10 września 2014

a place of peace and rest


W miarę upływu czasu, moje poglądy na różne tematy zupełnie się zmieniają. Założę się że osoby, które czytają mojego bloga od dawna doskonale wiedzą że za lasem nie przepadałam. Aż nie chce mi się wierzyć, że jako dziecko spędzałam tam tak dużo czasu. A wszystko dlatego że moja mama to zapalona grzybiara! W lesie mogłaby siedzieć nawet 7/8 godzin. Ja natomiast kiedy myślę o godzinnym chodzeniu obijając się o wystające gałęzie w obawie że za chwilę wejdę w pajęczynę i jakiś pająk będzie po mnie chodził - mówię stanowcze nie! Nic nie zmusiłoby mnie do pojechania tam gdyby nie możliwość zrobienia wielu interesujących zdjęć. Las daje świetne możliwości fotograficzne. Można robić tam zdjęcia naturze, zieleni, ale także wykorzystać jako tło do sesji. W sumie nie wiem skąd u mnie siły i jakakolwiek ochota by wstać z łóżka, bo od poniedziałku jestem chora. Mam wrażenie że ktoś wbija mi w gardło stos szpilek i każdorazowe przełykanie to dla mnie koszmarny ból. Miałam zamiar nie wychodzić z domu do soboty aby wyzdrowieć na przyjęcie urodzinowe bliskiej mi osoby. Na szczęście pogoda dziś dopisała, ja pooddychałam świeżym, czystym, leśnym powietrzem i czuję się całkiem nieźle. Wzięłam prysznic i zaraz lecę zrobić sobie kisiel z owocami. Na koniec powiem Wam, że pomimo niechęci, braku czasu, może lęku czy strachu - do lasu iść warto! Chyba trochę zmienię zdanie na temat lasu i będę tam bywała czasem ze względu na chociażby zdrowie!




Co kilka kroków, mimo mojej ogromnej torby na ramieniu z ciężkimi obiektywami i akcesoriami, aparatu zawieszonego na szyi oraz kija który w lesie zawsze muszę mieć w ręku, to musiałam schylać się po grzyby! Było ich bardzo dużo. Wy też byliście już w tym roku na grzybach, bądź w lesie, tak jak ja tylko po to by zrobić kilka zdjęć? 

35 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia! Ja też uwielbiam chodzić po lesie. Byłam już w tym roku na grzybach w lesie moich dziadków :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle śliczne zdjęcia, Paula! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście kocham las. dla mnie to miejsce, w którym mogę odpocząć i naładować baterie. za każdym razem gdy przekraczam próg wejścia przyroda zaskakuje mnie nowymi doznaniami! :)
    śliczne zdjęcie, szczególnie ta żabka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim obiektywem robiłaś zdjęcia? Żabka jest śliczna :)
    Nie wkurza Ciebie, że obiektywy i aparat są takie ciężkie i duże? Starasz się minimalizować zawartość torby, czy bierzesz wszystko, ponieważ nigdy nie wiesz co może i się przydać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50mm, wbrew innemu przeznaczeniu tego obiektywu, chciałam wypróbować go na naturze, trochę też kitem :) zrezygnowałam z tele, bo był zbyt ciężki i nie używam go tyle ile dawniej. Noszę wszystko, bo zawsze coś może się przydać. Nie mam tylko zewnętrznej lampy błyskowej, bo najzwyczajniej w świecie - nie mieści się już do torby :)

      Usuń
    2. Anonimowy16:37

      jaki model masz lampy błyskowej?

      Usuń
    3. yongnuo czy coś takiego

      Usuń
  5. Na grzybach nie bylam bo nie znam sie na tym ani moja mama ale kurcze robisz tak mega zdjecia i zainspirowalas mnie zeby pojsc Tylko na Zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:17

    Często wywołujesz zdjęcia, czy raczej większość masz na laptopie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wywołuję te które mają dla mnie jakieś większe znaczenie :)

      Usuń
  7. ja też bardzo nie lubię jeździć do lasu na grzyby... pajęczyny z pająkami są przerażające :P. Zrobiłaś przepiękne zdjęcia :) bardzo przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój tato zawsze uwielbiam grzybobrania, ja w dziecinstwie także ;) masz rację, w lesie naprawdę można zrobić cudowne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:55

    uwielbiam las :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11:58

    żabka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12:22

    grzybobranie to świetny sposób na spędzenie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:20

    Czesc :) Poświęcisz kiedyś posta dotyczącego twojego sprzętu fotograficznego ? jakie masz obiektywy i inne akcesoria wraz z aparatem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna czy nie pisałam o tym już kiedyś, ale owszem jeśli znajdę czas postaram się to opublikować :)

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia *-* Naprawdę są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ślicznie. A te drugie zdjęcie jest bardzo magiczne! Szkoda, że u mnie daleko do lasu :/ Aż sama bym się wybrała na weekendzie :)

    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 zdjęcie najpiękniejsze:)

    http://beautylvee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak z tą plamką pod okiem? Jakaś poprawa jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jestem po wizycie u dermatologa i mam milion leków

      Usuń
    2. Anonimowy15:16

      od czego to wkoncu jest ? byłas u dermatologa w psz czy w ciechanowie ?

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że będą pasowały i szybko się jej pozbędziesz :)

      Usuń
    4. wyszło na to, że chyba nadmorskie słońce podpaliło mi twarz

      Usuń
    5. Anonimowy01:33

      Minusy lata :/ Ale lepiej już jest?

      Usuń
  17. Są tak piękne, że nie aż nie mogę tego odpowiednio wyrazić :) Wszystkie są magiczne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:17

    byłas w tymm roku zbierac jagody w lesie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice photos :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  20. las był zawsze dla mnie magicznym miejscem :D
    obserwujemy? xx
    http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:44

    I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if
    yyou are not already ;) Cheers!

    My site ... Las Vegas Dryer Repair

    OdpowiedzUsuń
  22. Minusy lata :/ Ale lepiej już jest?

    OdpowiedzUsuń