kruczkiem, który ma zwiększyć wzrost :D unikałam ich na zdjęciach, bo zdaję sobie sprawę jak to wygląda!

      Usuń
  6. ojeju, znowu twoje zdjęcia zainspirowały mnie do czegoś nowego.
    Zawsze jak nie mam weny, wpadam na twojego bloga :) myślę że to nic złego.
    uwielbiam twoje zdjęcia :*

    http://fashion-and-not-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:59

    Hej, mam pytanie: kupujesz coś swojemu chłopakowi z okazji dnia chłopaka? masz jakieś pomysly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się tu wypowiadać na ten temat, bo on czasem wchodzi mojego bloga :D

      Usuń
  8. Anonimowy20:11

    Czy można się z Tobą umówić na zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można napisać do mnie na mojej stronie na facebook'u :)

      Usuń
  9. Fantastyczne zdjęcia! Czy poprawiasz je w jakimś programie? :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://girl-in-the-mask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, masz talent :) czekam niecierpliwie na reszte zdjęć! :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12:50

    tak tylko w ramach wyjaśnień bo niby tak dużo czytasz i w ogóle, ale nawet nie zdajesz sobie sprawy że nigdy nie powinno się obcinać modelce palców itp ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w ramach wyjaśnień - doskonale zdaję sobie z tego sprawę :)

      Usuń
  12. czekam na zdjęcia :D ogólnie trochę szczegółów mogło być bardziej dopracowane, ale.. ćwiczenia czynią mistrzem, a to dopiero Twoja 1-sza taka sesja <3 powodzenia, uwielbiam Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczegółów? przecież jeszcze nawet nie dodałam zdjęć :o

      Usuń
    2. Anonimowy12:14

      grunt to czytanie ze zrozumieniem ludzie :P

      Usuń
  13. Anonimowy14:16

    Jako, że jesteś osobą prowadzącą bloga, na którego wchodzą tysiące osób powinnaś również zwrócić uwagę na swoją pisownię. Nie mówię tutaj o ortografii, bo nie ma tutaj się do czego przyczepić, ale mówię o formie i sposobie pisanie. W polskiej pisowni nie ma takiego słowa, jak "strasznie lubię". itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zwracam uwagi na takie bzdety :) każdy wie o co chodzi, więc nie ma co się doszukiwać na siłę

      Usuń
    2. Anonimowy22:19

      HAHA Tobie anonimie to chyba bardzo sie nudzi, że zwracasz uwagę na coś takiego ... czasami ludzie mnie strasznie dobijają ...ciesz się życiem a nie zawracasz sobię głowe takimi pierdołami ...

      Usuń
  14. biała suknia jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia na balkonie przepiękne *.*

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20:42

    ta paulina pierwszy raz na sesji? bez obrazy oczywiscie bo zdjecia są bardzo udane ale moim zdaniem powinna jeszcze się nauczyć bo Kinga radzi sobie świetnie ale Paulina widac ze tak nie bardzo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie nie pierwszy z tego co wiem, ale ze mną pierwszy raz :)

      Usuń
    2. Anonimowy01:29

      Trochę nad wyrazem twarzy musi popracować i będzie idealnie :)

      Usuń
  17. Anonimowy21:14

    ile twoja kuzynka ma wzrostu że potrzeba było go zwiększać litami? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy23:41

    Zdjęcia na fb oglądałam, świetne wyszły, nie powiem coś fajnego, świeżego i nowego u Cb :) ale mam 1 ale. Trochę rzuca się w oczy to że Kinga na każdym, serio na każdym zdjęciu (może oprócz 1,2) z nowej sesji ma usta otwarte! Dużo modelek owszem, otwiera usta ale nie aż tak! To ma być minimalny ''otwór'' że się tak wyrażę. Jak miałam zdjęcia u profesjonalnego fotografa to tez mi kazał otwierać lekko,ale max5mm ustra i nie często. W sesjach liczy też się mimika twarzy - niech też trochę nad tym popracuje! :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11:59

    sesja na fb prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:08

    Wyszło genialnie :) mogę oglądać zdjęcia z fb godzinami. A tu najlepsze jest zdjęcie w kurtkach :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:17

    uwielbiam posty z backstage'u :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń