4 września 2014

photo time


Strasznie cieszę się że w te wakacje udało mi wykonać tak dużo sesji zdjęciowych. Chyba nigdy w życiu nie było ich aż tak wiele! Ciągle odkrywam nowe miejsca, pomysły, próbuję, ćwiczę. Muszę Wam powiedzieć że to nie taka prosta sprawa - aparat - ja - modelka i niby wygląda na to że jedyne co muszę robić to wciskać spust migawki by stworzyć obraz. Niestety tak to nie działa.. wiele razy wykonywałam sesje które nie nadawały się aż tak bardzo, że jak tylko je zobaczyłam wylądowały w koszu. Wiele razy po prostu przez pogodę, brak czasu bądź z jeszcze innych różnych powodów się nie odbywały. Na szczęście był taki moment w którym powiedziałam sobie że właśnie na tym to polega, że nie zawsze wyjdzie idealnie, ale muszę robić wszystko żeby było lepiej niż poprzednim razem. Podnoszę poprzeczkę. Kiedy mam w głowie plan na zdjęcia, to wszystko musi wyjść tak - jak wyglądało w mojej wyobraźni, bo inaczej nie będę zadowolona. Często pytacie mnie o rady dla początkujących pasjonatów fotografii. Kiedy zaczynacie swoją przygodę, powinniście być świadomi, że to nie będzie działało w ten sposób że cykniecie zdjęcia które super się zaprezentują i będą wyglądały niczym te z okładki. To ciężka robota, ale w miarę intensywnej pracy efekty mogą być całkiem interesujące. W dodatku warto pamiętać żeby nie patrzeć na to, że ktoś ma lepsze zdjęcia, bo to nigdy się nie zmieni, zawsze ktoś będzie lepszy od nas ale dzięki temu my, mamy inspiracje i możemy dążyć do jakiegoś określonego celu. Super sprawa! Dzisiaj nic wielkiego, zwykłe cykanie w zabawnym croptopi'e w lody i szortach. Coś a'la fashion?!




crop-top / TU  okulary czarne / TU  okulary białe / TU
lity i spodenki mojej kuzynki - ? 


Wiem że ostatnio nieco odbiegam od tych 'codziennych' postów, gdzie pokazuję tak jak dziś co robiłam, gdzie byłam, z kim, co i jak, dlatego dziś dodaję typowo proste, tylko zmniejszone zdjęcia + przy okazji zapowiadam poniekąd najnowsza sesję. Jeszcze nie wiem czy coś z tego wyszło, ale jeśli wyjdzie, to zdjęcia będziecie mogli zobaczyć na mojej stronie z fotografiami na facebook'u jak zawsze! Przy okazji napiszcie mi jak mijają Wam pierwsze dni w szkole po wakacjach? Pewnie ciężko? Mi strasznie dziwnie jest się przyzwyczaić że nie muszę wstawać rano i mam jeszcze miesiąc wolnego! 

28 komentarzy :

  1. O tak brakuje tutaj troszkę takich zdjęć jak na początku Twojego blogowania, ale wiadomo Ty dojrzewasz a w raz z Tobą Twój blog :) już się nie mogę doczekać efektów. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystaj dobrze z tego dodatkowego miesiąca :) Koszulka bardzo fajna, a pieski wprost urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę wolnego września, przydałby mi się ;)

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka koleżanki mega. :)
    pamiętam, że dodałaś kiedyś post jak zamawiać na sheinside ale teraz nie moge go znaleźć.. :(
    mogłabyś podac linka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki kochany pies na pierwszym zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po tych pierwszych 4 dniach już nie mam siły, a nie mówiąc już o tym wszystkim czego będzie trzeba się nauczyć :/
    Śliczny jest ten brązowy piesek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:11

    a kiedy pojawi się post o studiach mieszkaniu pracy i to typu rzeczach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam już że pod koniec września :)

