21 września 2014

photos on paper? why not!


Właśnie leżę wygodnie w moim łóżku i czekam z niecierpliwością na finałowy mecz i pewnie większość z Was robi aktualnie to samo? Jednak zanim wszystko na dobre się rozpocznie, chcę pokazać Wam coś, co ostatnio skradło moje serce. Jako fotograf-amator (bo tak trzeba to nazwać) lubię oglądać zdjęcia, przeglądać zarówno albumy, jak i programy do edycji. Jestem w tym totalnie zakochana i cieszę się jak dziecko kiedy znajdę cokolwiek związanego z moją pasją. Jak to poważnie brzmi.. PASJĄ. Ale tak - fotografia to moja pasja, faktycznie. Lubię czasem wziąć do ręki którąś z moich książek i po prostu przeglądać zdjęcia, bo któreś z nich może mnie nagle zainspirować. Wtedy pojawia się nowy pomysł, zajawka na jakąś nową sesję, jakiś zalążek! Na pewno jakieś 98% z Was zna aplikację jaką jest INSTAGRAM. Niektórzy zakładają, bo dzielą się pięknymi fotami, inni zakładają bo inni też mają, a jeszcze inni nawet nie dodają zdjęć. Ja jako osoba która z fotografią łączy 3/4 życia nie obyłabym się bez instagram'u i muszę powiedzieć że chyba jestem lekko już uzależniona? Codziennie tam wchodzę, przeglądam. Pewnie głównie przez wyskakujące powiadomienia. Super sprawa! Jako blogerka z dość długim stażem, mogę śmiało powiedzieć że bardzo się sprawdza kiedy jesteśmy gdzieś, gdzie nie możemy dodać długiego, wyczerpującego posta, za to jak najbardziej wrzucić zdjęcie sprzed chwili. Polecam wszystkim! A co wy na to, aby takie zdjęcia móc mieć na papierze? Żeby wziąć je do ręki i mieć na pamiątkę już na zawsze? TAK!




To moje pierwsze zamówienie ze strony instadruk.pl! Jak tylko zobaczyłam te urocze mini-printy, stwierdziłam że muszą być moje. Kocham wspominać, a jeszcze jak mam szansę mieć moje insta'foty do ręki? Można z tego zrobić jakiś fajny kolaż, czy jakoś inaczej je wykorzystać. Jestem pewna że na tych się nie skończy i już niebawem zamówię coś nowego. Jak na tę chwilę mam już pomysł jak je wykorzystam. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, jest to 48 kwadratów wielkości 6,5x6,5. Czy ktoś skusił się już na te cudeńka? 

Przy okazji jeśli ktoś chciałby być ze mną na bieżąco, to:

36 komentarzy :

  1. Piękne fotki, można powspominać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak narazie nie posiadam, ale pewnie gdybym miała również byłoby moim uzależnieniem, a zdjecie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezu jak zobaczylam u ciebie na instagramie, ze wydurkowalas takie zdjecia to od razu pomyslalam ze chce zrobic to samo haha!

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:00

    Jaki jest tego koszt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 48 sztuk, 50zł :) jeśli mniej sztuk, to taniej

      Usuń
    2. natomiast muszę powiedzieć, że teraz opłaca się zamówić, bo jest rabat jak się wpisze hasło OhBoy ;)

      Usuń
    3. Anonimowy18:43

      a o co chodzi z tym hasłem OhBoy?

      Usuń
    4. Anonimowy01:30

      "bo jest rabat jak się wpisze hasło OhBoy " - czego tutaj nie rozumiesz? :) Przy zamawianiu podajesz "OhBoy" i masz rabat :)

      Usuń
  5. Świetne może kiedyś zamówię ;) ile kosztowało Cię to 48 sztuk?
    maary-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50zł, ale teraz jest rabat 30% bodajże po wpisaniu OhBoy ;)

      Usuń
  6. Twoje jest "kwadraciki" czy "miniprint"?

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dłuższego czasu planuję je zamówić, ale nie miałam aż tak dużo zdjęć, więc jak się uzbierają to na pewno zamówię :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy03:22

    Nice post. I used to be checking constantly this weblog and I
    am inspired! Extremely helpful info particularly the
    final part :) I care for such information a lot. I used to be seeking this certain information for a very lengthy time.
    Thanks and best of luck.

    Here is my blog post; Atlanta GA Accidents

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy09:44

    Dobry pomysł, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam dzisiaj w nocy, wybrałam kuriera. Ile czekałaś na swoją przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie raz słyszałam już o tej stronie, a raczej firmie, jednak nie zapowiada się, bym coś z niej zamówiła >.<

    http://empire-of-sarcasm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sama ostatnio zamówiłam coś takiego i na prawdę to świetna sprawa!
    ~ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. osz kurcze! ale świetna sprawa! :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wybrałam magnesy dla mamy na dzień matki ze zdjęciami naszej rodziny. Super sprawa ! :) teraz ładnie zdobią naszą lodówkę.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:41

    Miałaś taką sytuację, że po wgraniu zdjęcia pokazuje się komunikat 'zdjęcie o małej rozdzielczości, nie zalecamy drukowania!' ? Jeśli tak to co zrobić w takim przypadku? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam, ale to znaczy że zdjęcie jest za małe i w efekcie nieciekawie by się prezentowało ;) w takim przypadku powiększ je, albo daruj sobie to zdjęcie a wybierz inne :) miło z ich strony że informują

      Usuń
  16. Super sprawa, zwłaszcza, że te kwadraty są takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy03:28

    Aw, this was an incredibly good post. Taking the time
    and actual effort to generate a superb article… but what can I say… I put things off a whole lot and don't
    seem to get nearly anything done.

    Feel free to visit my website: Repairing Foundation Cracks Denver CO

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo się czeka na nie jak się zamówi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :) Niedługo.

      Usuń
  19. Anonimowy11:02

    Kiedy bedzie post na temat studiow? :) jestem bardzo ciekawa bo tez wybieram sie wlasnie do Warszawy na studia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie, będzie! tak jak mówiłam pod koniec września. Pamiętam o tym :)

      Usuń
  20. jaki masz model telefonu? bo Twoje zdjęcia na ig są naprawde dobrej jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:39

    Ale świetne! Zamówiłabym sobie, ale nie uważam, ze moje zdjęcia na insta są aż tak fascynujące żeby drukować haha ;p
    Insta - notsussa
    W ogóle gdzie przerabiasz zdjęcia które stawiasz na insta? Jakieś dodatkowe programy? Może post ogółem o przerabianiu zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17:20

    jeśli zdjęcie nie będzie z insta, będzie miało taką białą ramkę?

    OdpowiedzUsuń