18 września 2014

loosely and chic


Już drugi dzień pod rząd kurier budzi mnie z samego rana! Ale fakt, kto nie lubi dostawać przesyłek? Właśnie otworzyłam paczkę i dostrzegłam w niej sukienki, na które czekam już kawał czasu, a dzięki nim będę mogła zrealizować nową sesję zdjęciową którą mam w planach. Już nie mogę się doczekać, bo jeśli wypali, będziecie totalnie zdziwieni. Może wreszcie coś nowego? Ale odejdźmy trochę od tego tematu, a zajmijmy się tym co w tytule posta.. otóż zawsze bezwzględnie trudną sprawą było dla mnie łączenie szyku, elegancji z luźnym, sportowym stylem. Niedawno zaczęły podobać mi się luźne, proste sukienki z kieszeniami (koniecznie, bo bez nich ani rusz) i właśnie taką zauważyłam któregoś dnia na mojej mamie! Mieszkamy niby razem, ale nie znam jej tylu ubrań w które chętnie bym się przyodziała, że aż sama się temu dziwię. Poza tym nie wiem czy to wina tego że odchodzi lato, czy po prostu takie widzimisię, ale czarny, biel i szary to zdecydowanie kolory dominujące jeśli chodzi o mój wybór ubraniowo-ciuchowy na ten moment. Może to chwilowe, ale kolorowe łaszki zupełnie do mnie nie przemawiają! Dlatego właśnie dzisiaj pokażę chyba najprostszy zestaw jaki połączy nam elegancką torbę z luźnym look'iem. Nie dość że wygodnie, to z nutką powagi. Do tego moje jeszcze świeże klasyki reebok'i, ulubione jak na teraz i okrągłe okulary.Kto tak lubi? 



TORBA - veromoda / SUKIENKA - (?) / BLUZA - ny / BUTY - butsklep.pl / okulary - tutaj

Dwa dni temu odwiedziłam moją ulubioną, niezawodną fryzjerkę. Co jakiś czas muszę podcinać włosy, bo są tak długie, że niszczą się dwa razy szybciej. Końcówki miałam w opłakanym stanie, poza tym strasznie lubię do niej chodzić, bo oprócz tego że zawsze obcina mnie tak jak tego chcę, to za każdym razem się nagadamy! Super sprawa. Tym razem bez grzywki i raczej już nie wróci, bo mi się znudziła, najzwyczajniej w świecie!

27 komentarzy :

  1. jej piękne włosy^^ zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pobudki to tylko czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie poznałam Cię na tych zdj! : o

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta sukienka. Ja też muszę często podcinać końcówki. Masz bardzo ładne włosy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękne, zdrowe włosy... koniecznie musisz kiedyś dodać post jak je pielęgnujesz... zazdroszczę! :)

    poklikałabyś u mnie w poście? proszę to dla mnie mega ważne...
    http://smaajll.blogspot.com/2014/09/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Dodatkowo super wygląda w takiej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam,że ty to Kinga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:50

    post o typowej pielęgnacji wlosow bylby super :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy04:33

    It's actually a cool and helpful piece of info.
    I'm glad that you shared this useful info with us. Please keep us informed like this.

    Thanks for sharing.

    Here is my blog: hotel knysna

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:49

    ile kosztowała ta torba? świetna jest <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Według mnie odcienie brązu, beżu, szarego to najlepszy wybór
    na jesienne dni. Do tego jeszcze ta urocza torebka. Cudeńko! :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle w twoich niby prostych zdjeciach kryje sie ta magia :)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:20

    dolaczam się prosimy o post o pielęgnacji wlosow :)):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, kolejna osoba! pomyślimy.

      Usuń
  15. Anonimowy11:44

    Czyżbyś spróbowała kreatynowego prostowania albo czegoś takiego? Nie poznałam Cię! (będziesz bogata :D) Zupełnie inne włosy i o wiele zdrowsze się wydają :) Odnośnie posta dotyczącego Twoich włosów to fajnie by było jakbyś taki rozważyła :) A co do stylizacji super! Tylko torebka do mnie nie przemawia, ale to dlatego, że ja preferuje takie gładkie i bardziej mi się podobają :) Ale odnoszę wrażenie, że torebki tego typu są teraz na czasie i sama się zaopatrzyłam w podobną czarną, ale gładką :) A co do kolorów ja u siebie zauważyłam, że z wiekiem (prawie 20 lat), wolę się ubierać w czerń i biel, czasem zdarzy mi się jakiś ciepły kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie masz świetne reeboki!
    A zdjęcia jak zwykle cudowne :)

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy18:00

    Masz świetne nogi! Nie dość, że zgrabne i dość długie to... wydają się być takie gładkie! Nie widać żadnych niedoskonałości, podrażnień. Naprawdę! Zdradzisz czym je golisz/depilujesz oraz czy używasz jakiś kremów? Bardzo pozytywnie mnie zachwyciły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam jednego preparatu :) ciągle używam innych więc raczej nie pomogę, ale mogę Ci powiedzieć że stosuję masę różnych balsamów i tym podobnych, według mnie nawilżenie to podstawa jeśli chodzi o gładkość

      Usuń
  18. Anonimowy18:28

    Hello to all, the contents existing at this web site are
    truly amazing for people experience, well, keep up
    the good work fellows.

    my web site LeonelLSpeilman

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22:52

    I visited many web pages however the audio quality for
    audio songs current at this site is in fact wonderful.


    My weblog: FabianDManchini

    OdpowiedzUsuń