      Usuń
  8. Anonimowy20:53

    Hej Paula. Dzisiaj miałam pierwsza praktyke na prawko i się trochę załamałam bo oblalam na wzniesieniu! Masz jakiś sposób na to zadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam już jak to było, ale wiem że tam trzeba być opanowanym i spokojnie poruszać nogami :) bo inaczej nic z tego nie będzie

      Usuń
    2. Mnie mniemanie np. uczono żeby patrzeć na obroty jak będziesz dodawać gazu i jak wybije ok 2tys. to wtedy delikatnie puszczasz sprzęgło i jak zacznie Cię tak "pchać" do przodu to wtedy podnieść ręczny i zjedziesz bez problemu :) mnie to pomogło bo też raz na wzniesieniu oblałam :D

      Usuń
    3. Anonimowy22:56

      Ja z własnego doświadczenia powiem, że lepiej dodać więcej gazu i zwiększyć obroty samochodu. ;) Bez martwienia się, że on zawył. Jest pewność, że on nie 'spadnie.' ;)

      Usuń
    4. Anonimowy19:28

      Dziękuje Wam za odpowiedzi :)

      Usuń
    5. Anonimowy00:29

      "to wtedy podnieść ręczny i zjedziesz bez problemu :)" - przepraszam ale nie powinno być, że wjedziesz bez problemu? na wzniesienie się chyba podjeżdża? ogólnie to mimo wszystko nie ma na to sposobu.. musisz wyczuć samochód i to samo wyjdzie :) potrenuj sobie to szczególnie jeszcze skoro z tym masz problem :) podejrzewam, że dajesz za mało gazu i dlatego Ci nie wychodzi :)

      Usuń
    6. Anonimowy18:09

      Z tego stresu chyba za szybko podnosiłam sprzeglo i nie dodalam gazu. Często w "elce" którą jezdzilam wystarczalo samo sprzeglo ale teraz wiem że trzeba dodać też gaz. Bardzo Wam dziękuje jeszcze raz :)

      Usuń
    7. Anonimowy23:41

      A tak z ciekawości to jaką elką jeździłaś, że na wzniesieniu wystarczyło samo sprzęgło? Jak jesteś na placu i przykładowo robisz łuk to samo sprzęgło Ci potrzebne, ale na górce to nie da rady :) Nie wiem kto Cie uczył skoro nie wiedziałaś o tym, że trzeba gazu dodać :p ale powodzenia następnym razem!
      Jeśli coś źle zrozumiałam to przepraszam

      Usuń
    8. Anonimowy13:58

      normalną skodą fabią. Zapomnialam napisac o najważniejszym, że samochód mi zgasł! Tak więc miałam druga próbę. Po prostu za szybko podnosikam sprzeglo. A na jazdach instruktor mi mówił o gazie ale niektóre gorki były małe. Zresztą stres zwyciężył i wiem że i tak bym oblala :p

      Usuń
    9. Anonimowy00:38

      Ja jeździłam suzuki i jakoś to szło :) Oj tam raz albo dwa może zgasnąć, nawet zawodowym kierowcom się to czasem zdarzy :) Trzymam kciuki żeby się udało i nie zapominaj o tym gazie! :)

      Usuń
  9. Anonimowy22:31

    Kinia jakie nozki *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:02

    Pierwszy tydzien w szkole- okropnie, wiadomo. Strasznie sie ciagnal, czuje jakbym ze 2 tygodnie bez przerwy chodzila do szkoly. 2 klasa lo, to nie to samo co 1, juz zaczely sie odpowiedzi, sprawdziany i kartkowki;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17:36

    nic nie mów Paula :( szkoła jejku jestem w 3gim, niedługo testy i nauczyciele już od pierwszych lekcji- ''cisną'' :<

    OdpowiedzUsuń
  12. trzecie zdjecie swietne :)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże jaka ty ładna i szczupła jesteś. Jak ja Ci zazdroszcze *.*
    Btw mega zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13:17

    skąd masz tą swoją bluzę? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H&M chyba, ale nie jestem pewna

      Usuń
  15. Ale świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fotografia to serio niesamowita pasja!:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń